Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samsung T100

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 603 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:46

-Stef-

Slainthe!

Op zaterdag 15 juni 2002 22:38 schreef KreKkeR het volgende:
Nog een paar essentiele dingen die ontbreken (of waarvan ik nog niet heb uitgevonden dat ze er zijn):

- Opnemen met toets ipv automatisch opnemen als je de telefoon opent. Als je nu namelijk gebeld wordt zie je door de dubbele display wel heel mooi WIE belt, maar mocht jij dan beslissen het gesprek uit te drukken kan dat niet. Je moet namelijk eerst de telefoon openen waardoor ie automatisch opneemt. Pas DAN kun je het gesprek uitdrukken. Dus nadat je al hebt opgenomen.

(...)

- De telefoon afzetten zonder geluid. Stel je ontdekt tijdens een tentamen dat je telefoon nog aanstaat. Wil je 'm uitzetten hoor je dan dus een prachtig, maar keihard melodietje
Ik heb ook over deze telefoon zitten denken. Echter, als hier inderdaad geen oplossing voor is is dat wel heel erg onhandig van Samsung. Die andere 2 zijn overigens ook vervelend (maar overkomelijk).

Ik denk dat Samsung te veel aandacht aan hun TFT-tje gegeven heeft i.p.v. ook de functionaliteit van de GSM in de gaten te houden. Ik denk dat ik daarom nog maar even wacht op wat doorontwikkelingen.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

Topicstarter
Nog een paar essentiele dingen die ontbreken (of waarvan ik nog niet heb uitgevonden dat ze er zijn):

- Opnemen met toets ipv automatisch opnemen als je de telefoon opent. Als je nu namelijk gebeld wordt zie je door de dubbele display wel heel mooi WIE belt, maar mocht jij dan beslissen het gesprek uit te drukken kan dat niet. Je moet namelijk eerst de telefoon openen waardoor ie automatisch opneemt. Pas DAN kun je het gesprek uitdrukken. Dus nadat je al hebt opgenomen.

Zitten er twee knopjes aan de zijkant? Zo ja als je deze langer dan 4 sec. ingedrukt houd, druk je het gesprek uit zonder je telefoon te openen of op te nemen. Bij mijn A300 is dit in ieder geval wel zo.

- In 1x in namenlijst telefoonboek komen (sneltoets). Je moet nu eerst naar telefoonboek. Dan op 'zoeken' drukken. Dan nog een keer op 'zoek' en pas dan krijg je de lijst met namen.

Dit is bij de A300 ook al zo :(

- De telefoon afzetten zonder geluid. Stel je ontdekt tijdens een tentamen dat je telefoon nog aanstaat. Wil je 'm uitzetten hoor je dan dus een prachtig, maar keihard melodietje

Dit is wederom ook bij de A300
Ik weet niet of Samsung deze punten zal aanpassen in de software. Ik heb pas de nieuwste (TRUST V-1.0 GA30XUI1) op mijn A300 laten zetten en hij kan bij het ontvangen van een sms nog steeds niet trillen |:(

Hier hebben jullie nog wat codes:
Software version: * # 9 9 9 9 # albo * # 0 8 3 7 #
Net Monitor: * # 0 3 2 4 #
Changing LCD contrast: * # 0 5 2 3 #
Memory info: * # 0 3 7 7 # albo * # 0 2 4 6 #
Reset memory(SIMLOCK`a removing!!!): * 2 7 6 7 * 3 8 5 5#
Reset CUSTOM memory: * 2 7 6 7 * 2 8 7 8 #
Battery state: * # 9 9 9 8 * 2 2 8 #
Alarm beeper: * # 9 9 9 8 * 2 8 9 #
Vibra test: * # 9 9 9 8 * 8 4 2 #

(ik weet niet zeker, of ze op een T100 werken)

Verwijderd

ik heb nu 2 week de t100 en vind hem heel fijn
+ display zeer scherp beeldje in vergelijking tot me oude t68i .
+ je krijgt 2 accu's headset , datakabel software :P
+Uiterlijk ziet er zeer strak uit
+16 poly sounds

-geen irda of blue tooth
-antenne
-geen imode /java

heeft iemand trouwens nog wat leuke software gevonden voor de t100 ?

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

- Stilzetten bewegende achtergrondjes.
De bewegende achtergrondjes zijn zeer koel, dat zeker. Maar een mogelijkheid om ze stil te zetten en dus 1 achtergrond te houden is er niet. (Behalve als je de telefoon op custom image zet, dan bijna alle custom images delete, maar er 1 laat staan. (Is dit eigenlijk slecht voor de display ivm doorbranden beeld?)
Het is trouwens wel mogelijk bij meerdere geuploade custom images een keuze te maken uit animatie (dus het achter elkaar afspelen van alle geuploade plaatjes) of maar 1 v/d plaatjes als achtergrond. Op deze manier heb je dan dus ook een niet bewegende achtergrond.

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Weer wat geleerd:
Wat ook kan is het gesprek uitdrukken met de volumeknop aan de buitenkant terwijl de telefoon nog dicht is.

Wat dat bel + tril:
Dit houdt in dat de telefoon eerst 3x trilt en daarna overgaat op bellen. IPV dat ie gelijk belt en trilt.

Verwijderd

- In 1x in namenlijst telefoonboek komen (sneltoets). Je moet nu eerst naar telefoonboek. Dan op 'zoeken' drukken. Dan nog een keer op 'zoek' en pas dan krijg je de lijst met namen.
inderdaad, ze hadden die middelste knop eigenlijk door de gebruiker kunnen laten instellen, dat je daar je telefoon boek onder kunt zetten ofzo. Nu zit er wap onder. Gelukkig werkt het "last calls" knopje wel waardor je ieg gebelde nummers snel kunt kiezen.
- Stilzetten bewegende achtergrondjes.
De bewegende achtergrondjes zijn zeer koel, dat zeker. Maar een mogelijkheid om ze stil te zetten en dus 1 achtergrond te houden is er niet. (Behalve als je de telefoon op custom image zet, dan bijna alle custom images delete, maar er 1 laat staan. (Is dit eigenlijk slecht voor de display ivm doorbranden beeld?)
Mwah, zolang zal je display niet open staan toch? Als ie dicht zit staat de display ook niet aan. Overigens kun je kalender als achtergrond kiezen, die beweegt niet. Of uiteraard een eigen image.
storend ja. Aanzetten idem!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Weer iets nieuws geleerd (stond volgens mij niet in de handleiding, of ergens heel onopvallend):

Door de # lang ingedrukt te houden komt de telefoon in stille modus waardoor deze ook geen geluid meer maakt tijdens het uitgaan. Bij het aangaan maakt ie jammer genoeg wel weer geluid.

Verwijderd

ik vind die polytones wel erg koel btw, weet iemand hoe je die dingen kunt composen? Een tracker achtig tooltje zou wel handig zijn...

Verwijderd

de t100 heeft geen gprs

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 22:46

MankE NeliZ

Geen matches

eRR check [topic=496190/3/25]

Daar heb ik gepost hoe je MIDI-files kan omzetten naar T100 uploadbare bestanden

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 juni 2002 16:12 schreef MankE NeliZ het volgende:
eRR check [topic=496190/3/25]

Daar heb ik gepost hoe je MIDI-files kan omzetten naar T100 uploadbare bestanden
Kijk dit zijn nou echt van die links waarvan je zegt pfff.. :Z hoe komt die daar nou weer aan. En je kan die progjes nog goed gebruiken ook.

Ik ben vandaag naar de Belcompany geweest en ze hebben daar wel een mooie actie met Vodafone *D
En ik kan het echt nie laten en denk dat ik volgende week ook een T100 in huis heb liggen :7 (men A300 verkoop ik wel door :P )

Willen degene die een T100 hebben posten:
- waar ze hem gehaald hebben :?

- met welk abbonnement ze hem hebben :?

- en wat ze ervoor betaald hebben :?

Ik wil eigenlijk ook wel eens weten hoeveel smsjes er maximaal in het geheugen van de T100 kunnen :?

Verwijderd

heb 'm gekocht bij Belcompany, met o2 120 abonnement voor 234 Euro

• MankE NeliZ

MankE NeliZ

Geen matches

Kijk dit zijn nou echt van die links waarvan je zegt pfff.. hoe komt die daar nou weer aan. En je kan die progjes nog goed gebruiken ook
Was idd ff zoeken maar Google rulet zoals gewoonlijk. Gewoon niet bang zijn om ook op wazige aziatische sites te kijken :) . Het feest gaat trouwens pas echt beginnen als iemand een 16-poly MIDI>MMF converter ontdekt (Yamaha is er mee bezig maar die is nog niet te downloaden)

• limit28
  • Laatst online: 21-08 19:57

limit28

Loading.....

heeft iemand chinees liedjes kunnen vinden voor de t100?

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Op dinsdag 18 juni 2002 22:15 schreef MankE NeliZ het volgende:

[..]

Was idd ff zoeken maar Google rulet zoals gewoonlijk. Gewoon niet bang zijn om ook op wazige aziatische sites te kijken :) . Het feest gaat trouwens pas echt beginnen als iemand een 16-poly MIDI>MMF converter ontdekt (Yamaha is er mee bezig maar die is nog niet te downloaden)
Als je een beetje japans kan, alsjeblieft:
http://www.iilcorp.com/~peter/ringtone/

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Op dinsdag 18 juni 2002 18:04 schreef GekkeHekke® het volgende:

[..]

Kijk dit zijn nou echt van die links waarvan je zegt pfff.. :Z hoe komt die daar nou weer aan. En je kan die progjes nog goed gebruiken ook.

Ik ben vandaag naar de Belcompany geweest en ze hebben daar wel een mooie actie met Vodafone *D
En ik kan het echt nie laten en denk dat ik volgende week ook een T100 in huis heb liggen :7 (men A300 verkoop ik wel door :P )

Willen degene die een T100 hebben posten:
- waar ze hem gehaald hebben :?
http://shop.o2.nl/page.php3?pid=1
- met welk abbonnement ze hem hebben :?
180 belminuten, 1 jaar, geen GPRS (duh) geen sms bundel.
- en wat ze ervoor betaald hebben :?
Telefoon: 269 Euro
Verzendkosten: 7 euro
Rembourskosten: 5 euro
Aansluitkoosten: 0 euro
Totaal: 281 euro
Ik wil eigenlijk ook wel eens weten hoeveel smsjes er maximaal in het geheugen van de T100 kunnen :?
Nog geen idee, niet op gelet.

Verwijderd

Hoe zit het nu met de standby tijd? Ik bedoel de opgegeven standby tijd is niet erg lang, maar soms wil dat in de praktijk nogal meevallen.
Zelf kan ik nog steeds niet kiezen tussen het rijke aanbod van telefoontjes, maar die T100 is wel heel erg mooi O+ als hij nou ook nog een redelijke standby tijd had gehad was ik helemaal blij.

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 10:31 schreef Ganymedus het volgende:
Hoe zit het nu met de standby tijd? Ik bedoel de opgegeven standby tijd is niet erg lang, maar soms wil dat in de praktijk nogal meevallen.
Zelf kan ik nog steeds niet kiezen tussen het rijke aanbod van telefoontjes, maar die T100 is wel heel erg mooi O+ als hij nou ook nog een redelijke standby tijd had gehad was ik helemaal blij.
Er zitten 2 batterijen bij. Ik gebruik de dunste, en de standby tijd is prima =), beter dan mn postbank telefoon.. Dikke heb ik nog niet eens geprobeerd !

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Op woensdag 19 juni 2002 15:06 schreef eRR_ het volgende:

[..]

Er zitten 2 batterijen bij. Ik gebruik de dunste, en de standby tijd is prima =), beter dan mn postbank telefoon.. Dikke heb ik nog niet eens geprobeerd !
Even denken, ik heb 'm zaterdag begin v/d middag voor het eerst opgeladen. Daarna heb ik 'm volgens mij maandagochtend of middag nog een keer opgeladen (of zondag nacht). En vanmorgen weer.

Ik doe tot nog toe dus zo'n 2 dagen met de kleine accu.

Wat ik wel om me heen hoor (hier op 't forum) is dat de accue na een paar keer wat beter wordt... we zullen zien :)

Verwijderd

zelfde hier, 2 volle dagen met de dunne batterij, en dat is inclusief bellen en 'm aan iedereen laten zien :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net in een ander topic gelezen dat de nieuwe Siemens M50 upgradable is voor MMS :)

Ik ga Samsung effe een mail sturen en vragen of dit ook bij de T100 het geval is. Ik hoop het wel want MMS word binnekort toch wel de vervanger van sms.

Verwijderd

Hm dunne en dikke? Ik had begrepen dat ze dezelfde specs hadden? Weet iemand dan al welke standby tijd er gehaald kan worden met de dikke batterij?
Mijn ericsson lijkt ook steeds langer stanby te kunnen blijven staan. Maar het kan ook zijn dat ik er zelf steeds minder mee speel. :)

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Op donderdag 20 juni 2002 00:14 schreef GekkeHekke® het volgende:
Ik heb net in een ander topic gelezen dat de nieuwe Siemens M50 upgradable is voor MMS :)

Ik ga Samsung effe een mail sturen en vragen of dit ook bij de T100 het geval is. Ik hoop het wel want MMS word binnekort toch wel de vervanger van sms.
Zou wel heel relaxt zijn als er van dat soort software upgrades mogelijk zijn.
Maar moet zo'n telefoontje dan niet extra geheugen hebben? Lijkt me namelijk wel dat de nieuwe software wat meer ruimte in beslag neemt.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 14:10 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Zou wel heel relaxt zijn als er van dat soort software upgrades mogelijk zijn.
Maar moet zo'n telefoontje dan niet extra geheugen hebben? Lijkt me namelijk wel dat de nieuwe software wat meer ruimte in beslag neemt.
Maar daarom is hij er juist op voorbereid ;)(als het mogelijk is)

Heb trouwens nog geen antwoord gehad.

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Op donderdag 20 juni 2002 14:26 schreef GekkeHekke® het volgende:

[..]

Wat trouwens nog koeler zou zijn is als ie later upgradable was naar wap 2.0 :D

Maar ja, als ze dat doen verkopen ze natuurlijk wat minder nieuwe telefoontjes dus ik deze mogelijkheid betwijfel ik ten zeerste...

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 14:26 schreef GekkeHekke® het volgende:

[..]

Volgens mij is dat in deze situatie niet mogelijk, als zou je hier dan spreken over een firmware update en heb je daar niet aanzienlijk meer geheugen voor nodig. Samsung zou gek zijn als ze het wel deden. Overigens hebben ze nog nooit eerder dergelijke opties geboden. Nee samsung heeft opzich een goed beleid, komt er iets nieuws op de markt en wil je daar gebruik van maken, moet je er maar voor betalen. Wel jammer overigens dat het niet al in deze telefoon is ingebakken. Dit is een machtig mooi toestel. Vooral de kleuren van het scherm zijn onwijs mooi, maar juist waarvoor die kleuren zo mooi zijn, dat kan hij niet. |:( en ze moeten eens iets doen aan die standby tijd.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 14:35 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wat trouwens nog koeler zou zijn is als ie later upgradable was naar wap 2.0 :D

Maar ja, als ze dat doen verkopen ze natuurlijk wat minder nieuwe telefoontjes dus ik deze mogelijkheid betwijfel ik ten zeerste...
Wat houdt dat WAP 2.0 in t.o.v. WAP 1.1 :?
Op donderdag 20 juni 2002 14:40 schreef Ganymedus het volgende:

[..]

Volgens mij is dat in deze situatie niet mogelijk, als zou je hier dan spreken over een firmware update en heb je daar niet aanzienlijk meer geheugen voor nodig. Samsung zou gek zijn als ze het wel deden. Overigens hebben ze nog nooit eerder dergelijke opties geboden. Nee samsung heeft opzich een goed beleid, komt er iets nieuws op de markt en wil je daar gebruik van maken, moet je er maar voor betalen. Wel jammer overigens dat het niet al in deze telefoon is ingebakken. Dit is een machtig mooi toestel. Vooral de kleuren van het scherm zijn onwijs mooi, maar juist waarvoor die kleuren zo mooi zijn, dat kan hij niet. |:( en ze moeten eens iets doen aan die standby tijd.
De standby is al verbeterd in de :9~ S100 :9~ daar is hij met de slim accu (zeer plat) 150 en met de normale accu 180 uur standby :) En dan te bedenken dat ie een 65.000 kleuren schermpie en GPRS heb. En hij ondersteunt EMS en MMS *D

Als er niemand is die mij kan overtuigen waarom ik de T100 niet moet kopen, heb ik er op 5 juli één met een Vodafone abbonnement :9

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Op donderdag 20 juni 2002 15:10 schreef GekkeHekke® het volgende:

[..]

Wat houdt dat WAP 2.0 in t.o.v. WAP 1.1 :?
Wap 2.0 is gebaseerd op xhtml basic, een beperkte versie van de meest recente standaard voor internet-pagina's. Door de grotere overeenkomst tussen web- en wap-pagina's moet het in de toekomst makkelijker worden pagina's te maken die voor beide media geschikt zijn.
Nieuw in wap 2.0 zijn cascading style sheets (css), het gebruik van een transport security layer (tls) en http en tcp. Ook de opvolger van sms met plaatjes en geluid, multimedia messaging service (mms), maakt onderdeel uit van de wap-standaard. De specificaties voor wap push zijn verder uitgewerkt dan in eerdere versies. Hiermee wordt het mogelijk dat informatie op het scherm verschijnt op het moment dat de server bepaalt, in plaats van na opvragen door de gebruiker.

http://www.t-mail.nl/nieuws.php?nws=929
De standby is al verbeterd in de :9~ S100 :9~ daar is hij met de slim accu (zeer plat) 150 en met de normale accu 180 uur standby :) En dan te bedenken dat ie een 65.000 kleuren schermpie en GPRS heb. En hij ondersteunt EMS en MMS *D

Als er niemand is die mij kan overtuigen waarom ik de T100 niet moet kopen, heb ik er op 5 juli één met een Vodafone abbonnement :9
Bedoel je de T100 of de S100?
Als je inderdaad de T100 bedoelt heb je zelf de al reden genoemd :)

Verwijderd

Volgens mij refereerd hij naar de S100 want de t100 haalt die standby tijden toch niet?? :?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 15:43 schreef Ganymedus het volgende:
Volgens mij refereerd hij naar de S100 want de t100 haalt die standby tijden toch niet?? :?
Ooohw sorry |:( beetje onduidelijk, maar ik bedoelde de standby tijd van de S100. Dat is echt de :Z droom :Z mobiel voor mij. Alleen men abbonnement loopt half juli af. En een week of twee zonder mobiel kan net, maar langer wachten gaat me te lang duren. Dus ik denk dat de S100 dan nog nie verkrijgbaar is :'( en voor de T100 zal kiezen.

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Op donderdag 20 juni 2002 15:55 schreef GekkeHekke® het volgende:

[..]

Ooohw sorry |:( beetje onduidelijk, maar ik bedoelde de standby tijd van de S100. Dat is echt de :Z droom :Z mobiel voor mij. Alleen men abbonnement loopt half juli af. En een week of twee zonder mobiel kan net, maar langer wachten gaat me te lang duren. Dus ik denk dat de S100 dan nog nie verkrijgbaar is :'( en voor de T100 zal kiezen.
Ehm als je abo is afgelopen (contract duur verlopen) wil dat niet zeggen dat je automatisch geen gebruik meer kan maken van dat abonnement hoor. Enige wat dit betekent is dat jij jouw abonnement vanaf half juli elk moment kan opzeggen omdat de minimaal verplichte contractsduur is aflopen. Zolang je het niet zelf opzegt kun je er gewoon mee bellen hoor.

Na die tijd kan je je alles gewoon laten zoals 't is, maar je kan natuurlijk ook ervoor kiezen om bij dezelfde proiveder een nieuw contract van 1 of 2 jaar aan te gaan waardoor je kan profiteren korting op een nieuw toestel. Ook kun je vaak op een voordelige manier je contract kan verlengen. Ook hier krijg je vaak korting op bepaalde nieuwe toestellen of eerste maanden gratis.

Je kan natuurlijk ook bij een andere provider een nieuw abonnement afsluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 16:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ehm als je abo is afgelopen (contract duur verlopen) wil dat niet zeggen dat je automatisch niet meer dat abonnement hebt hoor. Enige wat dit betekent is dat jij jouw abonnement vanaf half juli elk moment kan opzeggen omdat de minimaal verplichte contractsduur is aflopen.

Na die tijd kan je je alles gewoon laten zoals 't is, maar je kan natuurlijk ook ervoor kiezen om bij dezelfde proiveder een nieuw contract van 1 of 2 jaar aan te gaan waardoor je kan profiteren korting op een nieuw toestel. Ook kun je vaak op een voordelige manier je contract kan verlengen. Ook hier krijg je vaak korting op bepaalde nieuwe toestellen of eerste maanden gratis.

Je kan natuurlijk ook bij een andere provider een nieuw abonnement afsluiten.
Ik heb nu een KPN Hi Profile 120 / 60 abbonnement en het loopt af op 10 Juli 2002. Alleen ik had begrepen dat je het moest verlengen anders werd het stop gezet :?

Nu is er t/m 7 juli 2002 een mooie actie bij de Belcompany in combinatie met Vodafone:
- bij 2 jaar eerste 3 maanden geen abbonnementskosten.
- de eerste 3 maanden een gratis 50 sms bundel.
- € 60,- toestelkorting bij een 2 jarig abbonnement (Vodafone 180).
- € 10,- toestelkorting bij een sms bundel.
- omdat je een samsung koopt € 60,- extra toestelkorting

En omdat ik toch wel een goeie (KPN of Vodafone) provider wil ga ik denkk dat doen. Anders zou ik men Hi Profile moeten verlengen voor 2 jaar (1 jaar is niet mogelijk) en betaal ik supers veel voor die T100 :'(

Alleen als het kan wat jij zegt :? moet ik dan nog wat doorgeven :?
Wacht ik tot de S100 er is *D en neem ik een nieuw abbo :) Ik heb gisteren een mail gestuurd naar Samsung.nl en daarin ook gevraagd wanneer de S100 in Nederland leverbaar is. Dus nog even afwachten.

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Op donderdag 20 juni 2002 16:22 schreef GekkeHekke® het volgende:

[..]

Ik heb nu een KPN Hi Profile 120 / 60 abbonnement en het loopt af op 10 Juli 2002. Alleen ik had begrepen dat je het moest verlengen anders werd het stop gezet :?
Hmm, het kan natuurlijk erg verschillen per provider. Ik zou als ik jou was effe bellen naar de informatielijn/klantenservice van je abo. Of je kan natuurlijk effe een telefoon winkel binnenwandelen en alvast een beetje beginnen informatie te vergaren. Wat de verwachte prijs is, hoe het zit met je huidige abo etc.
Als het toestel rond Juli in de winkel komt lijkt het mij dat ze wel een idee hebben over de prijs.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 16:35 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Hmm, het kan natuurlijk erg verschillen per provider. Ik zou als ik jou was effe bellen naar de informatielijn/klantenservice van je abo. Of je kan natuurlijk effe een telefoon winkel binnenwandelen en alvast een beetje beginnen informatie te vergaren. Wat de verwachte prijs is, hoe het zit met je huidige abo etc.
Als het toestel rond Juli in de winkel komt lijkt het mij dat ze wel een idee hebben over de prijs.
Dat navragen heb ik al gedaan ;) (behalve dat van mijn huidige abbonnement niet)
Alleen over de S100 wisten ze nog helemaal niks :(
Maar op de Duitse Samsung site staat ie al.
Dus het is wachten op het antwoord van Samsung.nl

Ik zal zo nog wel effe een paar leuke pics posten van Samsung phones :9~

Verwijderd

Als ik mij niet vergis komt de S100 ook niet naar nederland, en is hij alleen voor de duitse markt. Je kan hem natuurlijk ook gewoon in duitsland halen. :-þ ALs je bij Vodafone bent kun je daar een abbo nemen en deze na 2(?) maanden over laten zetten naar een nederlands abbonement. Kost je alleen wat geld als je gaat bellen.

Verwijderd

Topicstarter
Als je een hele COOLE!! *D demonstratie van de Samsung T100 wil of je wil er alles over weten (op een leuke manier) kijk dan eens hier:

Samsung T100 mobile CD-Rom

Have fun 8-)

P.S. moet wel effe laden.

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 19:19
Op donderdag 20 juni 2002 16:35 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

inderdaad, als je bij debitel niet een maand voordat je contract is afgelopen je abo opzegt verlengen ze die opzegtermijn ff naar 3 maanden voor je :(

Fijn, van die klantenbinding :(

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Op vrijdag 21 juni 2002 22:38 schreef Azrael het volgende:

[..]

inderdaad, als je bij debitel niet een maand voordat je contract is afgelopen je abo opzegt verlengen ze die opzegtermijn ff naar 3 maanden voor je :(

Fijn, van die klantenbinding :(
OMG wat een smeerlappen.

Toevallig zat me pa vroeger bij Debitel en guess what, hij heeft er echt behoorlijk lang gezeten, volgens mij >3 jaar. En toen hij na al die tijd een nieuw telefoontje wilde vroeg hij wat informatie aan of hij misschien (goedkoop) een nieuw telefoontje kon krijgen, maar helpen en info opsturen, HO MAAR. Toen hij belde werd hij er ook helemaal niet wijs uit of ze nou WEL OF GEEN aanbiedingen hadden. Dat moesten ze namelijk nog ff checken en ze zouden nog van zich laten horen. Natuurlijk lieten ze niks van zich horen
Na meerdere malen gebeld te hebben had hij er op een gegeven moment genoeg van en is hij er maar weggegaan.

Misschien toeval en niet representatief voor elke Debitel zaak, maar toen ik paar weken terug aan het informeren was in allerlei telefoonwinkels, waren ze overal echt behulpzaam en vriendelijk. Tot ik een Debitel winkel instapte (die bij de Munt in Amsterdam). Die gast daar was zo kortaf en onbehulpzaam. Hij antwoordde alles met korte ja & nee's. Zo van 'rot liever op ik heb geen zin om met jou te praten' :(

Wel toevallig dat het steeds weer Debitel is.

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Op donderdag 20 juni 2002 15:10 schreef GekkeHekke® het volgende:

Ja het is wel een beetje offtopic...

Maar als ik deze standby-tijden zo lees, dan vraag ik me toch af waarom ik nog zit te twijfelen, en niet gewoon een Philips Xenium 9@9 neem, met zijn standby-tijd van 600 uur. Ook al is het model 9 maanden oud ofzo...

Verwijderd

is er al een site waar we die beltonen kunnen downloaden?..

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 juni 2002 17:23 schreef incognito het volgende:
is er al een site waar we die beltonen kunnen downloaden?..
Als je de T100 nu koopt, zit er toch zo'n actie (van Samsung) bij waarmee je via WAP 300 gratis polyfonische beltonen kan downloaden :?

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 23:53 schreef GekkeHekke® het volgende:

[..]

Als je de T100 nu koopt, zit er toch zo'n actie (van Samsung) bij waarmee je via WAP 300 gratis polyfonische beltonen kan downloaden :?
Volgens mij bedoelen ze daarmee de CD rom.. die mee wordt geleverd.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 00:14 schreef GekkeHekke® het volgende:

Ik heb antwoord gehad op men mail:

Geachte,

Dank U voor Uw reactie aan onze support afdeling.
- De T100 kan niet worden geüpgrade naar MMS. SMS zal naast MMS
blijven bestaan. Vermoedelijk in de herfst komt Samsung met een toestel wat
wel MMS aankan.
- De S100 staat gepland voor de herfst. De exacte release datum is nog
niet bekend en kan eventueel ook voor of na de herfst vallen

Hopend U hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht U nog vragen hebben kunt U ons e-mailen of contact opnemen met de
Samsung Service, ( voor Nederlandse klanten 08002295214)

( voor Belgische klanten 080095214)

( voor klanten uit Luxemburg 80040214)

Met vriendelijke groet,

Samsung Service

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Op dinsdag 25 juni 2002 11:31 schreef GekkeHekke® het volgende:

[..]
pfffffffff :(

Jammer

Maar had eigenlijk ook niet echt anders verwacht.

• kidfunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

Op dinsdag 25 juni 2002 00:17 schreef Pjotr_B het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelen ze daarmee de CD rom.. die mee wordt geleverd.
Nee als je op de @ knop van de telefoon drukt dan kom je op een startpagina,en via daar kan je naar een site van samsung toe waar je gratis beltoontje's kan downloaden,iemand zei net tegen mij dat ze die site maar 1 keer in de 2 maanden updaten das wel jammer maar het blijft gratis dus niet klagen :)

none

Verwijderd

maar zijn er niet meer mogelijkheiden voor deze tunes, er zijn genoeg imode tunes maar die zijn mld, als we dat nu konden omzetten

• Avenger84
  • Laatst online: 04-11 15:16
die s100 is natuurlijk alleen met gprs te koop dan?
want dan valt het voor mij al af, ik wil gewoon nog geen gprs.. toch maar t100 dan

• Ibbelz
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik wil ook een T100 gaan halen , heb er even mee mogen spelen en ik vind het toch wel een zeer wreed toestel , iemand die me nog van mn keuze kan weerhouden :? ..

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Die t100 is een leuk toestel , Heb em kunnen testen op een "werkbesprekings avond" in de heineken musichall , Ziet er aardig uit maar ik vond het display kwa kleuren toch nog ietswat pixelig , verder kwa bellen enz nog niet echt een mening

Verwijderd

Nou ik heb hem en ik vind hem super
Ik had hem gehaald met een ben enorm abo 2jaar bij kinorama voor 50 euro
;)

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

onwaarschijnlijk lelijk...

Verwijderd

ja ja dat zeggen mensen vaker als ze het niet kunnen betalen hahahahahahahahha >:)

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 15:10

rik

Ik stond toen op het punt om 'm te kopen maar heb toch maar mn huidige toestel behouden. Ik zou namelijk met name de MMC missen (mp3, voicerec etc).

Desondanks is de T100 zeker een vooruitstrevend toestel!

Hoe zit dat met de polyfone toontjes, horen jullie die wel? Ik had het idee dat ik het niet op zou merken als ik gebeld zou worden..

Ik wacht zelf nog even op de 6610, hoop dat die polyfone toontjes niet zo tegen gaat vallen als die van de 3510 ;(

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Leuk dingetje :9 ,zeker een kandidaat voor de inkoopactie als het mogelijk is :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Binnekort, derde á vierde kwartaal van dit jaar komen deze uit:

Samsung SGH-Q200:

Afbeeldingslocatie: http://www.belcompany.nl/SGH-Q200.jpg

Afbeeldingslocatie: http://it.gsmbox.com/specials/2002/cebit/pics/15_p_samsung.jpg

Afbeeldingslocatie: http://it.gsmbox.com/specials/2002/cebit/pics/16_p_samsung.jpg

Afbeeldingslocatie: http://it.gsmbox.com/specials/2002/cebit/pics/17_p_samsung.jpg

Zakelijk WAP-gebruik zal onder de huidige 1,5 miljoen werknemers die via hun werkgever een mobiele telefoon bezitten naar verwachting sterk toenemen. Nu al is het percentage bedrijven dat bekend is met WAP al verdubbeld. Vergeleken met 2000 is het aantal bedrijven dat WAP gebruikt in 2001 gestegen met tot 11%. De mobiele bereikbaarheid van het bedrijfsnetwerk is de voornaamste drijfveer. Om mobiel internetten via het GPRS-platform te optimaliseren, gaf Samsung zijn Q200 GPRS toestel voor de zakelijke markt een makkelijk en intuïtief te gebruiken royale toetsen-layout. Centraal in het gebruik staat een navigatietoets die in het midden via één druk toegang tot WAP-diensten geeft. Ook de Q200 beschikt over een dual display, zodat direct zichtbaar is wie belt, zonder het toestel te openen. Bovendien zorgt het dual display voor een extra groot display en groot toetsenbord. Dankzij klasse 8 kunnen gebruikers razendsnel internet bezoeken of bestanden downloaden. De Q200 zal in mei beschikbaar zijn.

Samsung SGH-S100:

Afbeeldingslocatie: http://www.belcompany.nl/SGH-S100.jpg

Afbeeldingslocatie: http://it.gsmbox.com/specials/2002/cebit/pics/04_p_samsung.jpg

Afbeeldingslocatie: http://it.gsmbox.com/specials/2002/cebit/pics/05_p_samsung.jpg

Afbeeldingslocatie: http://it.gsmbox.com/specials/2002/cebit/pics/06_p_samsung.jpg

Met zijn STN-LCD kleuren-display (65.000 kleuren) en de geïntegreerde JAVA-software is de S100 GPRS klasse 8 mobiele telefoon uitermate geschikt voor het makkelijk werken met internet. De speciaal voor mobiele terminals ontwikkelde en op de MIDP-standaard van Sun Micro Systems gebaseerde JAVA-software maakt het mogelijk applicaties, zoals Office of reisinformatie - maar ook voor ontspanning: spelletjes - uit te voeren. De S100 beschikt over 300 KB geheugenruimte voor de JAVA-software. Het toestel geeft dankzij de geïntegreerde Yamaha geluidchip beltonen met 16-tonen polyfonisch (meerstemmig) muziekeffect weer. De weergave van 65.000 kleuren op het 128 x 160 pixel grote display levert scherpe en contrastrijke beelden op, die de kwaliteit van een computerbeeldscherm benaderen. In aanvulling op het grote display beschikt het inklapmodel S100 ook over een tweede display aan de buitenzijde, met weergave van naam/nummer van de beller, boodschap, bereik, tijd en datum en batterijniveau. De S100 zal in de zomer van 2002 beschikbaar zijn.

Samsung SGH-T200:

Afbeeldingslocatie: http://www.belcompany.nl/SGH-T200.jpg

The new SGH-T200 mobile phone have 16 polyphonic ringtones to allow you to produce highly personalised and true sounds as their own ringing tones.
The T200 has an aero dynamic design and uses the latest technology for its colour screen, STN-LCD. The T200 uniquely has automatic opening, seen here for the first time in the GSM market.

Samsung SGH-V100:

Afbeeldingslocatie: http://telefonia.wp.pl/img/b/9/9885.gif

Afbeeldingslocatie: http://it.gsmbox.com/specials/2002/cebit/pics/12_p_samsung.jpg

Afbeeldingslocatie: http://it.gsmbox.com/specials/2002/cebit/pics/13_p_samsung.jpg

Afbeeldingslocatie: http://it.gsmbox.com/specials/2002/cebit/pics/14_p_samsung.jpg

Met zijn vele mogelijkheden voor persoonlijk entertainment zet Samsung met de V100 een eerste stap naar de mogelijkheden van 'video on demand'. De MPEG-4 decoder waarmee het toestel is uitgerust werkt volgens het GPRS-platform en heeft een ingebouwde stereoweergave voor 16-tonen polyfonisch geluid. Dankzij GPRS heeft de V100 toegang tot snel mobiel internet, om clips, internet-uitzendingen en bewegende beelden te bekijken. De streaming video wordt weergegeven op het TFT-LCD kleuren display dat geschikt is voor 65.000 kleuren. Samsung gaf de V100 extra geheugenruimte voor de opslag van (bewegende) beelden, om ze later nog eens te bekijken. Om snelle uitputting van de batterij te voorkomen, zijn de circuits opnieuw ontworpen en is speciale software toegepast die energiebesparend werkt bij het afspelen van bewegende kleurenbeelden. De V100 zal eind 2002 beschikbaar zijn.

Der komen der nog wel wat meer uit zoals de SGH-A500 maar die zijn niet zo bijzonder (vind ik)

Ik zou zeggen kies maar uit :9~ --> --> en betaal maar B-):Z

• kidfunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

Ik kan ondertussen eindelijk plaatjes er op zetten (t100).
Heefdt iemand anders ook al leuke/mooie/ :) e dingen op zijn telefoon gezet. ??

none

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:08
Ik ben blij dat ik geen Samsung telefoon heb gekocht. Mijn broertje heeft 1 jaar een A100 gehad, dat ding valt nu bijna uit elkaar en de standby-tijd is niet echt flex. Een vriend van mij heeft de A300 en heeft nu een Siemens S45 in de bestelling staan omdat hij het geen fijn toestel vind(accu's, klepje, antenne etc etc).

Die S100 ziet er zeker stoer uit en ik zou er wel een paar weken mee willen prutsen, maar ik denk dat je er na een paar weken op uitgekeken bent en vervolgens gaat zoeken naar een telefoon die wat functioneler, degelijker en handiger in gebruik is.

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
een vriend van me heeft vandaag de t100 gehaalt icm een ben enorm abbo voor 99 pleuro maar dat schermpje is echt heeeeel mooi :9~

Verwijderd

op de volgende site kan je psmplayer downloaden, hiermee kan je midifiles omzetten naar mmf files voor in je t100, je kunt zelf opgeven hoe groot de bestandjes na omzetting mogen zijn en hoeveel stemmig ed.

veel plezier ermee

http://yangxi.9f.com/

• Jan Jaap
  • Laatst online: 28-11 12:28
Ik heb dat ding al een paar maanden geleden echt gezien :D
Iemand die de handleidingen voor dat ding moest vertalen.

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

jaja beetje oud maar goed..

Als ik deze gsm unlocked zou kopen, zou die dan werken met mijn dutchtone prepaid abbonnement? Want ik had mijn simkaart eens in een andere telefoon gestopt en die deed het niet en iemand zei dat dat kwam omdat dutchtone 1800 is ofoz? Ik heb er zelf geen verstand van maar misschien kan iemand me dus helpen :) bvd.

• MaDLiVe
  • Laatst online: 23:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Op donderdag 11 juli 2002 15:22 schreef MM- het volgende:
jaja beetje oud maar goed..

Als ik deze gsm unlocked zou kopen, zou die dan werken met mijn dutchtone prepaid abbonnement? Want ik had mijn simkaart eens in een andere telefoon gestopt en die deed het niet en iemand zei dat dat kwam omdat dutchtone 1800 is ofoz? Ik heb er zelf geen verstand van maar misschien kan iemand me dus helpen :) bvd.
Als de gsm unlocked is de kans dat het werkt groot.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• schwa78
  • Laatst online: 12-03-2024

schwa78

Op maandag 24 juni 2002 23:53 schreef GekkeHekke® het volgende:

[..]

Weet je de URL van die site?

Verwijderd

Ach jongens, ik ga jullie een groot plezier doen :) ...

[url="http://www.mobile-universe.org/ringtones_eng.html"]http://www.mobile-universe.org/ringtones_eng.html[/url]

aub, heel veel plezier!

Webwatcher - ?

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 11:37
Zoo das een leuk site man thnx maarrrrr hoe zet je die files in je telefoon?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Verwijderd

Leuke Phone, alleen zit niet veel speciaals op en heeft een standbij/gesprekstijd die ruk zijn!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 12:28 schreef henkyyyyyyy het volgende:
Zoo das een leuk site man thnx maarrrrr hoe zet je die files in je telefoon?
ah gewoon, via je datakabel die je er standaard bij geleverd krijgt! veel plezier

• schwa78
  • Laatst online: 12-03-2024

schwa78

Op dinsdag 23 juli 2002 12:19 schreef incognito het volgende:
Ach jongens, ik ga jullie een groot plezier doen :) ...

[url="http://www.mobile-universe.org/ringtones_eng.html"]http://www.mobile-universe.org/ringtones_eng.html[/url]

aub, heel veel plezier!

Webwatcher - ?
Koning!!!

Als je nog meer van dit soort sites weet (16 polyfone ringtones gratis voor Samsung), dan hou ik me aanbevolen...

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 11:37
Op dinsdag 23 juli 2002 13:31 schreef incognito het volgende:

[..]

ah gewoon, via je datakabel die je er standaard bij geleverd krijgt! veel plezier
AAh oke ik heb dus de n620 waarmee het ook kan maar heb er geen datakabel bijgekregen.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 15:34 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Koning!!!

Als je nog meer van dit soort sites weet (16 polyfone ringtones gratis voor Samsung), dan hou ik me aanbevolen...
Graag gedaan hoor :) ik houd mn oogjes wel weer open

Verwijderd

ik heb er hier 2000 voor je.....effe snel zijn, weet niet hoe lang het erop blijft staan....

http://www.consolez.com/t100/Ringtones.zip

veel plezier!!!

• MankE NeliZ

MankE NeliZ

Geen matches

ik heb er hier 2000 voor je.....effe snel zijn, weet niet hoe lang het erop blijft staan....

http://www.consolez.com/t100/Ringtones.zip

veel plezier!!!
Releaxed - thanx :)

Verwijderd

Nog steeds geen vreselijke tekortkomingen? Ik deze morgen nl. halen icm een Vodafone 180 bij T for Telecom..

• MankE NeliZ

MankE NeliZ

Geen matches

Belangrijkste nadelen zijn volgens mij het feit dat je dagelijks moet opladen en dat de games onbespeelbaaar zijn (erg weinig FPS). Voor de rest is het een compleet pakket (goede software voor je pc) en is de telefoon erg gebruiksvriendelijk.

• whocarez
  • Laatst online: 08-06 15:03
ik heb hem zelf nu en het is niks andrs als lof so far soo good

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11 12:26
Ziet er leuk uithet toestel.

Maar ik neem denk deze

Motorola T720

http://direct.motorola.co...guage=DUT&productid=29008

Deze heeft een betere standby tijd en dat vind ik iig wel belangrijk. Voor de rest lijken ze best wel op elkaar.qua uiterlijk.

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 15:50

Alaksandus

Vae puto deus fio

Crazyhorse schreef op 17 oktober 2002 @ 19:35:
Ziet er leuk uithet toestel.

Maar ik neem denk deze

Motorola T720

http://direct.motorola.co...guage=DUT&productid=29008

Deze heeft een betere standby tijd en dat vind ik iig wel belangrijk. Voor de rest lijken ze best wel op elkaar.qua uiterlijk.
Heb me laten vertellen dat het klepje van die motorola niet echt stevig is. Ik vind hem voor de rest ook een stuk minder mooi als de T100 en de menu besturing lijkt me ook al helemaal niet zo fantastisch

Als een god in Nijmegen.

• Jimanez
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11 21:08
Iemand maybe al nederlandse firmware tegengekomen voor de de samsung t-100? Ik heb nu wel de firmware t108 , maar die is wel in het engels :) En ik weiger terug te gaan naar de oude firmware, aangezien ik dat antwoordapparaat en de bewegende menu plaatjes stukken leuker vind :p

Enegels is op zich niet zo erg is alleen zo lastig in het nederlands te smsen met dat t9 systeem ;)

• Zjemm
  • Laatst online: 07:57

Zjemm

...

kun je die firmware nu al update dan??

wat zijn de veranderingen tov de originele firmware?
en hoe kan je zien welke firmware je hebt?

opensecure.nl

• Jimanez
erm ik heb de 108 update vernsderingen zijn geanimeerde menus en een ingebouwde antwoordapparaat. Maar de taal is dus engels. Hij wordt ook de update van de t100 naar de t08 genoemd. Zal wel straks even een linkje naar de site(overigens gewoon een beltoon site) plaatsten :)

• Zjemm
  • Laatst online: 07:57

Zjemm

...

als je dat zou willen doen...graag.

opensecure.nl

• Jimanez
http://www.mobile-univers...imatebb.cgi?ubb=forum;f=9

daar kan je er allees over lezen de links vinden om het te downloaden en de verschillen etc :)

• aKra
  • Laatst online: 23:21

aKra

Intentionally left blank.

Ik heb een Samsung T100, ik had liever een Ericsson T68i willen hebben :(

Intentionally left blank.

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

aKra schreef op 29 oktober 2002 @ 14:58:
Ik heb een Samsung T100, ik had liever een Ericsson T68i willen hebben :(
Waarom??

ik zit te denken om een t68i te kopen...

\_Specs_/

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

T100 is een rot ding..
ik heb de N620, in princiepe is die hetzelfde alleen geen kleurenscherm en klepje... en je kan er minder in opslaan

maar voor een euro of 400 meer vind ik het de prijs niet waard.. koop ik liever een losse pda bij (ow nee hoeft niet, heb ik al :9 :7 )

Tis inderdaad jammer verder dat ze wat minder lange standby tijd hebben, maar hun ontvangst is geweldig!

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Jimanez schreef op 29 oktober 2002 @ 14:53:
http://www.mobile-univers...imatebb.cgi?ubb=forum;f=9

daar kan je er allees over lezen de links vinden om het te downloaden en de verschillen etc :)
is er ook een voor de n620?

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Jimanez
gitaarwerk schreef op 29 oktober 2002 @ 16:27:
[...]

is er ook een voor de n620?
Zover ik weet niet, althans ik ben er nog niet een tegengekomen.

Verwijderd

Ik kan de t-100 van een vriend van me kopen. Alles derbij en inc headset en extra batterij. Hij is simlock vrij dus kan zo mn eigen simkaart derin doen.
Ik moet 150 betalen zallik hem kopen?

• MariG
  • Laatst online: 27-11 08:45
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 19:48:
Ik kan de t-100 van een vriend van me kopen. Alles derbij en inc headset en extra batterij. Hij is simlock vrij dus kan zo mn eigen simkaart derin doen.
Ten eerste, dit topic is al bijna 2 jaar oud:P

En ten 2e, voor 150 euro heb je nu een veel mooiere telefoon, 2e hands al helemaal.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:41
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 19:48:
Voor €149 kan je een Motorola V525 kopen die op alle gebieden de T100 overtreft.

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

150 euro is idd zwaar veel. of bedoelde je vriend 150 gulden? of 150 eurocent? ;)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11 23:20

TMC

€150?! Véél te veel! Nooit doen!

€75 zou een betere prijs zijn :).

Verwijderd

TerryC schreef op 02 juli 2004 @ 22:20:
€150?! Véél te veel! Nooit doen!

€75 zou een betere prijs zijn :).
Dat vind ik eigenlijk nog veel geld...

Ik heb laatst mijn nokia 6610 bv met moeite voor 90 euro verkocht.

Voor dit toestel zou ik bv nooit meer dan 50 euro willen geven...

Verwijderd

hehe idd, ik keek net al ff op marktplaats, 50 euro als vriendenprijsje zou een stuk beter zijn... maar es vragen of ie 150 euro of 150 gulden voor vraagt... :) anders mag ie zn pocket als onderzetje gaan gebruiken.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11 20:22

Korakal

Up up up!

Tijd voor een titelfix :Y)

• TMC
  • Laatst online: 29-11 23:20

TMC

Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 21:33:
[...]

Dat vind ik eigenlijk nog veel geld...

Ik heb laatst mijn nokia 6610 bv met moeite voor 90 euro verkocht.

Voor dit toestel zou ik bv nooit meer dan 50 euro willen geven...
't Is wel een dubbelklappert, en de Samsung A800 kost bijvoorbeeld ook nog steeds €129. En die heeft geen kleurenscherm. De T100 wel :).

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
De Samsung T100 is vanaf morgen helemaal nieuw zonder abbo 99,95 bij T4T zag ik hun folder staan ! en simlock vrij heb helaas geen scanner ! om in te scannen en op hun internet site zie ik hem niet wel geld op = op

[ Voor 21% gewijzigd door Ghostface op 04-07-2004 17:25 ]

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

/me Schopper de schop-schop!!

Ik heb nu ook deze foon hier liggen en probeer de cover te vervangen. Wat een klotekarwijtje zeg! Ik ben een behoorlijk end, ik blijf alleen op 1 punt steken, en dat is het scharnierpunt!
Ik krijg de 2 topcovers niet van elkaar! Zijn er mensen die zelf al wel de cover vervangen hebben en weten hoe het moet zonder iets te mollen...? :X

Tesla Model Y RWD (2024)

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

--MeAngry-- schreef op 18 oktober 2004 @ 22:56:
/me Schopper de schop-schop!!
Ik lift even mee, hoe zet ik het muziekje bij het aan en uitzetten van de telefoon uit? Kan het nergens vinden 8)7

Yo.

• SgtStrider
  • Laatst online: 08-11 17:46

SgtStrider

Fractal Switchover!

VonFoX schreef op 24 oktober 2004 @ 10:41:
[...]

Ik lift even mee, hoe zet ik het muziekje bij het aan en uitzetten van de telefoon uit? Kan het nergens vinden 8)7
Kan niet

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Pagina: 1 2 Laatste