Goude glitterverf gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26283

Topicstarter
Ik zoek goude glitterverf voor mijn casemod, wordt een pimp case.
Enigste wat ik ben tegengekomen is van die carnavals spray.
Maar die zal wel niet goed pakken op een case.

Weet iemand waar ik goude glitterverf ken krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneaky_Dill
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 22:23
Lolz, ga je dan ook een window met rode ccfl nemen?? Een schaars geklede barbie erachter ;)

Volgens mij heb ik bij gamma wel eens spuitbussen gezien met goud verf dat een beetje glittert... anders bij een hobbywinkel, daar hebben ze lijm met goudglitters erin.

Heb een upgrade nodig =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55296

In de modelbouw wereld wordt dat veel gebruikt, Spuit eerst de kast goud. Daarna kan je een metalflake spuiten. Dit is een blanke lak met een glitter. Deze metalflake is te krijgen in verschillende kleuren glitters.

Wel moeilijk spuiten, moet je eigenlijk met een echte spuit doen en niet met de bus, anders heb je kans op wolken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneaky_Dill
Op woensdag 15 mei 2002 22:46 schreef nean_mod het volgende:
In de modelbouw wereld wordt dat veel gebruikt, Spuit eerst de kast goud. Daarna kan je een metalflake spuiten. Dit is een blanke lak met een glitter. Deze metalflake is te krijgen in verschillende kleuren glitters.

Wel moeilijk spuiten, moet je eigenlijk met een echte spuit doen en niet met de bus, anders heb je kans op wolken.
Spuiten van wat grotere afstand helpt ook tegen wolken, er gaat misschien wat meer naast de target, maar het wordt wel egaler.

Heb een upgrade nodig =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 22:45 schreef Sneaky_Dill het volgende:
Lolz, ga je dan ook een window met rode ccfl nemen?? Een schaars geklede barbie erachter ;)
Haha was wel van plan een rooie ccfl achter plexie te doen en de binnenkant van de kast te bekleden met zebra print.
Maar dat idee van die barbie is Super!!!
Ga direct mijn zus bellen of ik een ouwe barbie mag hebben.
Volgens mij heb ik bij gamma wel eens spuitbussen gezien met goud verf dat een beetje glittert... anders bij een hobbywinkel, daar hebben ze lijm met goudglitters erin.
Ja die lijm met glitters is niet te betalen, dat kost iets van 6 euro per 10 gram ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Metalflake is dat prijzig?

Moet ik daarvoor naar zo'n modelbouwwinkel of krijg je die ook ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 15 mei 2002 22:51 schreef Sneaky_Dill het volgende:

[..]

Spuiten van wat grotere afstand helpt ook tegen wolken, er gaat misschien wat meer naast de target, maar het wordt wel egaler.
normaal wel maar je hebt nog twee andere problemen, De druk moet wat hoger zijn dan uit een bus. + met de bus heb je nog wel eens last dat de spuit kop dicht gaat zitten. Die glitters kunnen best goot zijn, als je dat botsauto effect wilt hebben moet je zelf een andere naald in je spuit zetten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34324

HAHAHAHHAA EEEN PIMP CASE U DA MAN HAHAHAHAHHAHA

(vergfeet geen pics!!!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47187

Mijn buurvrouw heeft zo'n hobby winkel en die verkoopt idd spuitbussen met glitters.

Het is een soort blanke lak met glitters erin.
Dit pakt ook op metaal. (had er zelf ook al ff naar gekeken)
Kosten... 5 euro per bus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dit word mijn voeding:

Afbeeldingslocatie: http://www.multimediashop.com/shop/media/leadmangol.jpg :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 15 mei 2002 22:55 schreef Derranged het volgende:
Metalflake is dat prijzig?

Moet ik daarvoor naar zo'n modelbouwwinkel of krijg je die ook ergens anders?
Bij een goede modelbouw winkel moeten ze ut hebben. maar ja kan ook eens kijken bij een spuiterij waar ze zelf spuitbussen maken (die is vaak ook beter van kwaliteit) of APS etc. kost een € of 10/15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneaky_Dill
Op woensdag 15 mei 2002 22:53 schreef Derranged het volgende:
[..]

Haha was wel van plan een rooie ccfl achter plexie te doen en de binnenkant van de kast te bekleden met zebra print.
Maar dat idee van die barbie is Super!!!
Ga direct mijn zus bellen of ik een ouwe barbie mag hebben.
Hehehe, ik heb het id wel eens vaker hier op GoT gezien, maar volgens mij heeft nog niemand het echt uitgevoerd (heb iig nog geen plaatjes gezien). Dus als je het af hebt => PLAATJES :P

Zebraprint is ook wel cool, je kan van dat nepbont kopen met zebraprint... isoleert het ook meteen de geluiden, low noiz :z
[..]

Ja die lijm met glitters is niet te betalen, dat kost iets van 6 euro per 10 gram ofzo.
Ga dan naar Bart Smit, daar hebben ze het ook :) of andere speelgoedwinkel. Echt goedkoop daar!

Heb een upgrade nodig =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
aps? wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52710

Amerikaanse autolack... Ik geloof dat er vlakbij Venlo nog een speciaalzaak voor zit. Das ut beste aangezien deze hittebestendig is, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 22:59 schreef Sneaky_Dill het volgende:

[..]

Hehehe, ik heb het id wel eens vaker hier op GoT gezien, maar volgens mij heeft nog niemand het echt uitgevoerd (heb iig nog geen plaatjes gezien). Dus als je het af hebt => PLAATJES :P
Pics zal nog wel ff duren, ben druk bezig alle shit bij elkaar tevinden.
Alles in goud, switches, molding, fanguards etc.
Amerikaanse autolack... Ik geloof dat er vlakbij Venlo nog een speciaalzaak voor zit. Das ut beste aangezien deze hittebestendig is, enz.
Heb je misschien een naam van die winkel?
Ik kom uit Limburg dus kan ik eens bij die shop langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 15 mei 2002 23:00 schreef Derranged het volgende:
aps? wat is dat?
1 of andere auto materialen zaak.

ps: hittebestendige metalflake is wel een beetje duur voor een kast die max. 30 graden word ;) belangrijker is de kwaliteit van de blanke lak. goeie metalflake kan je dicht spuiten zonder dat er glitters door de lak heen komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dus als ik het goed begrijp moet ik eerst mijn case goud spuiten, dan blanke lak ervover en dan metalflake???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 15 mei 2002 23:10 schreef Derranged het volgende:
Dus als ik het goed begrijp moet ik eerst mijn case goud spuiten, dan blanke lak ervover en dan metalflake???
nope :
1] spuit kast goud
2] spuit metalflake = blanke lak inclusief de glitters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneaky_Dill
Op woensdag 15 mei 2002 23:10 schreef Derranged het volgende:
Je hoeft de kast niet eerst goud te spuiten, dat is alleen als je tussen de glitters het ook goud wilt hebben. Het is maar een idtje, maar misschien is een andere ondergrondkleur ook mooi, of mooier (vallen de glitters meer op).

Heb een upgrade nodig =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54304

Als je nou een èchte pimpcase wilt zaag je eerst de achterkant van zo'n ouwe Amerikaans auto af (remlichten voor hdd activity?) en gebruik je die ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
aah thx for de opheldering.

Misschien kan een maat van mij me helpen die werkt op een autospuiterij, maar hij is nu op vakantie dus ik heb hem nog nie kunnen vragen, misschien hebben die ook wel goude glitterverf.

Maar anders lijkt dit een goede oplossing, wel eerst uitproberen op een ouwe 5'25 bay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 23:14 schreef SuiCid4L_MaNiaC het volgende:
Als je nou een èchte pimpcase wilt zaag je eerst de achterkant van zo'n ouwe Amerikaans auto af (remlichten voor hdd activity?) en gebruik je die ;)
Ja en voorop van die gigantische horens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 15 mei 2002 23:13 schreef Sneaky_Dill het volgende:

[..]

Je hoeft de kast niet eerst goud te spuiten, dat is alleen als je tussen de glitters het ook goud wilt hebben. Het is maar een idtje, maar misschien is een andere ondergrondkleur ook mooi, of mooier (vallen de glitters meer op).
klopt, spectaculair is zwart of een andere donkere ondergrond (donker paars of blauw), dan krijg je echt een botsauto/kermis effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneaky_Dill
Op woensdag 15 mei 2002 23:16 schreef nean_mod het volgende:

[..]

klopt, spectaculair is zwart of een andere donkere ondergrond (donker paars of blauw), dan krijg je echt een botsauto/kermis effect.
Je leest mijn gedachten :) Heel erg diep paars of rood geeft denk ik wel gruwlijk effect.

Heb een upgrade nodig =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 23:19 schreef Sneaky_Dill het volgende:

[..]

Je leest mijn gedachten :) Heel erg diep paars of rood geeft denk ik wel gruwlijk effect.
Ik voel meer voor roze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneaky_Dill
Op woensdag 15 mei 2002 23:21 schreef Derranged het volgende:

[..]

Ik voel meer voor roze :P
It's your deal ;)

Tijd voor iemand die wat voorbeeldjes kan photoshoppen :)

Heb een upgrade nodig =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik vind het eigenlijk wel een vet idee, misschien dat ik een paar oude 5'25 bays bij elkaar sprokkel en dan wat verschillend kleurtjes probeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneaky_Dill
Op woensdag 15 mei 2002 23:25 schreef Derranged het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een vet idee, misschien dat ik een paar oude 5'25 bays bij elkaar sprokkel en dan wat verschillend kleurtjes probeer
Je hebt vast wel genoeg rommel om op te proberen :) succes ermee iig...

Heb een upgrade nodig =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
Ook nog wat roze of paars (nep)bont erin verwerken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44212

En als je nu eens goud spuit, en meteen in de natte verf die glitters erop strooit en het daarna afwerkt met blanke lak?
Zou dat dan niet goed blijven zitten?

Kewl ID btw, een pimp case....

Komt er ook een Ali G-Force in ;) (met gouden fans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-04 17:07

Skef

Ik scheer.me

Op woensdag 15 mei 2002 22:59 schreef Sneaky_Dill het volgende:
Ongeveer een jaar geleden is het al eens geweest, die persoon had zelfs gordijntjes in z'n case gemaakt...

Je bent dan dus niet de eerste, maar origineel blijft het wel (totdat iedereen een barbie/furby/power-ranger/pokemon in z'n case douwt... :P :P )

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zo'n soort effect wil ik krijgen:
Afbeeldingslocatie: http://members.aol.com/toycarlvr/images/protoimages/stutzgreen.jpg

Dus ik denk dat ik dit plaatje duidelijk uitprint en gewoon wat hobbyshops en autospuiterijen bezoek.

Weet iemand trouwens goude dpdt schakelaars uit te halen?
Kan die zilveren altijd spuiten maar is natuurlijk niet zo mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-04 10:23
Zebra binnenkant?

Ik stem op tijger, om maar een beetje bij de GTA3 pimp low-rider te blijven.

(voor degenen die GTA3 spelen/gespeeld hebben: waarom hebben je Yardie's nou weer die vette auto :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:26

justifire

Shut up and squat !!

Vraag het Lee Towers, die spuit z'n microfoon zelf :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 19:08 schreef justifire het volgende:
Vraag het Lee Towers, die spuit z'n microfoon zelf :)
LMAO, ik zal hem eens bellen
Pagina: 1