Je had vroeger toch FreeBSD in 1 pakketje?

Pagina: 1
Acties:

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-12-2025
Ik probeer FreeBSD weer es te downloaden, maar ik zie nu alleen maar van die ISO's die je op CD moet branden.
Is het nog gewoon downloadbaar als 1 .exe, waarmee je dat hele OS gewoon kan installeren?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je kan toch een bootflop maken en dan een netwerk install doen??

• HuggyB
Je bedoelt alles direct van het internet installen?
Tja... ik heb liever al die files in mn bezit, zodat ik offline kan installeren.
Maar om nou al die losse files te gaan zitten downloaden....

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Whahaha, hoe lang is dat geleden? Er zijn wel BSD varianten die op een flop passen maar dat zijn dan geen exe's ofzo... TrustedBSD is er een. Gebaseerd op FreeBSD en past op een diskette.

• HuggyB
Een OS dat op een diskette past?
Hmmm... zal wel niet veel soeps zijn. Maar goed, was inderdaad wel een tijdje geleden.
Damned.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Waarom 'zal dat wel niks zijn'.

Hangt helemaal van je eisen af.
Veel extra software zit er idd niet in, maar dat heb je zeker niet altijd nodig...

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 00:33 schreef HuggyB het volgende:
Een OS dat op een diskette past?
Hmmm... zal wel niet veel soeps zijn. Maar goed, was inderdaad wel een tijdje geleden.
Damned.
offtopic:
Sorry dat ik nu nogal offtopic ga, maar dit probleem moet toch echt even uit de wereld worden geholpen: http://qdn.qnx.com/download/index.html (1.44M QNX Demo, compleet met GUI, internetbrowser en meer)

Verwijderd

Wow dat ziet er goed uit.
kan ik mijn oude 386 uit mijn archief kast halen en lekker mee surfen. :9~

Verwijderd

Bedoel je FreeSCO ?

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 00:24 schreef HuggyB het volgende:
Ik probeer FreeBSD weer es te downloaden, maar ik zie nu alleen maar van die ISO's die je op CD moet branden.
Is het nog gewoon downloadbaar als 1 .exe, waarmee je dat hele OS gewoon kan installeren?
FreeBSD is nooit downloadbaar geweest als 'een .exe'. Het is namelijk geen onderdeel van Windows/MS-DOS. Het is een OS dat er niet eens op lijkt. Je kunt van www.freebsd.org wel een image downloaden en op diskette zetten waarna je via verschillende media (FTP, NFS, CDROM(maar dan kan ook met een bootable cd), enz...)FreeBSD kunt installeren.

UNIX != Windows :)

• Polichism
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Polichism

MOEHOE

(overleden)
Koop anders een brander.
En instaleer Nero 5.x ofzo.....
Dan kan je ISO's branden.... en dan kan jij FreeBSD instaleren. ;)

{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen

Pagina: 1