Verwijderd

Topicstarter
Sinds 2 maanden heb ik een Nokia 5210 voor mijn werk. Als ik me daar verveel wil ik weleens een spelletje spelen alleen dat doet hij niet. Hij loopt vast en start opnieuw op. Ik kan mijn mobiel niet missen dus ik ga niet naar de winkel. Wie heeft de oplossing?
Software: V 5.13

Verwijderd

Het enigste dat hierbij helpt is denk ik het flashen van de software, dus je zal toch naar de winkel moeten. Nokia doet trouwens altijd erg lang over het fixen van telefoons......

Verwijderd

Topicstarter
Dat wil ik dus juist niet en vraag ik of iemand een andere oplossing weet..

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:44
Met je telefoon en aankoopbewijs alngs gaan bij Nokia service point, dan flashen ze hem gelijk waar je bij staat, althans bij mij wel toen ik problemen had met m'n 6210

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik hem ook zelf "flashen"

Verwijderd

doe dat maar niet, want als het fout gaat heb je geen garantie en kan je je foon weggooien! Zeker niet geschikt voor mensen die er beginnende mee zijn

Verwijderd

in maastricht kun je gewoon een software update laten maken.. duurt 24 uur.. en hebt hem dan meteen weer terug..

Verwijderd

Topicstarter
'Dan ben ik bang dat ik inderdaad toch even naar Nokia city point ga |:(

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 18:31 schreef Baster het volgende:
'Dan ben ik bang dat ik inderdaad toch even naar Nokia city point ga |:(
Hoezo? Waarschijnlijk ben je met 10 minuutjes alweer terug hoor

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik raad nog steeds Zoetermeer Service center aan... duurde minder dan 10 minuutjes; zonder bon etc, alleen club nokia pas mee :)

• Stefan©
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-03 21:59

Stefan©

Toet toet

Ik heb ook v5.13, maar heb helemaal geen problemen

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op woensdag 15 mei 2002 23:31 schreef jorusjorusjorus1 het volgende:
in maastricht kun je gewoon een software update laten maken.. duurt 24 uur.. en hebt hem dan meteen weer terug..
Damn, duurt dat zo lang hier in Maastricht? :?

T.net gallery | V&A ads

Verwijderd

Topicstarter
ff naar Maastricht voor 10 minuutjes als je in Utrecht woont :?

Verwijderd

Bij het Nokia Service Center hier in Emmen ben ik mn telefoon wel eens 3 week kwijt geweest voor een simpele softwareflash... |:(

Dus wees blij met die 24 uur :)

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 19:00 schreef Roelemewoel het volgende:
Ik raad nog steeds Zoetermeer Service center aan... duurde minder dan 10 minuutjes; zonder bon etc, alleen club nokia pas mee :)
Bin there, done that...

In het industie terrein... op de site van Nokia kun je vinden waar dat precies is.

Ik kon er ook ffies op wachten met mijn 8310 geen probleem, aardige gasten.

Suc6
Pagina: 1