Toon posts:

Wat voor voedingtype in Packard Bell ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij een maatje van mij hebben ze een packard Bell desktop staan. Bij dit systeem is de voeding doorgebrand. Het gaat hierbij om een hele kleine voeding waarbij een fan aan de buitenkant is geplaatst. Ik geloof dat de voeding 130 of 140w was. Weet iemand waar ik deze voedingen kan halen ?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
kijk of het AT of ATX is en koop gewoon een normale voeding, iets meer als 150 watt mag best :P

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het probleem daar is te weinig ruimte voor. Heb zelf nog een stapel voedingen liggen, maar deze zijn bijna 2x zo klein.

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 09:28
Op woensdag 15 mei 2002 21:46 schreef pangodes het volgende:
Dat is het probleem daar is te weinig ruimte voor. Heb zelf nog een stapel voedingen liggen, maar deze zijn bijna 2x zo klein.
Anders moet je 'm misschien naast de kast laten liggen. Als je maar niet teveel gaat slepen met je kast.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op woensdag 15 mei 2002 21:47 schreef psmeets het volgende:

[..]

Anders moet je 'm misschien naast de kast laten liggen. Als je maar niet teveel gaat slepen met je kast.
ziet er niet uit he :P

of grof gaan modden, of een voedinkje bij PB bestellen :)

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 09:28
Of je gaat naar de pc boer, haalt de goedkoopste kast die je kan vinden, propt daar de mammaplank en overige zooi in. En de voeding natuurlijk.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op woensdag 15 mei 2002 21:46 schreef pangodes het volgende:
Geef eens ff wat meer info over wat voor type. Het kan een micro-ATX of een mini-ATX voeding zijn (verschil maakt uit!)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1