nee 
edit:
ik weet het wel bijna zeker.. die dingen hebben dezelfde cartridges.. jw kunt op de gb color geloof ik bij oude spellen zelf de kleurtjes instellen enzo.. maar ik heb zelf niet een GB color dus weet het niet 100% zeker
ik weet het wel bijna zeker.. die dingen hebben dezelfde cartridges.. jw kunt op de gb color geloof ik bij oude spellen zelf de kleurtjes instellen enzo.. maar ik heb zelf niet een GB color dus weet het niet 100% zeker
ja dat kan (en ik weet het zeker)
Je kunt zelfs de spellen waar niet opstaat dat ze alleen voor gameboy color etc. zijn zelfs op de oude gameboy spelen
Alle GB spellen zijn nu nog onderling uitwisselbaar
op een paar na waarop staat ONLY FOR GB COLOR
maar zelfs die willen nog wel eens werken op een oude GB
op de nieuwe GB ( ADVANCE ) kun je zelfs nog de oude spellen spelen andersom is dan helaas niet meer mogelijk
dus de nieuwe spellen op je GB of GBC
op de nieuwe GB ( ADVANCE ) kun je zelfs nog de oude spellen spelen andersom is dan helaas niet meer mogelijk
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Op de gb-color kun je een aantal 'heks' uitvoeren; je kunt multilayeren, etc, maar die functies zitten niet op de oude gb, vandaar de gb color only spellen....
Verwijderd
jep je kan gameboy spellen op je gameboy color spelen, je gameboy color geeft dan automatisch een paar kleurtjes aan het spel, bij het aandoen van je gbc kan je het palet veranderen door wat verschillende knopjes in te drukken
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 september 2000 19:52 schreef harley het volgende:
dus de nieuwe spellen op je GB of GBC[/quote]Dat is toch logisch dat dat niet meer kan. Die GBA is 16Bit.
Je kan ook GB-spellen op je Palm spelen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
GBA is zelfs 32bit 
GBA gaat heersen bdw
GBA gaat heersen bdw
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Pagina: 1