Toon posts:

terratec sixpack en win 98

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een sixpack aangeschaft, maar ik krijg hem niet werkend onder windows 98 wel onder XP.

Hij doet dit, als ik hem installeer met de nieuwste drivers van de terratec site gaat alles goed als ik dan opstart zie ik bij apparaat behere de volgende fout

Sixpack 5.1 + wdm interface

Deze schijnt niet goed te werken ik heb nu al super vaak opniwu geprobeerd maar ik weet echt niet waar het aan kan liggen, Ik krijg ook altijd een melding could not load mixerobject,

kent iemand dit probleem en kan iemand me zeggen wat ik eraan moet doen?

thnx k-less

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

je moet oko geen heineken kopen..dat kan je ook niet in je computer stouwen.
/oei verkeerd gelezen/ *D

ken het probleem..weet alleen niet wat er tegen te doen is.
Ik weet neit wat je voor systeem hebt? iig via chipsets zijn altijd lastiger dan intel. (heel soms niet)

Ik heb hier een amd/via chipset (abitkg7raid) probleem is hiervan dat het meerendeel aan geluidskaarten niet werken. En win98 draait niet goed ook.

Tis een lastig beesie een pc soms.
Heb je gekeken of er conflicten zijn? met cia chipset hoor ik mensen vaak roepen dat je je usb/geluidskaart bij melkaar moet zetten. vaak word ie irq gedeeld met netwerk en dan werktie wat minder (correct me if i am wrong)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

ik kreeg hem wel aan de praat met xp, win98 niet geprobeerd... maar wat zie je bij apparaatbeheer allemaal staat (mulitimedia)... misschien ook een crystal fusion multimedia device (of zo iets weet het niet uit mijn hoofd) dit moet een sixpack 5.1 worden, met een sixpack 5.1 wdm interface krijg je in ieder geval niet die foutmelding mixer object.. mocht het nog niet werken... vertel ff dan wat je bij multimedia hebt staan

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ergens gelezen dat die sixpack alleen werkt op windows 98 SE en hoger dus dat ga ik eens proberen :)