Beste medetweakers,
Ik heb hier zojuist met veel moeite mijn twee enermax casefans erin gesodemieterd (dat was nog klap lastig in die nokia kast van me, kwam nog wel wat modden bij kijken
) ... en toen kwam het -->
Mobo eruit, pasta op proc (daar kan het hem in zitten, ik heb geen idee hoeveel pasta er ongeveer op zou moeten, kan iemand dat zeggen over Artic Silver 3 ???) Toen de heatsink (Mijn coolermaster is er eindelijk af en de Alpha ging erop met een klein beetje veilwerk
) stevig aangedraaid en de Papst 8412NGM erop (80mm fan) ... Ik doe de power van de fan in mijn voeding en ga naar de bios, daar stijgt de temp al snel boven de 40 graden (ik dacht, nou met 44 kan ik nog leven) ... Kom ik in WinXP is hij binnen 15 minuten (met beetje internetten en winampen) 50 graden Celsius !!!
... Dit kan niet kloppen ... dat lees ik af met Sisoft Sandra 2002 vanaf een A7V266 (normal, revisie 1.06). Dit lees ik af van een XP1600+ (nog niet eens overclocked, gewoon op 1.4) !!!!!!!!
WAT DOE IK FOUT --> heb ik totaal 120 € uitgegeven aan cooling en komt hij stressed nog boven de 55 graden uit --> DAMN !!!!!!!!!!! hellup ...
Ik heb hier zojuist met veel moeite mijn twee enermax casefans erin gesodemieterd (dat was nog klap lastig in die nokia kast van me, kwam nog wel wat modden bij kijken
Mobo eruit, pasta op proc (daar kan het hem in zitten, ik heb geen idee hoeveel pasta er ongeveer op zou moeten, kan iemand dat zeggen over Artic Silver 3 ???) Toen de heatsink (Mijn coolermaster is er eindelijk af en de Alpha ging erop met een klein beetje veilwerk
WAT DOE IK FOUT --> heb ik totaal 120 € uitgegeven aan cooling en komt hij stressed nog boven de 55 graden uit --> DAMN !!!!!!!!!!! hellup ...
De meeste mensen deugen!