She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
KAAS ON AIR
Ik ben die herrie gewoon even zat, maar heb geen zin 100 euro's aan fan's te moeten kopen, ik heb 4 pc's.... Je zou ut hier eens moeten horen.. Ik hoor nu zelfs de HD, die kwam vroeger nooit boven de fans uit (of ie is opeens stuk
En dat voor niets
Verwijderd
Verwijderd
CPU 35 / Chipset 22 / Case 22 (Alles op 12V)
CPU 41 / Chipset 22 / Case 22 (Casefans op 7V?)
CPU 45 / Chipset 29 / Case 22 (Ook CPU fan op 7V?)
Klopt dit een beetje? (Meer overzicht in de verandering)
CPU onder load of idle? Welke koeler(type van GlobalWin), welk mobo?
Met die prestaties zou ik zeer tevreden zijn. 1800Mhz, 45 graden en rust. Pas als de CPUtemp bij 60 komt, kun je aan waterkoeling gaan denken. (170 Euro setje)
Ik was er bij mij een beetje bang voor dat de warme lucht niet meer goed genoeg mijn kast uit zou kunnen komen met mijn voedingsfan op 7 volt. Maar dit valt enorm mee, en als jij ook nog casefans hebt denk ik dat het bij jou ook wel meevalt.
Als je het toch niet helemaal vertrouwd kan je misschien het beste ook een paar schakelaartjes ertussen zetten, dan kan je bij wat heftiger gebruik je pc wat beter koelen. Ik zet die van mij als ik weg ben ook vaker op 12 volt (geeft toch een iets veiliger gevoel)
Hij heeft hem op 1800+ draaien, niet zover overgeklokt dus. Niettemin netjes en geen reden om je voor te schamenOp donderdag 16 mei 2002 10:16 schreef J.A.M.F. het volgende:
Met die prestaties zou ik zeer tevreden zijn. 1800Mhz, 45 graden en rust. Pas als de CPUtemp bij 60 komt, kun je aan waterkoeling gaan denken. (170 Euro setje)
Ik heb de fans in mijn eigen PC zelfs op 5v draaien, scheelt weer iets, alleen mijn HD (die toch al behoorlijk stil is), hoor ik nu echt. Als mijn servertje maar rustig is vind ik het prima
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Of je gaat hiervoor: http://www.chip-con.com/cooler.asp
Werkt perfect! En idd, iets warmere lucht, maar die warme lucht komt er ook uit met 12 v, alleen dan met meer lucht
ik heb al m`n fan btw op 7v... STILTE rulez
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Ik heb wel de chipset cooler van mijn mobo gedisabeled, die maakte een klere herrie in vergelijking met de andere fans. Systeem is 35 graden idle, 41 under full load.