I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
Wat voor harddisk gaat het om?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Wat voor PC is het ? Zelfbouw of Merk ?? Compaq's hebben dit wel eens vaker.. Nieuwe BIOS erop flashen en probleem is over...
Nothing is a problem once you've debugged the code
Het gaat om een Quantum Fireball CX13.0A.
Het is een zelfbouw pc. (Wel zelf gebouwd door de zaak waar we 'm gekocht hebben.)
Het is een zelfbouw pc. (Wel zelf gebouwd door de zaak waar we 'm gekocht hebben.)
Check je kabels eens.. Misschien ergens een los contact ofzo?
Hoor je het ding ook later opspinnen ofzo?
Hoor je het ding ook later opspinnen ofzo?
Er zijn verder geen vreemde geluiden te horen. En volgens mij spint het ding ook niet later op, maar dat durf ik niet met alle zekerheid te zeggen.
En hoe zit het nou met die kabels? Even kabels aandrukken, of anders andere kabels proberen...Op donderdag 16 mei 2002 12:08 schreef SindaPaus het volgende:
Er zijn verder geen vreemde geluiden te horen. En volgens mij spint het ding ook niet later op, maar dat durf ik niet met alle zekerheid te zeggen.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Heb hier bijna(??) hetzelfde probleem met een oude (met nadruk op oude) harddisk 
Als ik de comp aanschakel (dus niet reboot), geef ie eerst 2 keer aan dat er geen harddisk is (prim. hd failure). Als ik vervolgens reset, spint ie wél op en werkt het zo stabiel als een drijvende eend op het water (af en toe golvend, maar over het algemeen stabiel
)
Als ik de comp aanschakel (dus niet reboot), geef ie eerst 2 keer aan dat er geen harddisk is (prim. hd failure). Als ik vervolgens reset, spint ie wél op en werkt het zo stabiel als een drijvende eend op het water (af en toe golvend, maar over het algemeen stabiel
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Pagina: 1