Bij een maatje van mij hebben ze een packard Bell desktop staan. Bij dit systeem is de voeding doorgebrand. Het gaat hierbij om een hele kleine voeding waarbij een fan aan de buitenkant is geplaatst. Ik geloof dat de voeding 130 of 140w was. Weet iemand waar ik deze voedingen kan halen ?
Dat is het probleem daar is te weinig ruimte voor. Heb zelf nog een stapel voedingen liggen, maar deze zijn bijna 2x zo klein.
Anders moet je 'm misschien naast de kast laten liggen. Als je maar niet teveel gaat slepen met je kast.Op woensdag 15 mei 2002 21:46 schreef pangodes het volgende:
Dat is het probleem daar is te weinig ruimte voor. Heb zelf nog een stapel voedingen liggen, maar deze zijn bijna 2x zo klein.
ziet er niet uit heOp woensdag 15 mei 2002 21:47 schreef psmeets het volgende:
[..]
Anders moet je 'm misschien naast de kast laten liggen. Als je maar niet teveel gaat slepen met je kast.
of grof gaan modden, of een voedinkje bij PB bestellen
Of je gaat naar de pc boer, haalt de goedkoopste kast die je kan vinden, propt daar de mammaplank en overige zooi in. En de voeding natuurlijk.
Geef eens ff wat meer info over wat voor type. Het kan een micro-ATX of een mini-ATX voeding zijn (verschil maakt uit!)Op woensdag 15 mei 2002 21:46 schreef pangodes het volgende:
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1