Yo, Ik heb hier een fujitsu lifebook 780TX voor mn neus staan, waar Mandrake 8.1 op moet. Op zich leuk, maar ik weet helemaal nix van dat ding af.....(die lifebook dan heh..)Ik krijg die video-instellingen niet goed. Welke videochipset moet ik nu nemen met welke monitor? heb al effies zitten kloten maar krijg t niet goed. Dacht zelf aan een ATI Rage Mobility omdat die ook in de nieuwere fujitsu-laptops zitten, maar of dat klopt weet ik niet. t is wel een 2 mb videokaart, meer weet ik er niet van. Ook de zaait van fujitsu schiet weinig op. (helft in het duits enzo, je kent het wel) google kon me ook al niet veel verder helpen, en de search hier op tweakers was ook geen succes......Heeft iemand misschien effies wat info over dit ding??? alvast bedankt
Verwijderd
Even uit mijn hoofd (ik had ooit een 770) is het een NeoMagic kaart. Is maar een driver voor, dus dat moet goed gaan...
Last van je keel????Op woensdag 15 mei 2002 21:01 schreef mdd het volgende:
* Kuch *
Effies het verhaal lezen heh....dat zeg ik, daar ken ik nix vinden.......maar als jij het wel kan vinden, bie maai kest
Verwijderd
Nee hoor heb net een Vicks Blue genomen. 
http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/Lifebook/700/780_790.htm
Took me 10 seconds with google (fujitsu lifebook 780TX hardware)
Heb je verhaal goed gelezen hoor. Maar ff wat meer inzet kan geen kwaad.
Laat ook ff zien met wat voor keywords je hebt gezocht.
http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/Lifebook/700/780_790.htm
Took me 10 seconds with google (fujitsu lifebook 780TX hardware)
Heb je verhaal goed gelezen hoor. Maar ff wat meer inzet kan geen kwaad.
Laat ook ff zien met wat voor keywords je hebt gezocht.
godverdikkeme nog an toe zech...!!!
toppie, dank je
heb me daar t schompes lopen zoeken hiernaar zeg......die site van fujitsu is ook zo onduidelijk als t maar ken enzo...enniewee, we kennen weer verder
spank you......sorry, dat is natuurlijk
thank you
toppie, dank je
spank you......sorry, dat is natuurlijk
thank you
Pagina: 1