Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Palm M... nummertje vergete
Het is FRIET!
* Stoney3K doet
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Niet echt veeleisend he?
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
(is nog niet uit en volgens de specs heeft ie helaas een belachelijk lage standby tijd)
|| Vierkant voor Wiskunde ||
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Verwijderd
ik zou een PPC nemen, bij deze kan je vaak mooi de fotos bekijken, ik heb mijn EM-500 voor 700 gulden gekocht deze heeft geen CF slot maar MMC/SD maar voor iets meer heb je een E-125/E-115 die wel een CF slot hebbenOp woensdag 15 mei 2002 22:50 schreef Johnny64 het volgende:
Ik wil een PDA met Compactflashslot (ivb met het rondslingeren daarvan uit m'n digicam).
Niet echt veeleisend he?
Verwijderd
IK heb er nu een 64MB SD van Toshiba in
inclusief een gratis SD-card van 16mb. Voorlopig geen nieuwe.
AULXJMHR
- hardcase van DSI
- Stowaway keyboard
- memorystick 64 mb
pic?
ok pic!
Ericsson R380sOp woensdag 15 mei 2002 22:55 schreef THEVGE het volgende:
Ik zie niets in een PDA. Ik zou persoonlijk veel liever een smartphone hebben die het formaat van een GSM heeft, maar wel indien je het nodig hebt, een uitgebreid adressenboek en agenda etc. De sendo z-100 bijv.![]()
(is nog niet uit en volgens de specs heeft ie helaas een belachelijk lage standby tijd)
Heb ik en werkt best fijn. enige nadeel is het maken van een afspraak met iemand terwijl je die telefoon aan je oor hebt
http://www.fujitsu-siemens.com/rl/products/handhelds/pocketloox.html#
je moet alleen nog eventjes geduld hebben natuurlijk
Die doet alles wat ik van een PDA wil. Als er straks goede kleurenschermen zijn, met een lange standby-tijd EN een CF slot wordt het de moeite om opnieuw te gaan kijken.
Ben nu aan het kijken naar een MP3 speler op CF. Is ook wel een leuke gadget. PDA met MP3 mogelijkheid heeft als nadeel namelijk korte batterijduur, plus dat MP3's al je geheugen opzuipen.
You can't have everything. Where would you put it?
Overigens kun je op de M505 (hoewel iets donkerder dan bijv. de M515) perfect foto's bekijken.
Ik zou het doen!
Verwijderd
Maar ik heb 'em na 6 maanden verkocht omdat ik 'em niet gebruikte waarvoor hij was ontworpen.
--> alleen maar patiencen is ook niet alles
Dus als je nog loopt te twijfelen of je een PDA koopt of een Laptop dan zou ik nog even doorsparen voor een LT, serieus! Daar kan je veel meer mee.
Verwijderd
Alleen jammer dat ie niet in je broekzak past, telkens moet opstarten, batterijleven van niks heeft, veel duurder is...Op vrijdag 17 mei 2002 15:34 schreef marco_bakker het volgende:Dus als je nog loopt te twijfelen of je een PDA koopt of een Laptop dan zou ik nog even doorsparen voor een LT, serieus! Daar kan je veel meer mee.
Mensen die een LT zo 123 vergelijken met een pda weten duidelijk praktisch niks ervan af.
Verwijderd
Veel mensen, zelfs mensen die een pda hebben, beseffen niet hoe handig een pda kan zijn.
Verwijderd
Ff een offtopic tip: de Frontierlabs Nex II gebruikt CF. Heb 'm nu een tijdje en bevalt echt hartstikke goed. Niet de mooiste MP3 speler qua uiterlijk, wel eentje met de betere specs op het moment naar mijn mening. (check www.mp3man.nl voor meer info, 'k heb geen idee waar ze het ding nog meer verkopen)Op donderdag 16 mei 2002 23:29 schreef tweakerbee het volgende:
Ik ben blij met m'n (simpele) Visor Edge.
Die doet alles wat ik van een PDA wil. Als er straks goede kleurenschermen zijn, met een lange standby-tijd EN een CF slot wordt het de moeite om opnieuw te gaan kijken.
Ben nu aan het kijken naar een MP3 speler op CF. Is ook wel een leuke gadget. PDA met MP3 mogelijkheid heeft als nadeel namelijk korte batterijduur, plus dat MP3's al je geheugen opzuipen.