combinatie X-card SB-Live! .... Wat is een x-card??
en als je een live 5.1 heb kan het wel maar dat zal wel niet. Als je bedoelt of je met 2 verschillende kaarten 5.1 kan krijgen.... het lijkt me vergezocht ik denk niet dat het kan... mwah ik snap nie echt wat je nou bedoelt
en als je een live 5.1 heb kan het wel maar dat zal wel niet. Als je bedoelt of je met 2 verschillende kaarten 5.1 kan krijgen.... het lijkt me vergezocht ik denk niet dat het kan... mwah ik snap nie echt wat je nou bedoelt
Dit is wel een van de meest onduidelijke topics ooit...
AC3 krijg je alleen met DVD...
een xcard zal wel een TVkaart uit:
[topic=405519/1/999]
[topic=405519/1/999]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ooh dus das een tv-kaart.... nou wat is het probleem dan... kan toch gewoon 
[edit]: niet dat je ECHT 5.1 geluid krijgt als je naar tv zit te kijken
[edit]: niet dat je ECHT 5.1 geluid krijgt als je naar tv zit te kijken
Verwijderd
Ik vind het wel een goede vraag eigenlijk, want wat ik me al heel lang afvraag of die xcard intern door te lussen is via een s/pdif aansluiting van de xcard naar de geluidskaart... op deze manier zou de xcard de stream ac3 direct naar de geluidskaart moeten geven, die deze decodeerd en weergeeft op 6 analoge speaksers via de geluidskaart... is dit mogelijk of is het hetzelfde probleem als met die vorige mpeg kaarten?...
Verwijderd
Ik denk te begrijpen wat ie bedoeld.Op woensdag 15 mei 2002 21:13 schreef JvS het volgende:
Dit is wel een van de meest onduidelijke topics ooit...
[topic=405519/1/999]
Als je nog steeds alles beter denkt te weten dat je alleen AC3 krijgt met dvd's dan moet je mijn homepage nog een keer nalezen....
Pagina: 1