Gamecube is ook GEHACKED :D

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Alhoewel ik nog geen gamecube heb (heb een xbox;) )
Mag ik de eigenaars van dit console vertellen dat ook de Ncube gehacked is bewijs..

http://62.26.119.213/bmm_gc_hack.wmv

en deze

http://www.ifrance.com/xboxscene/geinkiu_rompia.wmv

en nog een

http://www.bakaneko.com/gc/gc.zip
Kijk deze films maar >:)

of zie hier staan ze ook op http://www.gamecubeisos.com/ alleen de films staan erop..

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

is al een paar dagen bekent

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
die eerste lijkt echt
maar de tweede is super nep

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 00:35 schreef Phusebox het volgende:
die eerste lijkt echt
maar de tweede is super nep
waarom si de tweede nep, het viel me op dat de disc dik was dus ik d8 mischien twee opelkaar, maar als je twee opelkaar had zou het niet in die dvd writer passen ??

• Phusebox
  • Nu online
die tweede is toch dat filmpje met die sticker erop he?
nou als je hem hacked ga je geen stickers plakken om iets te verbergen... waarschijnlijk dus gewoon origineel dvd'tje met sticker erover. plus de kabels worden niet duidelijk geshowed... veel te veel verstoppertje

• Phusebox
  • Nu online
maar waarom die smiley achter de topictitel
ik vind het zwaar klote als ie gehackt is... had t liever als ie niet gehackt was...

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 00:39 schreef Phusebox het volgende:
ik vind het zwaar klote als ie gehackt is... had t liever als ie niet gehackt was...
Ik niet vandaar :D

• senater
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Op donderdag 16 mei 2002 00:39 schreef Phusebox het volgende:
ik vind het wel beter want dan gaat iedereen weer verlies maken enzo en stappen ze weer over om meer pc spellen te maken en meer pc spellen = meer fun

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 12:50
waren de schijfjes van GC niet van een ander formaat, en draaiden andersom?

If so, waar lezen ze die dingen dan op af en draaien ze dan hun DVD fikker om zodat ze ook "andersom" kunnen branden?

Verwijderd

Ik ben eerlijk gezegd meer benieuwd naar hoe ze aan die Mini-DVD-tjes komen, als ik het goed heb worden die niet verkocht, maar quote me niet op dat. Als ze daar een logische verklaring voor kunnen geven, dan pas doe ik misschien een poging om het te geloven.

Die derde lijkt me fake, die DVD draait niet eens, of mijn ogen laten me in de steek..

Die eerste komt het betrouwbaarst over, maarja.. Time will Tell.. Nintendo heeft aardig wat anti-piracy foefjes in de Cube gestopt. Een mini-DVD-tje burnen lijkt me te simpel (Draait ook nog tegen de klok in etc..)

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 00:50 schreef ds het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd meer benieuwd naar hoe ze aan die Mini-DVD-tjes komen, als ik het goed heb worden die door niemand verkocht, maar quote me niet op dat. Als ze daar een logische verklaring op kunnen geven dan geloof ik het pas echt.

Die derde lijkt me fake, die DVD draait niet eens, of mijn ogen laten me in de steek..
Hij draait wel zeker kijk in het midden dat zwarte rondje dan zie ej het

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Film 2 is iig nep (Die met SMB). Op ISOnews gelezen en zelf ook gezien: Ze hebben de film aanelkaar geplakt. Rond de 2 minuten zie je de GC opstart sequence verspringen + de schaduw vd vent die de disc erin doet. Let er ook op hoe hij zowel bij het inleggen+uithalen vd de disc uit het beeld stapt, én hoe je (goed kijken naar de camera beweging) kunt zien dat net voor diezelfde hapering (ca 2min in de video) de camera op een statief gezet wordt zodat ze precies hetzelfde beeld hebben. Ook rond de 3:10 zie je duidelijk zijn schaduw verspringen: nep.

Filmpje 1 is veeeeel te vaag, film 3 kan echt zijn.

Let op: ik zeg niet dat de GC niet gekraakt is, maar filmpje 1&2 zijn iig nep.

OK nu :Z

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Ik weet niet waar het vandaan komt maar bij mijn Cube
draaid de mini-dvd gewoon met de klok mee.

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 00:41 schreef senater het volgende:

[..]

ik vind het wel beter want dan gaat iedereen weer verlies maken enzo en stappen ze weer over om meer pc spellen te maken en meer pc spellen = meer fun
Dan snap je het echt niet he :( als iedereen verlies gaat maken stoppen ze ermee of gaan ze failliet. Dan stappen ze niet (terug) over naar de grootste kopieermarkt van allemaal (PC). Dan blijven alleen de kleintjes over die weinig financiele risico's kunnen en willen nemen, dus krijg jij alleen mindere, kleinere spellen.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 15:00
idd mr rudi, ik heb mijn ps2 iig maagdelijk ongemod gelaten :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

ik wist dat ut zou komen he :D

• Phusebox
  • Nu online

[..]

o mijn god wat een hoogst onzinnige post...
meer pc spellen = meer fun?
waarom omdat je alles download? van die mensen die nooit spellen kopen, vind ik maar zielig
wel er van genieten en plezier aan hebben, maar de industrie steunen, ho maar...

Verwijderd

nou geen mooi nieuws
ik wil nog wel goede games voor de ngc kunnen spelen :(

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 01:52 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Dan snap je het echt niet he :( als iedereen verlies gaat maken stoppen ze ermee of gaan ze failliet. Dan stappen ze niet (terug) over naar de grootste kopieermarkt van allemaal (PC). Dan blijven alleen de kleintjes over die weinig financiele risico's kunnen en willen nemen, dus krijg jij alleen mindere, kleinere spellen.
Misschien triest, maar wel waar... ALS er een mogelijkheid is tot het kopieren van games, zal deze ook wel gebruikt worden.

Honderden guldens neerleggen voor een vette game, of slechts een tientje (bijvoorbeeld)... Volgens mij is de keuze dan snel gemaakt.

Verwijderd

Honderden guldens dus?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 22:24

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op donderdag 16 mei 2002 09:08 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Misschien triest, maar wel waar... ALS er een mogelijkheid is tot het kopieren van games, zal deze ook wel gebruikt worden.

Honderden guldens neerleggen voor een vette game, of slechts een tientje (bijvoorbeeld)... Volgens mij is de keuze dan snel gemaakt.
Ga zelf eens in de software business werken. Is leuk hoor, om te zien dat iets wat jij gemaakt hebt, waar je heel veel uren in hebt gestop, door 1 of andere eikel doodleuk word gedownload en op CD word gezet.

Qua geld.. is de keuze snel gemaakt ja (lekker Hollands.. hoe minder hoe beter..) maar als je er ff bij nadenkt voel ik mezelf er in elk geval niet helemaal lekker bij.

Meer kopieren = Minder verkopen = stijgende prijzen = nog meer kopieren = nog minder verkopen etc. etc. etc.

Ik persoonlijk vind het niet cool dat ie gehackt is..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:54
(jarig!)
Ik weet niet hoe iedereen aan onzin verhalen komt dat een cube DVD de andere kant op draait, maar als je de power uitzet en daarna op open drukt spint hij nog een beetje door. Voorzichtig afremmen met je vinger, dan zie je toch duidelijk hetzelfde als met een CD-ROM op een windows pc die weer eens vastzit (wat niet wil zeggen dat windows niet oke is, iets anders vind ik toch nooit zo handig werken en het enige echte wat ik moet kunnen draaien is Fast Tracker II en dat is voor DOS en werkt t/m Windows 98 SE, hoger niet meer dus ik heb 98SE...) of hetzelfde als bv een discman die je opent terwijl hij aan het spelen is. Alles draait hetzelfde!

Maar hier hebben we het al lang over gehad in het Grote Gamecube topic (deel 1,2 en 3). Hoewel het voor mensen die daar niet in lezen erg lastig is om daar iets over te vinden in die megagrote topics (vind ik erg onhandig) Alleen leuk voor mensen die het al een hele tijd volgen...

• Torrac
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08-2025

Torrac

The Barbarian Wolverine

ik ben persoonlijk een PC man. en ik heb ook gecopieerde spellen in huis. Maar als ik een spel speel en ik vind het spel leuk koop ik het orgineel.

Dit klinkt maf waarom een spel kopen als je al een copy hebt?. simpel ik wil meer spellen en goed spellen.

ik gebruik de gecopieerde spellen om tekijken of ik het spel leuk vind. als er niks aan is gooi ik de copy gewoon in de vuilnisbak.

I believe what I want to Believe

Verwijderd

Ik dacht altijd dat ze daarom demo's maakten.

(I love sarcasm.)

• DannyXP1600
(jarig!)
Het enige spel dat ik ooit voor de PC heb gekocht is Unreal Tournament en dat is ook zo'n beetje het enige wat ik echt gespeeld heb... Tactical Ops uitbreiding erop, versie 1.5 en 1.6 waren echt megavet, 2.x ging ook best goed maar 3.x vind ik te realistisch worden en daarom een heel stuk minder fun. Realisme is niet alles, gameplay is belangrijk! Daarom denk ik ook dat de nieuwe Zelda gaat roelen, speciaal voor de gameplay is het realisme eruit gehaald en is het cel shading geworden (wat er erg strak uitziet trouwens!)

edit:
ook zo'n shareware spelletje deed ik wel eens, weet niet meer hoe het heet maar das echt mega fun. Je bent een kerel op de motor en je moet stunten en alle appels verzamelen en dan mag je naar het einde bij een bloem, weer volgende level. Je kunt gassen met links en recht en je motor recht houden in de lucht met boven en beneden en dat was het. Mega goede gameplay!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tjeemig, voor die mensen is het zeker ook wel moeilijk om een NORMAAL filmpje te maken zonder een doos over je kop heen of in het donker en zonder achterlijke muziek. |:(

Maarja, het was ook wel te verwachten dat dit ook eens gehacked zal worden, dus zo bijzonder is dat toch ook weer niet om er allemaal films van te maken. :P Je kon dat beter doen als er nog iets is wat NIET gekraakt is. >:)

🌞🍃

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Weer een stap dichterbij, straks worden er helemaal geen games meer gemaakt... zet dan nog maar es een :D smilie neer... :D

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 09:08 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Daarom zou het dus erg mooi zijn als die mogelijkheid er NIET was. Of dat het zo duur/ingewikkeld zou zijn dat de grijze massa er niet aan begint. Eigenlijk komt het erop neer dat een goede kopieerbeveiliging de domme sukkels beschermt tegen henzelf.

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-01 17:26

star-saber

Ryzen

slechte zaak dat het gehacked is

wordt er weer een mooie console naar de knoppen gemaakt

Verwijderd

Ik heb een DC en een Xbox, maar mijn DC is wel omgebouwd, maar daardoor is hij in ieder geval niet stabieler geworden. Ga zoiezo geen gecopyde games in mijn xbox stoppen. Misschien als er linux op kan, dat ik het dan wel ga doen.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:36

Damian

Insane Obtrusion

Allyour gamecubes are belong to us :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

veeet... wel mooi dat ie gehacket is..

scheelt weer wat geld als ik spellen moet kopen :D

• White Dust

White Dust

Op donderdag 16 mei 2002 12:20 schreef ingeni het volgende:
veeet... wel mooi dat ie gehacket is..

scheelt weer wat geld als ik spellen moet kopen :D
Jaaaa :D laten we allemaal dat doen... tot over 5 jaar wanneer er helemaal geen games zijn B-)

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 12:31 schreef White Dust het volgende:

Jaaaa :D laten we allemaal dat doen... tot over 5 jaar wanneer er helemaal geen games zijn B-)
Joh laat maar zitten
Die mensen snappen het toch nooit |:(

Kan niet w88 tot ze een keer huiszoekingen bij particulieren doen :)

• Phusebox
  • Nu online
maar ja misschien is ie wel gehacked
maar voordat het zover is dat het echt verspreid wordt, minidvd's zijn namelijk (bijna) niet verkrijgbaar, en hoeveel mensen ken je met een dvd brander?
en dat soort lamers zul je altijd houden.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01
Op donderdag 16 mei 2002 12:36 schreef Gamegod het volgende:

[..]

Joh laat maar zitten
Die mensen snappen het toch nooit |:(

Kan niet w88 tot ze een keer huiszoekingen bij particulieren doen :)
ik wel anders ben ik de sjaak :+

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-12-2025
Jeez, nu alweer...

Eerlijk is eerlijk, de Dreamcast hield het heel erg lang vol.. (ik ben sowieso van mening dat de DC veel meer respect verdient heeft ook nu nog, maar okay)

Maar helaas ja. Ik hoop dat de softwareverkoop er niet te veel onder zal lijden. Ik koop in ieder geval altijd.

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-01 09:51
nou als je dadelijk simpel gamcube games kan branden, dan koop ik de gamecube, (heb ook xbox) en dan geen spellen daarvoor kopen. voor de xbox wel (de topgames)

:)

• Phusebox
  • Nu online
argh mensen zoals jij irriteren mij mateloos :r
gewoon misbruik maken... |:(

Verwijderd

Ja hij is gehackd....Ja en so??? Ik ken niemand met een dvd brander en ik ga er ook niet eentje kopen voor weet ik veel hoe veel geld. En die dvdtjes heb ik ook nog niet gezien. En dan moet je nog de juiste formaat hebben en een brander die dat ondersteunt. Dan moet je nog je gamecube modden.Nou die moet eerst nog gemaakt worden en geproduceerd et. Dat duurt ook nog weet ik hoe lang. Dan moet je dat ook laten importeren want ik denk niet dat tie hier in Europa als eerste verschijnen. Oh ja en die kleine dvdtjes zijn ook niet goedkoop lijkt me. Kan je beter het spel origineel kopen. Mischien over 3 jaar is het interesant wanneer alles goedkoper is en wanneer iedereen standaard een dvd brander heeft enz. Och ja.

Verwijderd

Ik heb de filmpjes gezien en geloof er geen zak van, allemaal knip en plakwerk met de nodige timing, alleen die laatste (waar dus op een normale schijf gebrand was) vond ik wel overtuigend, maar geloof er toch weinig van.

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-01 15:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

[..]

Jezus, wat ben jij een lamer!!
Door zulke mensen zoals jij (eigenlijk kun je helemaal nix beginnen want jij bent gewoon een n00b :P) raakt de hele game'sindustrie failliet |:(
Manmanman |:(

+ geld voor al die andere n00bs die het met die eikol mee eens zijn }:O

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 13:43 schreef -RMW- het volgende:
Jeez, nu alweer...

Eerlijk is eerlijk, de Dreamcast hield het heel erg lang vol.. (ik ben sowieso van mening dat de DC veel meer respect verdient heeft ook nu nog, maar okay)

Maar helaas ja. Ik hoop dat de softwareverkoop er niet te veel onder zal lijden. Ik koop in ieder geval altijd.
Waardoor jij dus betaald voor je eigen spel, maar ook meebetaald aan het vermaak van alle kopieerders...leuk he :(

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
* Glitch koopt voor consoles altijd alles origineel, anders heeft ie geen handleiding :+ :D

• Brent
  • Laatst online: 14:11
Op donderdag 16 mei 2002 14:59 schreef Booth het volgende:

[..]

Jezus, wat ben jij een lamer!!
Door zulke mensen zoals jij (eigenlijk kun je helemaal nix beginnen want jij bent gewoon een n00b :P) raakt de hele game'sindustrie failliet |:(
Manmanman |:(

+ geld voor al die andere n00bs die het met die eikol mee eens zijn }:O
de hele gameindustrie failliet? niets van te zien, hoor. ik zie alleen maar topgames achter elkaar uitkomen. ik zie nergens aan dat de gameindustrie failliet gaat.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• DannyXP1600
(jarig!)
Maar de brander is het probleem toch niet jongens? Heeft niemand van jullie dan een DVD brandertje? Wij hebben thuis een Ricoh DVD+RW... Alleen kleine DVD+RW's bestaan niet denk ik. En Nero wilt hem ook niet inlezen. Gelukkig maar...

• White Dust

White Dust

Op donderdag 16 mei 2002 15:27 schreef DannyXP1600 het volgende:
Alleen kleine DVD+RW's bestaan niet denk ik. En Nero wilt hem ook niet inlezen. Gelukkig maar...
de mini DvD's en CD bestaan wel degelijk, Mini DvD zal je nog niet zo veel tegenkomen denk ik maar de Mini CD wel en een CD rewriter moet hem wel kunnen pakken...

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op donderdag 16 mei 2002 15:27 schreef DannyXP1600 het volgende:
Maar de brander is het probleem toch niet jongens? Heeft niemand van jullie dan een DVD brandertje? Wij hebben thuis een Ricoh DVD+RW... Alleen kleine DVD+RW's bestaan niet denk ik. En Nero wilt hem ook niet inlezen. Gelukkig maar...
Nee, (ik denk dat ik voor de meesten spreek) wij hebben geen DVD brandertje. 500 euro voor een brander vind ik te duur als ik al een prima 'gewone' brander heb en cd'tjes voor een paar gulden (sorry, ik denk nog altijd in gulden ;)) koop.

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 15:32 schreef Glitch het volgende:

[..]

Nee, (ik denk dat ik voor de meesten spreek) wij hebben geen DVD brandertje. 500 euro voor een brander vind ik te duur als ik al een prima 'gewone' brander heb en cd'tjes voor een paar gulden (sorry, ik denk nog altijd in gulden ;)) koop.
Kom op zeg iedereen die hier zegt dat spellen kopiieeren lame is, liegt willen jullie mij zeggen dat jullie geen enkel kopie van iets hebben ? Dacht het niet.
Trouwens als je het een slechte zaak vindt koop jij ze toch origineel ? Ik zie het probleem niet :p

Trouwens dat er geen games meer uitkomen ales iedereen het biet koopt is ook flauwekul, allen consoles zijn gehacked en nog steeds worden er nieuwe bijgemaakt en ze steken er steeds meer geld in dus ze behalen ook winst..

Kapish :+

• White Dust

White Dust

Op donderdag 16 mei 2002 16:35 schreef B0MBACI het volgende:

[..]

Kom op zeg iedereen die hier zegt dat spellen kopiieeren lame is, liegt willen jullie mij zeggen dat jullie geen enkel kopie van iets hebben ? Dacht het niet.
Trouwens als je het een slechte zaak vindt koop jij ze toch origineel ? Ik zie het probleem niet :p
Van m'n Games collectie heb ik één CD illegaal en de reden daarvoor is omdat je de 2 spellen die daar op staan nevernooit in de winkel kunt vinden, het gaat om The Elder Scrolls I: Arena en The Elder Scrolls II: Daggerfall, als ik ze ergens in een winkel zou zien liggen zou ik ze gelijk kopen...

Verwijderd

hmmm, dat zeggen ze dan jah >:)
iedereen heeft zeker veel kopieen thuis liggen, ook al zijn het psx spellen, windows, software, audio cds.

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 15:05 schreef Breepee het volgende:

[..]

de hele gameindustrie failliet? niets van te zien, hoor. ik zie alleen maar topgames achter elkaar uitkomen. ik zie nergens aan dat de gameindustrie failliet gaat.
Ik zie alleen maar lopende band produkten achter elkaar uitkomen, veel spellen eerst op consoles, veel developers failliet gaan, weinig grote publishers winst maken, publishers die al 2 jaar niet meer durven te investeren in iets nieuws (dus komt er meer van hetzelfde) enzovoort.

Psygnosis, Ocean, Gremlin Interactive, Grandslam Ltd, Witan Entertainment, Pride Interactive, Label Select, Game Arts, Compile, Domark, Vatical Entertainment, Sunsoft, Virgin Interactive -> allen failliet, waarbij gezegd dat Virgin door een alliantie met Interplay en Titus een doorstart heeft gemaakt

Daarbij zie je ook dat alle bedrijven die NIET failliet gaan hulp moeten zoeken bij de grote jongens en vaak opgeslokt worden. (Crystal Dynamics, Core Ltd, Cryo Interactive, Sierra, RedStorm, Softgold, Westwood)

Nee joh, het gaat hartstikke goed met de gamesindustrie.

• White Dust

White Dust

Op donderdag 16 mei 2002 16:49 schreef MrRudi het volgende:
*knip*
Het is zelfs zo erg dat Interplay grote problemen heeft (werknemers die niet worden betaald enz)...

Tja, en dan komt er wel iets nieuws (Black & White), wordt het door het publiek afgemaakt... Wat is de gamer van tegenwoordig toch verwaand :{

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 16:59 schreef White Dust het volgende:

[..]

Het is zelfs zo erg dat Interplay grote problemen heeft (werknemers die niet worden betaald enz)...

Tja, en dan komt er wel iets nieuws (Black & White), wordt het door het publiek afgemaakt... Wat is de gamer van tegenwoordig toch verwaand :{
Klopt...Xatrax entertainment, die was ik ook nog vergeten...no more Redneck Rampage :{

Verwijderd

No more Redneck Rampage??? :'(:'(:'(
Dat vond ik toen nog wel een lachen spel. Vroeg me altijd al af waarom daar geen sequel voor kwam.

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-01 07:54

SdR

Nou nou jongens moet i er weer tussen komen,

Ieder zijn eigen mening over het copieeren, ik heb ook (back-up) cdtjes thuis liggen.

Maar kenne jullie niet eens wat pic's van je gameplace maken. Gewoon lekker alles bij elkaar incl. de luie stoel of bank waar je in gamed.

//edit//

mag ook naar het grote gamecube forum

//edit//

Don't Speak, Just Think

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Op donderdag 16 mei 2002 17:17 schreef MeisterHim het volgende:
No more Redneck Rampage??? :'(:'(:'(
Dat vond ik toen nog wel een lachen spel. Vroeg me altijd al af waarom daar geen sequel voor kwam.
Nou,er begint eens iemand over redneck,dat heb ik gisteren na een half jaar zoeken eindelijk gedl (sorry,vondt het niet in de winkel)

Dat was (is) nog eens een spel !

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 17:32 schreef EXE-cuter het volgende:

[..]

Nou,er begint eens iemand over redneck,dat heb ik gisteren na een half jaar zoeken eindelijk gedl (sorry,vondt het niet in de winkel)

Dat was (is) nog eens een spel !
Rednack Rampage was gaaf...en in de winkel vind je ze helaas niet meer :(

ps en verleden tijd is nooit met dt natuurlijk ;)

Verwijderd

ok,
filmpje 1 kan heel goed nep zijn, worden namelijk op 2! momenten toch echt ff de camera stop gezet, maar goed. VInd het wel een beetje zielig als je zoveel moeite gaat doen om mensen te laten denken dat ie echt gehacked is

filmpje 2, die gast is echt gek en het zou heel goed nep kunnen zijn

filmpje 3, sja, kan echt zijn, hoeft niet

volgens mij zijn ze allemaal nep maar goed

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 16:59 schreef White Dust het volgende:

[..]

Black and White was gewoon een slecht spel , das al ..
Morrowind is nieuw en innovatief en wordt met open armen onthaald

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 19:17 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Black and White was gewoon een slecht spel , das al ..
Morrowind is nieuw en innovatief en wordt met open armen onthaald
IYHO

ik vond b&w persoonlijk ook nix, maar dat is mijn mening, ik ken ook gasten die het nog steeds spelen..

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Ik zat pas geleden nog ff Lemmings te spelen op mijn SNES en toen stond daar idd Sunsoft bij. Altijd al afgevraagd waar die waren gebleven. Net zoals Ocean. Allemaal failliet dus?

Wanneer zijn die allemaal failliet verklaard dan?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 19:20 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

IYHO

ik vond b&w persoonlijk ook nix, maar dat is mijn mening, ik ken ook gasten die het nog steeds spelen..
Black and White was voor doorzetters....

Verwijderd

dicht.
discussie is veels te veel offtopic en kan in het andere draadje ocer de GC.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.