Toon posts:

Gameboy

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan je gewone spellen van een gameboy ook op een gameboy color spelen???

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ja

Verwijderd

Topicstarter
Weet je het zekerz??

• Palomar
  • Niet online
nee :)

edit:

ik weet het wel bijna zeker.. die dingen hebben dezelfde cartridges.. jw kunt op de gb color geloof ik bij oude spellen zelf de kleurtjes instellen enzo.. maar ik heb zelf niet een GB color dus weet het niet 100% zeker

• Accident
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

ja dat kan (en ik weet het zeker)

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Je kunt zelfs de spellen waar niet opstaat dat ze alleen voor gameboy color etc. zijn zelfs op de oude gameboy spelen :)

Verwijderd

Topicstarter
Okidoki thanx

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Alle GB spellen zijn nu nog onderling uitwisselbaar
op een paar na waarop staat ONLY FOR GB COLOR
maar zelfs die willen nog wel eens werken op een oude GB
op de nieuwe GB ( ADVANCE ) kun je zelfs nog de oude spellen spelen andersom is dan helaas niet meer mogelijk :( dus de nieuwe spellen op je GB of GBC

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Verwijderd

Op de gb-color kun je een aantal 'heks' uitvoeren; je kunt multilayeren, etc, maar die functies zitten niet op de oude gb, vandaar de gb color only spellen....
edit:

tip: kijk eens op www.twotribes.com voor een ongeloofelijk gaaf gb color spel

Verwijderd

jep je kan gameboy spellen op je gameboy color spelen, je gameboy color geeft dan automatisch een paar kleurtjes aan het spel, bij het aandoen van je gbc kan je het palet veranderen door wat verschillende knopjes in te drukken

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 september 2000 19:52 schreef harley het volgende:
Alle GB spellen zijn nu nog onderling uitwisselbaar
op een paar na waarop staat ONLY FOR GB COLOR
maar zelfs die willen nog wel eens werken op een oude GB
op de nieuwe GB ( ADVANCE ) kun je zelfs nog de oude spellen spelen andersom is dan helaas niet meer mogelijk :( dus de nieuwe spellen op je GB of GBC[/quote]Dat is toch logisch dat dat niet meer kan. Die GBA is 16Bit.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je kan ook GB-spellen op je Palm spelen. >:)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Via een gameboy emulator neem ik aan?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Jah! Idd..
Werkt echt prima! :)

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-12-2025

VorteX

held

GBA is zelfs 32bit :)

GBA gaat heersen bdw :P

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Pagina: 1