Sinds vanmiddag heb ik een nieuwe cd writer en HD (extra had ze nog niet) eerst heb ik de cr writer erin gezet , na een paar testjes kwamen we erachter dat hij het deed (allebei , me oude lezer en me nieuwe writer), daarna heb ik een nieuwe oude (uit andere pc gehaald) HardDisk erin gezet , toen ik me pc opnieuw opstarten deed de nieuwe HD het wel maar beide CDROMS deden het niet meer... by voorbaat dank
voor watOp woensdag 15 mei 2002 20:22 schreef Appeltaart het volgende:
by voorbaat dank
voor het lezen van je topic, graag gedaan hoor
als je de hd er weer uit haalt doen ze het dan wel weer
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
lijkt me wel makkelijk met het erin en eruit halen van onderdelen in je computer 
b.t.w. welkom op GOT
b.t.w. welkom op GOT
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
lijkt me best een slim planOp woensdag 15 mei 2002 20:30 schreef Appeltaart het volgende:
Moet ik dan eerst me pc uitzetten?
en het is denk ik best nuttig om eens een beetje de search te gebruiken om een beetje basiskennis op te doen
ok ik probeer het even , ik hoorde ook van iemand dat het kan komen doordat ik de master/slave jumpers verkeerd heb ingesteld (<<whatever dat betekent , weet wel wat een jumper en slave en master is , alleen de combo = teveel van het goeie
) ......... brb.
EDIT : is het trouwens gevaarlijk 2 harddisken op elkaar te bouwen (wel vast gezet maar ong. 2 millimeter ruimte ertussen) ?
EDIT : is het trouwens gevaarlijk 2 harddisken op elkaar te bouwen (wel vast gezet maar ong. 2 millimeter ruimte ertussen) ?
Verwijderd
kijk es langs achter op je cd-rom/writer, daar zitten bruggetjes, waarmee je master/slave kunt instellen, je zet best je writer op master, en je lezer op slave, maar zet ze niet op hetzelfde, want dan krijg je problemen...Op woensdag 15 mei 2002 20:38 schreef Appeltaart het volgende:
ok ik probeer het even , ik hoorde ook van iemand dat het kan komen doordat ik de master/slave jumpers verkeerd heb ingesteld (<<whatever dat betekent , weet wel wat een jumper en slave en master is , alleen de combo = teveel van het goeie) ......... brb.
Ok , ik heb me "nieuwe" HD afgesloten (connector en lang breed ding eruit gerukt) maare , hoe krijg ik ze nou alle 4 aan het werk ???
(4 = lezer / schrijver + hd + hd)
ok , en kan iemand me vertellen hoe die shit moet ? ik zie byv. meerdere opties , en ik heb geen flauw idee welke te gebruiken , is dat een kwestie van gokken of van RTFM ?
RTFM als je het mij vraagt, dit topic is ook handig : [topic=460796/1/25]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()