Toon posts:

[Mxstream]grenzen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er bepaalde grenzen dat je max. kan downenloaden

Verwijderd

Planet heeft 30 GB FUP :)

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:29

Snow_King

Konijn is stoer!

planet heeft een max van 30GB per maand

het verschilt per provider, kijk op mxstream.nl voor de limits

EDIT:
De ene was ik voor en de ander was mij voor!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Dat verschilt per provider. Dat zou je per provider op hun site moeten opzoeken. Het is niet zo dat alle providers één vaste grens hanteren.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Planet

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 12:51
Niet dat ik weet. Ik heb ooit wel eens gehoord dat het idd rond de 30gb ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Wat gebeurt er dan als je over die grens gaat ??

• Ferdo
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op woensdag 15 mei 2002 23:55 schreef Knightmare het volgende:
Wat gebeurt er dan als je over die grens gaat ??
Ook dat verschilt per provider: de één verlaagt de bandbreedte, de ander geeft een waarschuwing en ontbindt het contract met de abonnee als deze zijn/haar dataverkeer na meerdere waarschuwingen niet aanpast.

Of er wordt een rekening verstuurd voor het dataverkeer boven de limiet.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

xs4all heeft een fup, maar ze zeggen niet rond de hoeveel ze hanteren, maar ik heb van horen zeggen dat als je boven de 75 gig uitkomt ongeveer dat ze je een brief sturen...hoe ze het dan verder doen weet ik niet, maar ik denk niet dat ze een rekening ofzo sturen..ze zeggen dan waarschijnlijk iets van "als u volgende maand niet mindert dan zullen we helaas uw account moeten opheffen en als u weer adsl van ons wilt dan moet u opnieu aansluitkosten betalen"..zoiets

• Octopus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2004

Octopus

Woei! Poeh hé!

Op donderdag 16 mei 2002 01:02 schreef isdnsux het volgende:
xs4all heeft een fup, maar ze zeggen niet rond de hoeveel ze hanteren, maar ik heb van horen zeggen dat als je boven de 75 gig uitkomt ongeveer dat ze je een brief sturen...hoe ze het dan verder doen weet ik niet, maar ik denk niet dat ze een rekening ofzo sturen..ze zeggen dan waarschijnlijk iets van "als u volgende maand niet mindert dan zullen we helaas uw account moeten opheffen en als u weer adsl van ons wilt dan moet u opnieu aansluitkosten betalen"..zoiets
Klopt niet! Mijn oom heeft een 1Mbit ADSL-lijn bij XS4All en die download 200+ GB per maand en die heeft nog nooit een brief gehad! >:)

Hier hoort eigenlijk een leuke sig te staan...

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Heb zelf HCCNet,ook FUP, download zo'n beetje alles wat los en vast zit en heb nog nooit wat gehoord >:)

iRacing Profiel

• warwick
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

warwick

Fair Consumption Policy

Planet Internet hanteert voor haar onbeperkte Internet abonnementen een Fair Consumption Policy (FCP). Dit om excessief gebruik en daarmee dus misbruik van Internet bandbreedte tegen te gaan.

Geldt er dan een limiet voor dataverkeer? Bij normaal verbruik (zowel verzonden als ontvangen Mbytes) hoeft een gebruiker niet bang te zijn dat hij een limiet zal overschrijden. Planet Internet is echter wel bevoegd om te beoordelen of een gebruiker onevenredig en excessief veel netwerkverkeer veroorzaakt, waardoor anderen hinder ondervinden.

Mocht Planet Internet van oordeel zijn dat het hier inderdaad oneigenlijk gebruik betreft, dan zal Planet Internet de gebruiker hierop aanspreken. Indien een gebruiker hier niet op reageert dan kan dit leiden tot afsluiting van de dienst.

http://web.planet.nl/klantenservice/voorwaarden/faircp.html
alleen zoals je hier kunt lezen wordt het niet echt bijgehouden.

• AkroBatik
  • Laatst online: 11-08 00:28

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Xs4all is over het algemeen vrij soepel. Stel je zou het limit over schreiden dan zou je een email krijgen dat het snel moet minderen anders sluiten ze je voor een maand af. Althans zo was het bij de webspace.

Maar dat was toen ik 500 nog wat mb per dag genereerde omdat een paar tweakers zo nodig foto's moesten kijken :D

.

Pagina: 1