Me 2 cdroms worden niet gevonden

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Appeltaart
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05-2025
Sinds vanmiddag heb ik een nieuwe cd writer en HD (extra had ze nog niet) eerst heb ik de cr writer erin gezet , na een paar testjes kwamen we erachter dat hij het deed (allebei , me oude lezer en me nieuwe writer), daarna heb ik een nieuwe oude (uit andere pc gehaald) HardDisk erin gezet , toen ik me pc opnieuw opstarten deed de nieuwe HD het wel maar beide CDROMS deden het niet meer... by voorbaat dank :)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op woensdag 15 mei 2002 20:22 schreef Appeltaart het volgende:
by voorbaat dank :)
voor wat :?
voor het lezen van je topic, graag gedaan hoor >:)

als je de hd er weer uit haalt doen ze het dan wel weer :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Appeltaart
Moet ik dan eerst me pc uitzetten :S ?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

lijkt me wel makkelijk met het erin en eruit halen van onderdelen in je computer :)

b.t.w. welkom op GOT B-)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op woensdag 15 mei 2002 20:30 schreef Appeltaart het volgende:
Moet ik dan eerst me pc uitzetten :S ?
lijkt me best een slim plan :)
en het is denk ik best nuttig om eens een beetje de search te gebruiken om een beetje basiskennis op te doen :)

:S werkt hier trouwens niet hoor ;)

• Appeltaart
ok ik probeer het even , ik hoorde ook van iemand dat het kan komen doordat ik de master/slave jumpers verkeerd heb ingesteld (<<whatever dat betekent , weet wel wat een jumper en slave en master is , alleen de combo = teveel van het goeie :P) ......... brb.

EDIT : is het trouwens gevaarlijk 2 harddisken op elkaar te bouwen (wel vast gezet maar ong. 2 millimeter ruimte ertussen) ?

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 20:38 schreef Appeltaart het volgende:
ok ik probeer het even , ik hoorde ook van iemand dat het kan komen doordat ik de master/slave jumpers verkeerd heb ingesteld (<<whatever dat betekent , weet wel wat een jumper en slave en master is , alleen de combo = teveel van het goeie :P) ......... brb.
kijk es langs achter op je cd-rom/writer, daar zitten bruggetjes, waarmee je master/slave kunt instellen, je zet best je writer op master, en je lezer op slave, maar zet ze niet op hetzelfde, want dan krijg je problemen...

• Appeltaart
Ok , ik heb me "nieuwe" HD afgesloten (connector en lang breed ding eruit gerukt) maare , hoe krijg ik ze nou alle 4 aan het werk ??? :) (4 = lezer / schrijver + hd + hd)

Verwijderd

Jumpers instellen.

• Appeltaart
ok , en kan iemand me vertellen hoe die shit moet ? ik zie byv. meerdere opties , en ik heb geen flauw idee welke te gebruiken , is dat een kwestie van gokken of van RTFM ?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:15

LopeZ

Too much is never enough

RTFM als je het mij vraagt, dit topic is ook handig : [topic=460796/1/25]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.