[LCD]Gratis Lcd displays type epson 2401a-ar,hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008

• Joey_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 19:57

Joey_k

Rammstein Rulez - Crx ook!

Topicstarter
Ik kan het volgende krijgen:

Een Zweed heeft in zijn kelderbox een doos met ± 40 van deze lcd display s liggen die hij wel weg wil doen. Toen ik hem vroeg hoeveel hij er voor moest hebben schreef hij dat ik een envelop met daarin een aan mijzelf gerichte, gestempelde envelop aan hem moet sturen.
Maar volgens mij gaat dit dus even niet werken, want de Zweedse posterijen gaan het vast niet leuk vinden als ze Bea tjes op de post zien zitten..
Nu had ik zitten denken om een klein bedrag aan Zweeds geld mee te sturen, en dat die Zweed zelf even gaat likken en plakken...

Heeft iemand misschien een beter idee??

Het feit waarom ik het hier vraag is dat ik bereid ben om een aantal van deze lcd s met jullie medetweakers te delen (ook gratis, alleen verzendkosten), om te zien of wij er wat mee kunnen maken ofzo... :?

Nokia verzamelaar....

Verwijderd

Kan hij niet 'port betaald door bestemmeling' er op schrijven? Of gaat dat niet internationaal?

Verwijderd

ik zou er heel graag 1 willen!! wil je me please mailen op digitaldominion@hotmail.com als het door gaat? thanx!

edit: hebben ze geen euro's daar? anders kan het toch wel...?

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 17:56 schreef HAL-9000 het volgende:edit: hebben ze geen euro's daar? anders kan het toch wel...?
Ha neen, je koopt een postzegel bij de Nederlandse post. In Zweden gaat de post die zegel niet aanvaarden, je hebt hun niet betaald om die te mogen gebruiken. De Nederlandse post zou het geld opstrijken, en de Zweedse zou er niets aan hebben.

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 12:15
Er bestaan van die zegels, die koop jij hier en daar kan hij dan daar postzegels voor kopen, zal ff kijken hoe ze heten!
edit:

Een postwissel, kan dat?

<offtopic>
Ik heb ook wel intresse in 1tje
</offtopic>

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

* Looki wil er ook een..

kosten vind ik best.. 5 euro p/s

name+ @hotmail.com

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Ik weet ook wel waarom die zweed die krengen in z'n kelderbox heeft staan er zit nl geen controller op.

Linkje naar datasheet

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Hoe weet je dat? Hoe weet je nou dat dit hetzelfde schema is??? Ken je die Zweet? :?

Verwijderd

Doe mij er ook maar 1 :)

• compubink
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-08 13:07

compubink

...====...

Het is altijd leuk om te knutselen.

Dus als je er nog 1tje over hebt, please contact me

thbprod@hotmail.com

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 18:51 schreef MauriX het volgende:
Hoe weet je dat? Hoe weet je nou dat dit hetzelfde schema is??? Ken je die Zweet? :?
Ikke niet, maar een epson 2401a is en blijft een epson 2401a bij wie ie ook in de kelderbox ligt..

Verwijderd

Ik wil ook wel kijken wat ik ermee kan eigenlijk. Al zit er geen controller op en kan er niets mee gedaan worden, is het altijd nog een leuke sleutelhanger voor 5 euro incl. verzendkosten :).
Moet hij ze trouwens ook niet vergeten om ze in een zo'n antistatisch zakje te doen, anders kan je LCD best wel eens naar de maan gaan bij de douane. Daar scannen ze die dingen namelijk door een soort van straling die ook je hardware verneukt.
Email staat in mn profiel, boterbas@home.nl

Verwijderd

Jah, dat zou ik zekers wel willen!!!

Anders stuur je gewoon wat meer geld (ingezameld) mee en dan stuurt ie de hele doos op en vanaf jou dan weer verder?! :?

Ik hoop er nog van te horen

e.coppoolse@student.utwente.nl

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:38

jotheman

Was like that when I got here!

Vet!, ik wil er best 1 als je 't voormekaar krijgt en ben best bereidt een vergoeding voor de moeite erbij te doen :)

Sign me up, en ik hoor 't wel
(evt. e-meel: manhammertie@hotmail.com)

I see dead pixels...

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hier wil ik er ook 1, email staat bij mn gegevens :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

Ik wil er wel 2, kosten moet je me ff laten weten .:)

E-mail is info@steeg.nl

:7

Verwijderd

Ik wist niet dat sleutelhangers van dit formaat zo poplair zouden zijn..

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-07 15:34
eey ik wil er wel 1tje kopen ik hoef hem dus niet gratis :) mail me als je wilt csaapje@hotmail.com

• Creepy
  • Laatst online: 20:43

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

* Creepy vraagt zich af of jullie ze in hemelsnaam gaan aansturen.
Losse controller kopen en aasluiten??

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:35

Hu9o

Schokkend

Wat kan je met zo'n LCD?

Zelf een programmatje maken en dat ding op parallele poort aansluiten, zodat je er tekst op kan zetten????

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 20:19 schreef Hu9o het volgende:
Wat kan je met zo'n LCD?
Niets.
Zelf een programmatje maken en dat ding op parallele poort aansluiten, zodat je er tekst op kan zetten????
Ook niet want er zit geen controller op dus er valt niets te programeren, en ook niet aan te sluiten op de parallelle port dus..

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:35

Hu9o

Schokkend

Op woensdag 15 mei 2002 20:21 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Niets.
[..]

Ook niet want er zit geen controller op dus er valt niets te programeren, en ook niet aan te sluiten op de parallelle port dus..
Bij welke LCD zit dit er dan wel op?? En hoeveel kost zo een ongeveer? Weet iemand dat misschien?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Creepy
  • Laatst online: 20:43

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op woensdag 15 mei 2002 20:26 schreef Hu9o het volgende:

[..]

Bij welke LCD zit dit er dan wel op?? En hoeveel kost zo een ongeveer? Weet iemand dat misschien?
Elk LCD waarbij in de specs staat dat er een HD44780 of compatible controller op zit. Of een LCD met een seriele interface...

(ach ja.. star wars sfeer: Use the search luke! Use the search! :) )

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Hmm, dit is niet echt een overklok, keesmot of elektro topic. Maar als je ze hebt, post hier dan gerust een berichtje om die LCD's te verdelen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.