• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb al zo'n 2 a 3 maandjes mijn 8310,
alleen vandaag viel hij ineens weg. Na een telefoon gesprek had ik hem gewoon op tafel neergelegd en keek een half uurtje later weer, was ie uit gegaan. En ik kreeg hem niet meer aan :( :(!!!!! Eerst dacht ik dus een lege batterij, maar toen ik hem een poosje aan de oplader had deed hij het nog steeds niet.
De accu heb ik doorgemeten en die geeft wel stroom,
iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen?!
Ik heb een Torx schroevendraaier dus ik kan hem eventueel openmaken!
(svp geen flames van, WEER nokia of wat dan ook :P )

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ik heb wel een service manual voor je... kan je m helemaal dmv een stappenplan doormeten :) ?

[ Voor 8% gewijzigd door r0el op 21-09-2009 15:39 ]

• Woef
  • Niet online
Op woensdag 15 mei 2002 22:44 schreef Roelemewoel het volgende:
ik heb wel een service manual voor je... kan je m helemaal dmv een stappenplan doormeten :P ?
(roel@isgek.nl)
niet te grappig jij he :P!?
of meen je het echt?!

• r0el
  • Niet online
serieus! Mail me maar en ik mail t wel door!
Die smiley was misschien misleidend... t is echt zo

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er zit in alle Nokia's een geleidend rubbertje (geen condoom) :P die contact maakt met je display en met het moederbord. Het rubbertje is meestal net iets te dun en maakt dan geen contact meer met de display en met het moederbord. Meestal als je goed drukt doet je mobie het dan weer wel.
Ook komt vaak voor dat er een beetje vuil tussen zit dan kan je het rubbertje even er uithalen en schoon maken. Dit is meestal het grote probleem van Nokias, ik heb het zelf ook met mijn 8850 maar daar was de hele bovenkant van open en maakte het rubbertje ook geen contact meer. Maar ik krijg gelukkig een nieuwe van de verzekering.

• Woef
  • Niet online
Op woensdag 15 mei 2002 22:46 schreef Roelemewoel het volgende:
serieus! Mail me maar en ik mail t wel door!
Die smiley was misschien misleidend... t is echt zo
Done......

• r0el
  • Niet online
Op woensdag 15 mei 2002 22:50 schreef Pimpimmers20 het volgende:
Er zit in alle Nokia's een geleidend rubbertje (geen condoom) :P die contact maakt met je display en met het moederbord. Het rubbertje is meestal net iets te dun en maakt dan geen contact meer met de display en met het moederbord. Meestal als je goed drukt doet je mobie het dan weer wel.
Ook komt vaak voor dat er een beetje vuil tussen zit dan kan je het rubbertje even er uithalen en schoon maken. Dit is meestal het grote probleem van Nokias, ik heb het zelf ook met mijn 8850 maar daar was de hele bovenkant van open en maakte het rubbertje ook geen contact meer. Maar ik krijg gelukkig een nieuwe van de verzekering.
Volgens mij hebben de nieuwere Nokia's geen last meer van deze problemen. Nokia heeft volgens mij wel iets geleerd van die gare lading 8210en.... :+

• Woef
  • Niet online
Check je mail nog een keer svp !

Oh ja ik zal het resultaat nog ff posten straks!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Misschien kun je hem ook gewoon wegbrengen en laten maken onder de garantie?????
Of je krijgt gewoon een nieuwe mee als ie niet meer te maken is. Ik raad af om er zelf aan te klooien. Dan vervalt je garantie zeker.

• r0el
  • Niet online
Op donderdag 16 mei 2002 16:04 schreef _Richie_ het volgende:
Misschien kun je hem ook gewoon wegbrengen en laten maken onder de garantie?????
Of je krijgt gewoon een nieuwe mee als ie niet meer te maken is. Ik raad af om er zelf aan te klooien. Dan vervalt je garantie zeker.
Dat is idd ook waar: het toestel kàn nog geen jaar oud zijn... dus heeft ook nog garantie. Ga anders eens langs een Nokia service point; kijken wat zij zeggen. Alsie simlockvrij is en niet te repareren hebben zij als t goed is meteen een nieuw toestel voor je :)
Pagina: 1