Wanneer ik mijn resolutie op 1024 x 768 zet lijkt het beeld te flikkeren, vooral als je iets aan het lezen bent op een wit vlak gaat dit irriteren. Op 800 x 600 heb ik er geen last van. De refreshrate kan niet hoger dan 60 hz, dit zou toch wel moeten kunnen? Monitor is een MV 500 van compaq.
Misschien kan je videokaart niet hoger dan 60 Hz.
Drivers van je monitor wel geinstalleerd? Als het een 15" monitor is, bestaat er een grote kans dat ie gewoon niet hoger kan dan 60hz op die resolutie.
hmja dat is dus een knipperfrequentieDe refreshrate kan niet hoger dan 60 hz
als-ie niet hoger kan, voor een 15" is dat normaal...neem aan dat het een 15" is aan het typenummer te zien
Verwijderd
Das beroerd
een 14" wil in de regel niet harder dan 60hz
maar een 15" van een kwalitatief goed merk moet ut toch wel 70 kennen ?
een 14" wil in de regel niet harder dan 60hz
Drivers zijn geïnstalleerd. Ja het is 15 inch...ik kan alleen 60 hz instellen. achja, dan maar wennen aan dat geknipper
Ik heb bijna het geld voor een nieuwe pc dus ik doe het hier nog wel ff mee dan
Verwijderd
http://support.tandy.com/support_accessories/doc49/49330.htm
Ik zou 'm toch echt op 800x600 zetten om hoofdpijn te voorkomen.
Ik zou 'm toch echt op 800x600 zetten om hoofdpijn te voorkomen.
Raar, bij ons op het werk zelfde monitors en ik draai 1152x864x32 @ 80Hz een nix aan het handje
Blaat...
kijk eens in het boekje van je beeldscherm of bij eigenschappen van beeldscherm (bij adapter staat iets van list all modes)
bij beiden moet een lijstje staan met de mogelijke refreshrates van je beeldscherm
bij beiden moet een lijstje staan met de mogelijke refreshrates van je beeldscherm
Oudere Compaq schermpjes willen niet zo hoog nee. Een beetje treurig, want verder zijn het uitstekende schermen.
Dat staat toch al in het document dat al eerder is gepostOp woensdag 15 mei 2002 22:32 schreef falderielala het volgende:
kijk eens in het boekje van je beeldscherm of bij eigenschappen van beeldscherm (bij adapter staat iets van list all modes)
Pagina: 1