Toon posts:

Iemand ervaring met Phonic mengpanneel?

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben laatste bij feedback geweest in Utrecht om te informeren naar de Behringer dx 500, maar die werd me eigenlijk een beetje afgeraden. Toen zeiden ze dat ik beter voor Phonic kon gaa met het model DM3010 (http://www.phonic.com/dm-dm3010_3010b_3025.htm).
Nu ben ik benieuwd of iemand ervaring heeft met Phonic en of het een redelijk merk is. Als er iemand toevallig ditzelfde mengpanneel heeft ben ik ook erg bebieuwd naar zijn mening.

Thnx

• Dr. RiPsaw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Er stond laatst een test in Interface van een van de Phonic mengpanelen (ik weet niet uit m'n hoofd welk model, volgens mij een met 16 kanalen o.i.d.).

Wat ik me kan herinneren van de goede punten:
-goede geluidskwaliteit
-flexibele routing (mits je een model hebt met subgroups etc)
-degelijk
-zeer goeie prijs/prestatie verhouding

Volgens een aantal mensen is de geluidskwaliteit beter dan die van Behringer, betere EQ etc. Ik zal eens kijken of ik de test nog ergens terug kan vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Ja graag, ben wel benieuwd naar die test

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij zijn er weinig mensen die hier ervaring mee hebben

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:42
mjah, in interface zijn de studio/live-mengtafels getest, wat hij bedoeld zijn de dj mixers. blijft een kwestie van zelf testen he..

Verwijderd

Topicstarter
ja das waar, maar duurzaamheid is niet zo heel goed te testen, dat kan je beter horen uit ervaring van anderen. maar is die wel beter als de behringer dx 500?

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ask jazzy_jeff.. hij heeft ze in zijn winkel staan..

jeffrey84@dolfijn.nl = msn

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Dr. RiPsaw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Klopt, blijft een kwestie van zelf testen, en het gaat in Interface idd om een test van een tafel ipv van een DJmengpaneel. Maar ik ga er vanuit dat ze grotendeels dezelfde hardware zullen gebruiken.

Het feit dat niemand Phonic goed kent is omdat Phonic nog niet zo lang op de Nederlandse markt verkrijgbaar is, ze moeten zich dus nog bewijzen hier.

Ik kan trouwens op het moment dat ene nummer van Interface niet terug vinden, moet dus nog ff zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
ow, ik dacht dat ik phonic niet zo veel zag omdat het m,aybe super lsecht was ofzo. maar dat zal wel meevallen dan.
Pagina: 1