Allo ik ben nog een beetje een CM noob maar ik wil wat extra sfans in mn case gaan zetten. Ik heb echter slechts 1 molex over dus nu is mn vraag of ik meerder fans op die ene molex kan zetten en zo ja hoe?
Verwijderd
aan elkaar knope en dan in die molex duwuhOp woensdag 15 mei 2002 22:10 schreef meSmooth het volgende:
Allo ik ben nog een beetje een CM noob maar ik wil wat extra sfans in mn case gaan zetten. Ik heb echter slechts 1 molex over dus nu is mn vraag of ik meerder fans op die ene molex kan zetten en zo ja hoe?
Verwijderd
Handigste is misschien om een splittertje op die molex aan te sluiten, dan heb je er plots twee. 
Vraag er gewoon naar in de PC-winkel in je buurt, ze weten zeker wat je bedoelt. Koste mij € 1 per stuk.
Je kan natuurlijk ook de draadje van die tweede fan in de aansluitmolex van de eerste bijproppen.
Vraag er gewoon naar in de PC-winkel in je buurt, ze weten zeker wat je bedoelt. Koste mij € 1 per stuk.
Je kan natuurlijk ook de draadje van die tweede fan in de aansluitmolex van de eerste bijproppen.
kijk daar heb ik nu wat aan... en weten jullie ook hoeveel fans je ongeveer aan een mmolex kan hangen?
ik heb er 3 fans aan hangen
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Dat hangt volledig af van je voeding.Op woensdag 15 mei 2002 22:14 schreef meSmooth het volgende:
kijk daar heb ik nu wat aan... en weten jullie ook hoeveel fans je ongeveer aan een mmolex kan hangen?
Een moderne pc heeft meestal een voeding van 300 a 350 (sosm zelfs 400) watt. Dan maakt het echt niets uit hoeveel fans je erin hangt, want fans hebben een zeer laag vermogen.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Verwijderd
ik denk als je een zwaar systeem hebt met een 300 watt voeding kun je er veel fa`ns op aansluiten tot 100 of zo iets probeer het zou ik zeggenOp woensdag 15 mei 2002 22:14 schreef meSmooth het volgende:
Pagina: 1