Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Bij mij doet het Netschaapje het wel goed...
Ook mijn koe draait als een tierelier.
.
Ook mijn koe draait als een tierelier.
D'r is vannacht nix veranderd, probleem moet dus wel bij jouw liggen. Pleur je cache eens goed leeg en probeer het dan nog een keer.
Verwijderd
Ik krijg al sinds opening van het forum Bluescreens onder windows2000..
Vervelende is dat ik ze alleen krijg op GoT en alleen bij bepaalde topics.
Heb nu 2 topics voorbij zien rollen, beide heb ik meerdere keren getracht te bezoeken, en elke keer kreeg ik een bluescreen waarna m'n computer reboote..
Vreemd genoeg ligt het niet aan de browser want ik heb het zowel met netscape als met ie.
Maar goed, ik zal wel de enige zijn die dit probleem heeft, raar alleen dat ik het niet bij andere sites heb.
Vervelende is dat ik ze alleen krijg op GoT en alleen bij bepaalde topics.
Heb nu 2 topics voorbij zien rollen, beide heb ik meerdere keren getracht te bezoeken, en elke keer kreeg ik een bluescreen waarna m'n computer reboote..
Vreemd genoeg ligt het niet aan de browser want ik heb het zowel met netscape als met ie.
Maar goed, ik zal wel de enige zijn die dit probleem heeft, raar alleen dat ik het niet bij andere sites heb.
bij mij geen problemen
Elect a clown, expect a circus.
Het werkt inmiddels weer
.
Lag aan AdsOff die ik geinstalled had! , wel vreemd want dat progje is niet browser gebonden an alleen Netscape deed het op een gegeven moment niet meer op GOT (werkte daarvoor wel goed samen) , explorer deed het wel. Toch maar es kijken of ik nog wat settings kan veranderen , want AdsOff roelt best wel
.
bedankt in ieder geval.
Lag aan AdsOff die ik geinstalled had! , wel vreemd want dat progje is niet browser gebonden an alleen Netscape deed het op een gegeven moment niet meer op GOT (werkte daarvoor wel goed samen) , explorer deed het wel. Toch maar es kijken of ik nog wat settings kan veranderen , want AdsOff roelt best wel
bedankt in ieder geval.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Pagina: 1