nieuw mobo ?

Pagina: 1
Acties:

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
ik wil een nieuw moederbord kopen omdat ik problemen heb met mijn epox 8kha+ ( het bekende epox>ati radeon probleem )
ik zoek een kt333 mobo dat absoluut werkt met een club3d radeon 8500 pro
ik wil namelijk niet nog een keer een berg geld betalen omdat dat mobo ook niet werkt met een ati videoplank
wie kan me advies geven ?
alvast bedankt

ps

ik weet dat er veel topics zijn over het kopen van mobo's en dat ze meteen gesloten worden omdat er meestal genoeg topics zijn waar je antwoord kan vinden
laat deze topic aub open want in de topics op het gathering of tweakers forum kan ik geen antwoord vinden op mijn vraag

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Ik zou dan gaan voor die Gigabyte met KT333 chipset :9

• taz3d_nl
ja daar zit ik ook over te twijfelen maar ik zag een topic over dit moederbord staan over problemen met een hercules radeon 8500 le
tja dan is het toch een groot risico

Verwijderd

Wat dacht je anders van een SIS chipsetje? ik had ook een VIA en na 3 maanden kloten heb ik maar een SIS gekocht en hij draait MEGA er is al een 33mhz DDR mobotje uit

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 17:21
ik heb ook een hoop goeder ervaringen gehoord over de Soltek SL-75 DRV5

- Socket A DDR 333/266/200 mainboard
- FSB 266/200MHz
- VIA Apollo KT333 chipset
- DDR DIMM x 3
- Ultra ATA 133/100/66
- AC'97 Audio

Verwijderd

ach koop gewoon de msi Kt3 200/266/333
http://www.msi.com.tw voor meer info :)

Verwijderd

doe mij die oude Epox van je dan maar :D

en nu weer ontopic :)

Verwijderd

laatst stond er hier ergens een test van 18 333 mobo`s... was een link naar www.hardwareinfo.net ik zal daar ff kijken dan kan je zien wat een relaxed mobo is... verder kan je denk ik dan hier vragen of people problemen hebben met de 8500 ... er is net een nieuw abit moederbord.... staat ook ergens vermeld... ik zou die nemen als ik jou was.... zonder lan sound.. en super snel...

• taz3d_nl
Op donderdag 16 mei 2002 11:30 schreef Tommy4u het volgende:
laatst stond er hier ergens een test van 18 333 mobo`s... was een link naar www.hardwareinfo.net ik zal daar ff kijken dan kan je zien wat een relaxed mobo is... verder kan je denk ik dan hier vragen of people problemen hebben met de 8500 ... er is net een nieuw abit moederbord.... staat ook ergens vermeld... ik zou die nemen als ik jou was.... zonder lan sound.. en super snel...
ja die review heb ik gelezen en de gigabyte is het beste uit de test samen met nog een ander merk
ik heb eerst ook altijd abit mobo's gehad, zeer goede moederborden maar er zit een hightpoint controller op en das minder !
dus heb ik de Gigabyte GA-7VRXP toch maar besteld, ik heb geen negatieve dingen kunnen vinden in reviews en topics van dit mobo ( ja alleen die ddr spanning die niet in te stellen is )
PLEASE LET IT WORK ;)

en bedankt voor de info
Pagina: 1