20 November?? Zou de taal alleen op duits ingesteld kunnen worden, of misschien ook voor engels of nederlands...
er staat toch duidelijk ENGELSE versie!!!wace schreef op 09 November 2002 @ 23:33:
20 November?? Zou de taal alleen op duits ingesteld kunnen worden, of misschien ook voor engels of nederlands...
Verwijderd
He webwatcher heb je die p800 al gehaald uit duitsland ?
waar ligt dat ?
en kun je er ook 2 voor mij halen ik geef je 2400 euro voor .
alvast bedankt voor je reactie
tonny andringa
waar ligt dat ?
tonny andringa
Verwijderd
ik dacht dat ie niet voor december te koop was, zelfs niet in du??? en ben je bereid 1200 euro p/t neer te leggen??? nou dat is me ook weer wat teveel van het goeie... ( dark noah : droomt van de dag dat hij 2400 euro in zijn handjes mag hebben...Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 12:04:
He webwatcher heb je die p800 al gehaald uit duitsland ?
waar ligt dat ?
tonny andringa
Verwijderd
Neej, maar ik weet dat ze in duitsland te koop zijn over 2 weken max. Ik wil best een inkoopactie organiseren
...
hier een site die eerst ook 14.11.2002 vermeldde:
Voraussichtlich lieferbar ab 16.01.2003
dussuh... i dont think so guys... helaas
Voraussichtlich lieferbar ab 16.01.2003
dussuh... i dont think so guys... helaas
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hoe weet je dat dan?Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 14:00:
Neej, maar ik weet dat ze in duitsland te koop zijn over 2 weken max.
Verwijderd
Ik weet dit omdat ik met een telecom provider heb gesproken in duitsland, zij verwachten deze maand een levering, dus dat zou dan kunnen kloppen, aangzien we bijna op de helft van de maand zitten!
Verwijderd
Hi,
I just want to let you know that the P800 will be in the official TIM price list, starting from the 12 of November.
It will be expansive, I have to wait the price to drop a little... unfortunately.
But at least there will be a chance to have it!
I just want to let you know that the P800 will be in the official TIM price list, starting from the 12 of November.
It will be expansive, I have to wait the price to drop a little... unfortunately.
Verwijderd
de Italiaanse versie! Brond www.p800.it
Finalmente abbiamo un prezzo: Tim lo venderà a 799 euro SEMBRA in confezione NTJ (New Tim Jolly), comprensiva di scheda e 5 euro di traffico: per un terminale da 800 euro noi speravamo almeno che ci fosse una SIM con 20 euro. Nel pacchetto ci sarà anche una e-card da 5 euro (spendibile per non ancora precisati servizi).
In base a questo,possiamo tranquillamente ipotizzare lo stesso prezzo per il P800 non brandizzato.
La news è ufficiale ed in anteprima assoluta !
Finalmente abbiamo un prezzo: Tim lo venderà a 799 euro SEMBRA in confezione NTJ (New Tim Jolly), comprensiva di scheda e 5 euro di traffico: per un terminale da 800 euro noi speravamo almeno che ci fosse una SIM con 20 euro. Nel pacchetto ci sarà anche una e-card da 5 euro (spendibile per non ancora precisati servizi).
In base a questo,possiamo tranquillamente ipotizzare lo stesso prezzo per il P800 non brandizzato.
La news è ufficiale ed in anteprima assoluta !
Ik heb net die user manual pdf gelezen. Ik snap alleen dat Memorystick duo verhaal niet helemaal. Er staat dat dat een kortere variant is 
Wat is het max. aantal mb dat er op zo'n kortere stick past? Dat is wel belangrijk om te weten als je hem als mp3 speler wilt gebruiken.
En dan nog een vraag, zien de foto's geschoten met de camera er een beetje fatsoenlijk uit? Zijn er ergens voorbeeldfoto's?
Bedankt!
/edit:
Dit lees ik net op SonyEricsson.com:
Wat is het max. aantal mb dat er op zo'n kortere stick past? Dat is wel belangrijk om te weten als je hem als mp3 speler wilt gebruiken.
En dan nog een vraag, zien de foto's geschoten met de camera er een beetje fatsoenlijk uit? Zijn er ergens voorbeeldfoto's?
Bedankt!
/edit:
Dit lees ik net op SonyEricsson.com:
Kan je die ook vervangen door een grotere? 16 mb vind ik echt te weinig, als ik dat niet uit kan breiden zou het echt een reden zijn om hem niet te nemenThe P800 comes with a 16MB Memory Stick® DUO which more than doubles the storage capacity and allows you to transfer files from your phone to your PC and vice versa. Use it to:
Dit is echter een vroege testversie, en komt van Symbian.info
Ik ben niet onder de indruk van het resultaat.
Oeh... spannend... Is dat dan die 799 euro uit je post eronder? Of denk je dat hij op andere plekken goedkoper zal zijn? In duitsland wordt hij namelijk op de eerder genoemde site voor 760 aangeboden.Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 19:36:
Hi,
Het is Duo geheugen, dus ik ga er van uit dat ze berekend hebben dat er nog een geheugenstick bij moet kunnen.
Verwijderd
Memorystick Duo is toch de naam van het stickie? Er kan toch maar 1 zo'n stick in de P800?wace schreef op 10 november 2002 @ 21:42:
Het is Duo geheugen, dus ik ga er van uit dat ze berekend hebben dat er nog een geheugenstick bij moet kunnen.
Oh, ik dacht dat ik ergens had gelezen dat er dus meerdere sticks in konden? Misschien heb ik dat wel fout.
Hmm, die Memory Stick Duo staat niet op eens op de Sony site 
Sony shop
Sony wil niet dat je extra geheugen voor je P800 koopt

Sony shop

wat een onzin... de roadmap voor de memory stick ligt op 1GB over een jaar... en die Memstick duo kan nu nog nergens anders in, dus dan wordt ie ook nog niet verkocht... lijkt me...Artcore schreef op 10 november 2002 @ 22:16:
Hmm, die Memory Stick Duo staat niet op eens op de Sony site
Sony shop
expansive... wordt die P800 nou nog groter??? of wordt er hier expensive bedoeld...Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 19:36:
Hi,
http://www.twintek.nl/memorystick.html
te lezen is...
Memory Stick: een systeem van Sony dat vnl. gebruikt wordt in Sony foto/videocamera's en bijbehorende randapparatuur zoals de digitale fotolijst en fotoprinters. Sinds kort wordt de memorystick ook steeds vaker gebruikt in 'portable' apparatuur van andere fabrikanten zoals organizers. Behalve Sony zelf maken ook o.a. SanDisk en Lexar memory sticks; de door ons geleverde Memorysticks zijn meestal van Sony zelf, als u voorkeur hebt voor een bepaalde fabrikant laat dat dan bij uw bestelling uitdrukkelijk weten. Memory sticks zijn zeer kompakt (50x22x3 mm) en momenteel beschikbaar met kapaciteiten tot 128 MB. Een 256 MB versie is door Sony gedemonstreerd maar voorlopig nog niet in de handel; kapaciteiten tot 1 GB zijn aangekondigd voor 2002 maar de levering loopt voorlopig wel achter bij de verwachtingen van Sony (zie Sony roadmap). Verder zijn diverse variaties op het memory stick concept in ontwikkeling voor toepassingen zoals MP3 spelers (Magic Gate / Memory Stick Audio)
te lezen is...
Memory Stick: een systeem van Sony dat vnl. gebruikt wordt in Sony foto/videocamera's en bijbehorende randapparatuur zoals de digitale fotolijst en fotoprinters. Sinds kort wordt de memorystick ook steeds vaker gebruikt in 'portable' apparatuur van andere fabrikanten zoals organizers. Behalve Sony zelf maken ook o.a. SanDisk en Lexar memory sticks; de door ons geleverde Memorysticks zijn meestal van Sony zelf, als u voorkeur hebt voor een bepaalde fabrikant laat dat dan bij uw bestelling uitdrukkelijk weten. Memory sticks zijn zeer kompakt (50x22x3 mm) en momenteel beschikbaar met kapaciteiten tot 128 MB. Een 256 MB versie is door Sony gedemonstreerd maar voorlopig nog niet in de handel; kapaciteiten tot 1 GB zijn aangekondigd voor 2002 maar de levering loopt voorlopig wel achter bij de verwachtingen van Sony (zie Sony roadmap). Verder zijn diverse variaties op het memory stick concept in ontwikkeling voor toepassingen zoals MP3 spelers (Magic Gate / Memory Stick Audio)
of lees deze brochure eens...
http://www.memorystick.com/en/events/ces2002/MS_Brochure.PDF
hier staat zelfs tot 4GB
hier staat zelfs tot 4GB
Klopt het als ik zeg:Fear-factoR schreef op 11 november 2002 @ 01:13:
of lees deze brochure eens...
hier staat zelfs tot 4GB
Een MS Duo kaartje kan met de adapter gewoon in een MS slot maar een MS kaartje kan niet in een MS Duo slot?
Of sla ik nu echt war-taal uit?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
klopt helemaalginz2002 schreef op 11 november 2002 @ 01:25:
[...]
Klopt het als ik zeg:
Een MS Duo kaartje kan met de adapter gewoon in een MS slot maar een MS kaartje kan niet in een MS Duo slot?
Of sla ik nu echt war-taal uit?
Imperfectionist.
Ik weet wel wat Memory Stick is hoor. In de P800 moeten echter Memory Stick Duo's en dat is toch echt wat anders dan de normale MS.Fear-factoR schreef op 11 november 2002 @ 01:07:
http://www.twintek.nl/memorystick.html
te lezen is...
Memory Stick verhaal
Wat ik mij nu afvraag: tot hoe groot zijn MS Duo's te krijgen en wat kosten ze?
Ok, thx! Dan wordt dit denk ik toch mijn volgende pda/phone...ik zit nu P800_wp_oct.pdf te lezen, het is toch echt wel een heel stoer apparaatVerwijderd schreef op 11 november 2002 @ 09:11:
128mb max... schat op het 1,5duurdere dan de gewone... je vraag is beantwoord
Mijn opinie over de P800:
Voordelen
- Telefoon en pda in 1, zowel de pda als telefoonfuncties zijn goed
- hij kan mp3's en (kleine) filmpjes afspelen
- mooi kleurenscherm
- Goede batterij
- Klein, mooi en licht
- camera is wel grappig
- Bluetooth
- GPRS
- Internetten en POP3-mailen is mogelijk
- Jogdial rules
- Samenwerken van contacts en telefoonboek is erg handig
Nadelen
- Memory Stick Duo is gaar imho... lastig aan te komen en vaak kleine formaten
- (nog?) niet veel 3rd party apps
- De headphone jack is geen 'normale' jack, je kunt alleen de bijgevoegde dopjes gebruiken (dit vind ik echt slecht)
- camera is niet bijster goede kwaliteit
Ik moet er toch nog even over denken. Als de nadelen opgeheven worden kan de concurrentie wel ophouden, want dat is het echt het ideale apparaat.
Voordelen
- Telefoon en pda in 1, zowel de pda als telefoonfuncties zijn goed
- hij kan mp3's en (kleine) filmpjes afspelen
- mooi kleurenscherm
- Goede batterij
- Klein, mooi en licht
- camera is wel grappig
- Bluetooth
- GPRS
- Internetten en POP3-mailen is mogelijk
- Jogdial rules
- Samenwerken van contacts en telefoonboek is erg handig
Nadelen
- De headphone jack is geen 'normale' jack, je kunt alleen de bijgevoegde dopjes gebruiken (dit vind ik echt slecht)
Ik moet er toch nog even over denken. Als de nadelen opgeheven worden kan de concurrentie wel ophouden, want dat is het echt het ideale apparaat.
Verwijderd
Ik ga even in discussie met je!
Memory Stick - Is niet gaat IMHO, het is exact htezelfde als een gewone memorystick, maar aangezien we geen mega gsm willen hebben, hebben ze kleinere sticks ontwikkelen, deze zullen uitgebracht worden tot 1024MB (lijkt me genoeg?)
Headphone: Idd, netzoals bij eigenlijk alle gsm's kan je geen normale jack inpluggen, maar waar maken we ons druk om, het app. heeft bluetooth.. een draadlose headset is het antwoord, zo gek duur zijn ze niet omdat nu ook B merken ze verkopen, .. als in niet nokia, of ericsoon..
Veel 3rd party apps... ok? goed toch, snap deze niet!
- Camera, het is een cam.. ok! maar geen vervanger van je digicam, je moet dit zien als vodafone live reclame, maak hem op je toestel en stuur hem door, haal je hem binnen op je pc, en begin je te zoom of te rekken en te stretchen, te croppen of te foppen
.. tja dan is het andere koek!! leuk om een kiekje te maken en door te zenden, voor de rest is het leuk maar niet geweldig!
goed beargumenteerd?
Memory Stick - Is niet gaat IMHO, het is exact htezelfde als een gewone memorystick, maar aangezien we geen mega gsm willen hebben, hebben ze kleinere sticks ontwikkelen, deze zullen uitgebracht worden tot 1024MB (lijkt me genoeg?)
Headphone: Idd, netzoals bij eigenlijk alle gsm's kan je geen normale jack inpluggen, maar waar maken we ons druk om, het app. heeft bluetooth.. een draadlose headset is het antwoord, zo gek duur zijn ze niet omdat nu ook B merken ze verkopen, .. als in niet nokia, of ericsoon..
Veel 3rd party apps... ok? goed toch, snap deze niet!
- Camera, het is een cam.. ok! maar geen vervanger van je digicam, je moet dit zien als vodafone live reclame, maak hem op je toestel en stuur hem door, haal je hem binnen op je pc, en begin je te zoom of te rekken en te stretchen, te croppen of te foppen
Sorry, bij de 3rd party apps had ik een tikfout gemaakt. Ik bedoelde juist dat er volgens mij nog niet veel 3rd party apps zijn. (denk aan een progje om je word en excel files te editen; nu is er alleen nog een viewer).
En over de camera, ok, dat ben ik wel mee je eens, maar toch vind ik het wel jammer
Die headphone, dat blijf ik echt slecht vinden. Ik vind een BT headset niet echt ideaal, omdat die op batterijen lopen (die kun je natuurlijk wel opladen, maar toch) en ze zien er raar uit imho.
Ik hoop inderdaad dat er grote Duo Sticks uitkomen. Ik wil de P800 ook graag als mp3 speler gaan gebruiken en dan mag er wel minimaal 128 inzitten. Daarom zeik ik ook zo over die headphone jack, ik wil gewoon m'n eigen doppies erin prikken.
En over de camera, ok, dat ben ik wel mee je eens, maar toch vind ik het wel jammer
Die headphone, dat blijf ik echt slecht vinden. Ik vind een BT headset niet echt ideaal, omdat die op batterijen lopen (die kun je natuurlijk wel opladen, maar toch) en ze zien er raar uit imho.
Ik hoop inderdaad dat er grote Duo Sticks uitkomen. Ik wil de P800 ook graag als mp3 speler gaan gebruiken en dan mag er wel minimaal 128 inzitten. Daarom zeik ik ook zo over die headphone jack, ik wil gewoon m'n eigen doppies erin prikken.
Verwijderd
Ah ok ik snap je argument mbt de headphone, maar geloof me ik denk dat er heeeeel veeeel acc. uitkomen voor dit toestel, en mods natuurlijk
Inprincipe zijn er heel veel apps al te vinden kijk maar eens op: www.psionworld.com dit is speciaal voor symbian, ... kwestie van tijd.
Dat is ALTIJD zo met apparaten, er komt nooit is iets uit dat 100% is zoals het moet.Artcore schreef op 11 November 2002 @ 15:05:
Mijn opinie over de P800:
Nadelen
Waarom pleuren ze er niet gewoon een flash/mmc slot in en doen ze een versie MET en een versie ZONDER 2mpixel camera.
En gewoon een jack plugje, en ipv dat vage sumbian gedoe PalmOS. En hoppaa
klaar
Verwijderd
Het is 100% zoals het moet. Maar voor iedereen is dit verschillend voor mij bijvoorbeeld, is dit prima... het toestel zeg maar... bluetooth, uitbreidmogelijkheden.. en zoals jullie misschien al wisten of niet, kan je ook op korte termijn een memorystick-gps navigator er in duwen, vraag me niet hoe of wat maar dit is wat ik via ericsson hoorde.
hoe kom je er bij dat het geen gewone headphone aansluiting is??? kijk maar in de handleiding...Artcore schreef op 11 november 2002 @ 15:36:
en voor die memorystick duo staat hier toch echt dat de capaciteit opgevoerd gaat worden
GPS... kijk hier ff naar... is dan wel voor de gewone memstickVerwijderd schreef op 11 November 2002 @ 15:57:
Het is 100% zoals het moet. Maar voor iedereen is dit verschillend voor mij bijvoorbeeld, is dit prima... het toestel zeg maar... bluetooth, uitbreidmogelijkheden.. en zoals jullie misschien al wisten of niet, kan je ook op korte termijn een memorystick-gps navigator er in duwen, vraag me niet hoe of wat maar dit is wat ik via ericsson hoorde.
PEGA-MSG1
http://www.sony.net/Products/MS/products/clie/index.html
Verwijderd
Wie de P-800 trouwens eens van binnen wil zien
kan een kijkje nemen op deze link:
http://lead2000.host.sk/p800/internal.html
tjee, dat lijkt wel een rekenmachientje van de binnenkantVerwijderd schreef op 11 november 2002 @ 23:29:
Wie de P-800 trouwens eens van binnen wil zienkan een kijkje nemen op deze link:
-
Die foto's hadden we al gezien, hij ziet er trouwens gammel uit van binnnen. Maar dat zegt niks...
dan wacht ik met smart op de eerste tweaker die zijn casio verbouwd tot een P800ginz2002 schreef op 11 november 2002 @ 23:43:
[...]
tjee, dat lijkt wel een rekenmachientje van de binnenkant
"You're only as good, as what you did last week."
Ga je gang!!Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 09:37:
Ja, we hebben nu toch de foto's we kunnen het toch gewoon namaken?
Als je hem klaar hebt, roep je dan even?
Wil ik er ook wel 1....uhm doe `r gelijk maar een dozijn van
-
Verwijderd
En om jullie weer gek te maken
Sony Ericsson räknar med att den försenade prestigemodellen P800 finns i handeln till jul, åtminstone i Sverige. Säljchef Roger Bolander är mycket nöjd med utvecklingen i Norden.
- Försäljningen går kanonbra, särskilt i Sverige, säger Roger Bolander, Sony Ericssons sälj- och marknadschef i Norden.
- Det finns en del att önska i Finland men det är Nokias hemmaplan, så naturligtvis går vi en tuff match, säger han.
Roger Bolander ger främsta skälen till varför det går bra i Norden:
- T68:an är fortfarande en enorm framgång. Och T200 har fått bra genomslag som en affärstelefon, inte minst för företag som förser personalen med en nalle, säger han.
Men totalt sett har Sony Ericsson inte fått den start som ledningen gav uttryck för när samriskbolaget bildades i september 2001. I stället för ”vinst dag ett”, gör företaget förlust och marknadsandelen har legat fast kring 5 procent de senaste nio månaderna. I värsta fall måste Ericsson skjuta till nya pengar redan 2003. Men den tröga starten kan inte skyllas på Norden.
- Vi hade leveransproblem första kvartalet, annars har den nordiska verksamheten sålt och levererat enligt budget hela vägen. Och det fortsätter vi att göra, säger Bolander.
Ett av bakslagen för Sony Ericsson har varit förseningen av spetsmodellen P800, en produkt som mest påminner om en ihopbyggd handhållen dator, kamera och mobiltelefon med möjlighet att spela musik med hjälp av MP3-filer. Det blev ingen utlovad lansering tredje kvartalet, och vissa medier har till och med spekulerat i att produkten kan dröja in i nästa år.
Produktchef Per Alksten lovar dock en snar lansering.
- Vi har goda förhoppningar om att få ut bra volymer av P800 på utvalda marknader mot slutet av det fjärde kvartalet. Sverige är en utvald marknad, säger han.
Konkurrerande modeller till P800 är inte minst Nokia Communicator samt Nokia 7650.
Fakta // Geabs svenska försäljningsstatistik i oktober
dit betekend dus in mijn beste zweeds vertaald: dat het toestel de markt zal hitten voor kerst dus voor midden december. Dit betekend dus nog Maximum een maand, schrijf het maar op jullie filofax/pda/calander.
Nu is er wel 1 min puntje, het toestel zal nog niet te krijgen zijn in Nederland dan. Maar wel in Duitsland. Inkoop actie dus.
Sony Ericsson räknar med att den försenade prestigemodellen P800 finns i handeln till jul, åtminstone i Sverige. Säljchef Roger Bolander är mycket nöjd med utvecklingen i Norden.
- Försäljningen går kanonbra, särskilt i Sverige, säger Roger Bolander, Sony Ericssons sälj- och marknadschef i Norden.
- Det finns en del att önska i Finland men det är Nokias hemmaplan, så naturligtvis går vi en tuff match, säger han.
Roger Bolander ger främsta skälen till varför det går bra i Norden:
- T68:an är fortfarande en enorm framgång. Och T200 har fått bra genomslag som en affärstelefon, inte minst för företag som förser personalen med en nalle, säger han.
Men totalt sett har Sony Ericsson inte fått den start som ledningen gav uttryck för när samriskbolaget bildades i september 2001. I stället för ”vinst dag ett”, gör företaget förlust och marknadsandelen har legat fast kring 5 procent de senaste nio månaderna. I värsta fall måste Ericsson skjuta till nya pengar redan 2003. Men den tröga starten kan inte skyllas på Norden.
- Vi hade leveransproblem första kvartalet, annars har den nordiska verksamheten sålt och levererat enligt budget hela vägen. Och det fortsätter vi att göra, säger Bolander.
Ett av bakslagen för Sony Ericsson har varit förseningen av spetsmodellen P800, en produkt som mest påminner om en ihopbyggd handhållen dator, kamera och mobiltelefon med möjlighet att spela musik med hjälp av MP3-filer. Det blev ingen utlovad lansering tredje kvartalet, och vissa medier har till och med spekulerat i att produkten kan dröja in i nästa år.
Produktchef Per Alksten lovar dock en snar lansering.
- Vi har goda förhoppningar om att få ut bra volymer av P800 på utvalda marknader mot slutet av det fjärde kvartalet. Sverige är en utvald marknad, säger han.
Konkurrerande modeller till P800 är inte minst Nokia Communicator samt Nokia 7650.
Fakta // Geabs svenska försäljningsstatistik i oktober
dit betekend dus in mijn beste zweeds vertaald: dat het toestel de markt zal hitten voor kerst dus voor midden december. Dit betekend dus nog Maximum een maand, schrijf het maar op jullie filofax/pda/calander.
Nu is er wel 1 min puntje, het toestel zal nog niet te krijgen zijn in Nederland dan. Maar wel in Duitsland. Inkoop actie dus.
Duitsland is ook een uurtje rijden, dat gaat wel lukken.
Ik vraag me alleen af hoe dat dan met service en garantie gaat.
Ik word trouwens wel doodziek dat alles niet alleen goedkoper is in duitsland (vooral audio-video spul scheelt klauwen met geld) maar nu ook alles er nog eens eerder uitkomt. Snappen die bedrijven nou niet dat het later uitbrengen van zulke dingen in NL alleen maar negatieve cijfer hier met zich meebrengt
Ik vraag me alleen af hoe dat dan met service en garantie gaat.
Ik word trouwens wel doodziek dat alles niet alleen goedkoper is in duitsland (vooral audio-video spul scheelt klauwen met geld) maar nu ook alles er nog eens eerder uitkomt. Snappen die bedrijven nou niet dat het later uitbrengen van zulke dingen in NL alleen maar negatieve cijfer hier met zich meebrengt
Verwijderd
Ik denk dat ik maar eens ga emigreren, duitsland is een tof land
ongeacht wat iedereen hier roept... heerlijke wurst daar!
De Eiffel , het schwarzwald, Bayern, Warsteiner, Bittburger en de Alpen...Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 11:19:
Ik denk dat ik maar eens ga emigreren, duitsland is een tof landongeacht wat iedereen hier roept... heerlijke wurst daar!
ik ben d'r weg van
Currywurst
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Update: De duitse site (http://www.riverlodge.de/...39d8e673a1037baba170ab9dd) die de phone vanaf 20 november zou uitbrengen is inmiddels niet meer bereikbaar.
Verwijderd
Vind je het gek die zijn binnen die hebben misschien 2000 aanmeldingenwace schreef op 12 November 2002 @ 12:23:
Update: De duitse site (http://www.riverlodge.de/...39d8e673a1037baba170ab9dd) die de phone vanaf 20 november zou uitbrengen is inmiddels niet meer bereikbaar.
als je genoeg hebt verdiend, waarom dan niet meer verdienen???Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 12:30:
[...]
Vind je het gek die zijn binnen die hebben misschien 2000 aanmeldingenen dacht zo.. zaak dicht..
we hebben genoeg verdiend
... iets zeg me dat dit niet direct zo zal zijn
ik geloof trouwens dat die hele site uit de lucht is... kijk maar...
http://www.riverlodge.de/
http://www.expansys.com/product.asp?code=P800
1 November 2002 - We now expect the P800 to start shipping early in 2003, sorry to everyone who hoped to get one by the end of the year.
23 July 2002 - Ericsson were kind enough to come over to Expansys today and show us some beta test units of the P800 - I have to say that they are excellent, deliveries are expected to start in late August or early September and the specification has been upgraded since the original announcement to include a built in MP3 player and Memory Stick Duo slot. The phone will ship with a 16Mb Memory stick included in the box and it will have 12Mb of internal RAM as standard - quite astonishing for a phone
1 November 2002 - We now expect the P800 to start shipping early in 2003, sorry to everyone who hoped to get one by the end of the year.
23 July 2002 - Ericsson were kind enough to come over to Expansys today and show us some beta test units of the P800 - I have to say that they are excellent, deliveries are expected to start in late August or early September and the specification has been upgraded since the original announcement to include a built in MP3 player and Memory Stick Duo slot. The phone will ship with a 16Mb Memory stick included in the box and it will have 12Mb of internal RAM as standard - quite astonishing for a phone
Verwijderd
Zeker niet de Amerikanen. Die liggen op mobiele telefonie volgens mij behoorlijk achter op Europa.
Wat doe ik verkeerd?Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 13:38:
Normaal antwoorden mag ook hoor, Artcore...

Verwijderd
Ja verdomme, zoiets kan je toch niet maken.. dat is de rijnste discriminatie.. ik ga nu naar het NDI mailen.. dit kan niet, belachelijk -10 discriminerendArtcore schreef op 12 november 2002 @ 22:49:
Zeker, sms is nog niet zo lang geleden in Amerika geintroduceerd

ik snap hem ook niet
Verwijderd
ahahahha, nou, ik had het idee dat je de spot met me dreef? of is sms pas iddd recentelijk in amerika geintroduceerd!?!?!?!? in dat geval heb ik niks gezegd!
heheheh ROFL 
ik ben benieuwd webwatcher
ik hoop zoo dat je morgen een TNT ventje op de stoep heb staan
(al is die kans 0,0 % )
ik ben benieuwd webwatcher
ik hoop zoo dat je morgen een TNT ventje op de stoep heb staan
(al is die kans 0,0 % )
Audi A8 W12 6.0
alvast voor mensen die hier gaan beweren dat de P800 een baksteen is... hier ff een vergelijkende foto en spec's

spec's P800
Afmetingen: 117 x 59 x 27 mm
Display:
klepje gesloten: 208 x 144 pixels, (40 x 28 mm)
klepje geopend: 208 x 320 pixels, (40 x 61 mm)
Gewicht:
148 g zonder klepje
158 g inclusief klepje
speciale functies:
meer dan op te noemen
spec's baksteen
Afmetingen: standaard waalformaat 210 x 100 x 50 mm
Display:
geen
Gewicht:
2205 g
speciale functies:
ramen in gooien
huizen bouwen

spec's P800
Display:
Gewicht:
148 g zonder klepje
158 g inclusief klepje
speciale functies:
meer dan op te noemen
spec's baksteen
Display:
geen
Gewicht:
2205 g
speciale functies:
ramen in gooien
huizen bouwen
hij lijkt toch wel erg breed op die foto..
maar hijs wel mooi
maar hijs wel mooi
Audi A8 W12 6.0
foutje 'k had 'm verkeerd geresized... is inmiddels herstelddelyver schreef op 13 november 2002 @ 18:09:
hij lijkt toch wel erg breed op die foto..
maar hijs wel mooi
ik dacht alFear-factoR schreef op 13 November 2002 @ 18:12:
[...]
foutje 'k had 'm verkeerd geresized... is inmiddels hersteld
gelukkig maar
Audi A8 W12 6.0
Ook ik heb nogmaals gemaild.Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 15:00:
[...]
2 besteld, en een mailtje gestuurd.. ik laat hier weten hoe en wat
Verassend trouwens om te zien hoe de P800 op nummer 1 in de lijst van bestsellers staat...
Verwijderd
Whahah geweldig.. leg er een nokia naast .. dan heb je An other brick of nokiaFear-factoR schreef op 13 november 2002 @ 18:08:
alvast voor mensen die hier gaan beweren dat de P800 een baksteen is... hier ff een vergelijkende foto en spec's![]()
[afbeelding]
spec's P800
Display:
Gewicht:
148 g zonder klepje
158 g inclusief klepje
speciale functies:
meer dan op te noemen
spec's baksteen
Display:
geen
Gewicht:
2205 g
speciale functies:
ramen in gooien
huizen bouwen
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 21:23:
prijzeuuhh?
voor de mensen die Codewarrior voor Symbian hebben, een emulator van de p800
http://www.symbian.info/forums/showthread.php?threadid=2331
http://www.symbian.info/forums/showthread.php?threadid=2331
lijkt er wel op... alleen als je een open internetverbinding hebt... wel gaaf, maar misschien ook gevoelig voor hackers???Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 23:08:
http://www.bitween.com/v2/eng2/p800eng.htm
app 3 th party ?
soort netwerk verbinding met je pc ??
zou er misschien een virusscanner komen voor de P800, lijkt me wel veilig... aangezien je ook e-mail kan ontvangen...
Verwijderd
ieuw
een windows os!
vind blauwe ledjes in een phone wel leuk, maar geen blauwe schermpjes
een windows os!
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 23:08:
http://www.bitween.com/v2/eng2/p800eng.htm
app 3 th party ?
soort netwerk verbinding met je pc ??
edit:
erg off topic:
Jaja, geloof het of niet maar dit is een bedrijf heeft heel veel met T For Telecom te maken. Dit is een onderdeel van ITS
erg off topic:
Jaja, geloof het of niet maar dit is een bedrijf heeft heel veel met T For Telecom te maken. Dit is een onderdeel van ITS
-
Waar zie jij een Windows OS?Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 23:59:
ieuw
een windows os!
Verwijderd
Die winkel heeft me terug gemailed, ze zeggen ja, we hebben het toestel op 20november, nou das over 5 dagen.. aangezien ik via ericsson nog niets heb, heb ik er maar 3 besteld. Ik houd jullie op de hoogte ow ja de prijs is 800euro
Verwijderd
Kan het me haast niet voorstellen dat ie 20 november zomaar verkrijgbaar is daar. Maar zo ja,
Ik moet helaas dan nog wel een maandje ofzo wachten...
Eerst geld bijelkaar schrapen en bovendien wachten op de eerste prijsverlaging. 800 euro is me net wat te gortig!
Ik moet helaas dan nog wel een maandje ofzo wachten...
Eerst geld bijelkaar schrapen en bovendien wachten op de eerste prijsverlaging. 800 euro is me net wat te gortig!
Verwijderd
October 21, 2002
Sony Ericsson has partnered with MGM and EON for the new James Bond movie, “Die Another Day”, produced by Michael G. Wilson and Barbara Broccoli, due to be arriving in cinemas in November. Pierce Brosnan is James Bond and stars alongside Halle Berry as Jinx, Rosamund Pike as Miranda Frost and Toby Stephens as the main villain; Gustav Graves. Sony Ericsson’s products have been selected to appear in the movie, and they also star in a special co-promotional campaign, that offers limited edition product packages and premium content for phones.
Hmmmmmm.... zou die zilverkleurige P800 dan soms als een special edition uitkomen? Misschien moet ik dan zelfs nog wel wat langer wachten...
Sony Ericsson has partnered with MGM and EON for the new James Bond movie, “Die Another Day”, produced by Michael G. Wilson and Barbara Broccoli, due to be arriving in cinemas in November. Pierce Brosnan is James Bond and stars alongside Halle Berry as Jinx, Rosamund Pike as Miranda Frost and Toby Stephens as the main villain; Gustav Graves. Sony Ericsson’s products have been selected to appear in the movie, and they also star in a special co-promotional campaign, that offers limited edition product packages and premium content for phones.
Hmmmmmm.... zou die zilverkleurige P800 dan soms als een special edition uitkomen? Misschien moet ik dan zelfs nog wel wat langer wachten...
Verwijderd
Misschien dat ze wachten dat de movie uit is
.. haha krijgen meer mensen een kick.. ja ja ik heb een james bond telefoontje ... ow god.. ik zie de patsers markt weer groeien.. nah denk, hoop eigenlijk dat niet iedereen hem heeft
... dus bij deze roep ik iedereen op nokia te kopen
Ik heb een mail terug ontvangen:
Sorry, but our first stock is empty. In germany SE do 1000 pieces before x-mas
Wilt U zo vriendelijk zijn niet in het openbaar te vloeken.Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 12:09:
[knip] ... dus bij deze roep ik iedereen op nokia te kopen
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Dit topic is gesloten.