ik meld me ook aan...
'k wordt helemaal gek ik wacht al een half jaar op die foon
[ Voor 0% gewijzigd door Fear-factoR op 02-11-2002 23:45 . Reden: waanzin ]
[ Voor 0% gewijzigd door Fear-factoR op 02-11-2002 23:45 . Reden: waanzin ]
Verwijderd
Ja, ik heb contact met een kerel uit Libanon.wace schreef op 02 november 2002 @ 19:39:
Over dat ebayverhaal: Er worden inderdaad overal in de wereld op ebay op dit moment P800's aangeboden via ebay.... etc.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dat is ook zo'n meesteroplichter, met z'n technik-boulevard.com ofzo. Niet op reageren! Hij heeft al verschillende mensen geld afhandig gemaakt. Ik denk dat de SE P800 zo ongeveer de meest gewilde telefoon op internet op dit moment is, en daar spelen oplichters handig op in.Ja, ik heb contact met een kerel uit Libanon.
Hij heeft ook een internetshop, ik weet niet of ik de URL daarvan hier mag neerzetten...
Verwijderd
\_Specs_/
nee dus, gewoon custom madeThe X-Forge™ 3D Game Engine is a complete C++ based cross-platform game engine and suite of tools for developing advanced 3D games for major mobile platforms.
VanCT schreef op 03 november 2002 @ 18:30:
[...]
nee dus, gewoon custom made
over Java en sony-eric vind ik zowiezo nergens wat terug. Dat ding heeft nieteens java als j't mij vraagt.
Verwijderd
life is not fairVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 10:23:
Ik ga vandaag eens eentje ophalen. Er draait symbian op, en symbian ondersteunt java. Zeker leuk met zo'n snelle proc er in!Yabba..
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
dan willik er wel eentjejwsch schreef op 03 november 2002 @ 18:37:
[...]
Van
http://www.sonyericsson.c...940&LM=PSM_V&gal=&start=0
"Ondersteunde Java-omgevingen: PersonalJavaTM en J2ME CLDC/MIDP"
en
"Java-compatibiliteit laat je naar eigen wens games en hulpprogramma's installeren "
nogmaals, lees nou eerst de thread, of whitepaper/handleiding
Imperfectionist.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Phusebox schreef op 04 november 2002 @ 12:40:
net zoals met de nokia 7210/6610 en sonyericsson t300 zeker...
ja volgende week
ja volgende week waarschijnlijk
nee ja we verwachten hem volgende week
ik denk dat ie volgende week leverbaar is
ja hij komt volgende week
tss hoe lang ik die verhalen al niet aanhoor
Imperfectionist.
Verwijderd
Ik kom wel mee, een paar vrienden willen er ook een, ik hoop hem zo te hebbenRa5a schreef op 04 november 2002 @ 12:44:
[...]
kan wel zo zijn ja..
maar ik ga volgende week nog eens bellen denk ik..
en als ze m hebben vtek ik mijn broer de auto in en dan naar aachen
t300 is al in duitsland te koop ik heb m daar al bij mediamarkt gezien
maar waar haal je 'm dan @#$@$^%$# vandaan???Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 13:23:
[...]
Ik kom wel mee, een paar vrienden willen er ook een, ik hoop hem zo te hebbeneen paar foto's .. ja die komen er zeg maar van wat en waar!
.. maar goed, ik wil jullie ogen niet uitsteken daarom kunnen jullie mij alles vragen.1
hmmm SE HQ .... kunnen we daar niet eens met de knokploeg langsgaan op een donkere nacht ofzo?Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 13:31:
SE HQ .. Sony Ericsson Head Quarters.. natuurlijk hebben zij daar die dingen!
ja, in badhoevedorp, dat vroeg ik daarnet dus ook alVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 13:31:
SE HQ .. Sony Ericsson Head Quarters.. natuurlijk hebben zij daar die dingen!
waar woon jeVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 13:23:
[...]
Ik kom wel mee, een paar vrienden willen er ook een, ik hoop hem zo te hebbeneen paar foto's .. ja die komen er zeg maar van wat en waar!
.. maar goed, ik wil jullie ogen niet uitsteken daarom kunnen jullie mij alles vragen.1
Verwijderd
Verwijderd
Is dat al te koop? Een memorystick met ingebouwdw GPS module? Zoja, waar kan je die kopen?Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 11:17:
Hmm, memorystick met ingebouwde GPS module? Want er komt een memorystick slot in.
ja die is al te koop, maar dan voor de gewone memory stick (NIET kopen dus!!!), die past dus niet op het slot van de P800 dat is namelijk een memorystick DUO.Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 15:08:
[...]
Is dat al te koop? Een memorystick met ingebouwdw GPS module? Zoja, waar kan je die kopen?
Verwijderd
Geen probleem ze willen hem best opschuiven naar eind 2003Fear-factoR schreef op 04 november 2002 @ 11:06:
waar haal je dat ding trouwens??? SE nederland???
als je daar toch bent vraag dan ff of ze de release date ff opschuiven
leuk hoorVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 19:05:
[...]
Geen probleem ze willen hem best opschuiven naar eind 2003
Verwijderd
Ja we willen PICS... hmmm lijkt wel HK hier...CT schreef op 04 november 2002 @ 20:32:
PICSSSSS als'jem hebtEn ik wil welis zien hoe lomp die is..
want op de eerste plaatjes zag'jem al langs die dikke nokia 7nogwat ligge..
Hopelijk is die lichter
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Verwijderd
Verwijderd
[/quote]LuCarD schreef op 05 november 2002 @ 10:06:
[...]
Ja we willen PICS... hmmm lijkt wel HK hier...![]()
[ik-durf-het-bijna-niet-te-vragen-mode]
En kan je er 1 foto bij doen met de krant van die dag ofzoiets.... .... het is niet dat ik je niet geloof maar er zijn al teveel ... nou ja je weet welIk ben een beetje paranoia ingesteld vandaag.
rond geluld...Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 18:02:
[...]
Sterker nog, ik zal een pic maken van jou reply incl. de p800 er voor goed... ik snap het wel er word veel rond geluld..
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Verwijderd
Ja, dat is ook heel speciaal... maar ik bedoel dat er door veel mensen word geluld, dus gezegd dat ze er ook een hebben, maar vaak niet waar is. En om jullie nog gekker dan gek te maken.. het duurt nu helemaal niet meer lang voor dat jullie het dingen kunnen kopen (niet in NL)
Vertel!!! Vertel!!!Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 10:08:
[...]
Ja, dat is ook heel speciaal... maar ik bedoel dat er door veel mensen word geluld, dus gezegd dat ze er ook een hebben, maar vaak niet waar is. En om jullie nog gekker dan gek te maken.. het duurt nu helemaal niet meer lang voor dat jullie het dingen kunnen kopen (niet in NL)
Verwijderd
hoezo?!?! gekker dan gek, ik heb (echt waar) al nachtmerries over dat ding gehadVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 10:08:
[...]
Hoezo..Triest?Fear-factoR schreef op 06 november 2002 @ 10:25:
[...]
hoezo?!?! gekker dan gek, ik heb (echt waar) al nachtmerries over dat ding gehad
150 techposts will doFear-factoR schreef op 06 november 2002 @ 10:21:
en hoe kunnen wij als mindere goden deze status verkrijgen, ofwel hoeveel posts... kon ik namelijk ff niet niet vinden in de FAQ... en in de HK FAQ werd ik niet toegelaten(dit is natuurlijk vet off-topic, sorry)
Verwijderd
Verwijderd
Dit is reclame voor de operators en niet voor onsVerwijderd schreef op 08 November 2002 @ 12:48:
http://nfs.asiagame.com/T...ownload-Files/P800-ad.zip
Reclame voor de P800!!! Snap alleen niet waarom er staat:
"Turning the mobile internet into money. Ericsson" in plaats van "Turning the mobile internet into money. SonyEricsson".... Iemand???
heb je 'm nou al?!?!?!Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 12:53:
[...]
Dit is reclame voor de operators en niet voor onsVodafone krijgt meer geld in het laaitje omdat mensen mobile gaan internetten
snap ie..
als je 'm hebt stuur dan gelijk een mailtje van af je foon...Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 15:12:
Ik ga zo in de auto16:00 ga ik opweg hehe! spannend he, of ik een baby krijg...
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Verwijderd
Verwijderd
ik heb 'm maar een minuut vast gehad, iemand van symbian.info had 'm de hele tijd in z'n handen... deze man vertelde wel dat de versie die ze op de gebruikersdag in mei hadden continu vast liep, maar deze bleef de hele tijd soepel lopen... handschrift herkenning liep perfect, filmpjes draaiden zonder probleem, geluid klonk erg lekker (en dat was zonder headset), het beeldscherm was perfect leesbaar... ook met licht uit...Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 16:45:
Heel vet, is ie makkelijk in gebruik, je heb er tenslotte mee mogen spelen....
als ie per ongeluk in m'n broekzak was gegleden, zou ik 'm niet aan jou verkopen (no offence)... hoogstens voor 10000 euro... ik zou 'm mooi zelf houden, ik wacht niet voor niks al 5 maandenVerwijderd schreef op 09 november 2002 @ 16:46:
ik geef er 700 euro voor..... en als je er meer "per ongeluk in je broek hebt laten zitten" geef ik er 750 p/s voor
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq