Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| 22/23 29/30 6/7 13/14* Lowlander ja nee/ja ja ja Netman867 ja Renegade ja ja nee ja Sundead ja Wauske ja/nee ja ja ja spook ja ja nee ja Robin Vreuls ja ja ja ja Hawks ja Gilex Beaves Jaymz ja ja ja ja Thor-Korenwolf Spice nee ja ja ja botoo nee nee nee nee FlexDaFlex Metallie ja ja ja ja |
Nee ik probeer me niet te drukken, maar de laatste 3 weekenden zit ik in Salou, 't is wel behelpen maar ach...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Wijzigingen voorbehouden, mijn agenda is zo betrouwbaar als men chipset: brak, maar ik geloof dat het nu goed gaat
[edit]
Kan je dat eten?Nee ik probeer me niet te drukken, maar de laatste 3 weekenden zit ik in Salou, 't is wel behelpen maar ach...
/me is niet van metaal, * KeX is niet _zo_ buigzaam en * Netman768 zou graag wat schreeuweriger geschreven willen worden, net als * GiLeX
Salou = Spanje = Dragon KhanOp zaterdag 18 mei 2002 22:41 schreef Netman867 het volgende:
Kan je dat eten?

Oftewel, daar komt je eten van naar buitenSalou = Spanje = Dragon Khan(achtbaan, 2 loopings, 1 zero g-roll, 1 kurkentrekken, hartline roll, cobraroll
![]()
)
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Als je het niet gewend bent, dan moet je inderdaad gaanOp zaterdag 18 mei 2002 22:49 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Oftewel, daar komt je eten van naar buiten

Ik heb nog nooit in een achtbaan gezeten, maar na de afgelopen rugbytraining te hebben doorstaan zonder te kotsen (5 jaar ervaring voordat dat luktAls je het niet gewend bent, dan moet je inderdaad gaan![]()
![]()
Netman!in het feit dat ik niet mee wil kamperen met haar jaarclub
Wat moet ik hier nu weer van denken
Zal ik maar en poll opzetten a-la de huiskamer?
1) Gebeuren er vreemde dingen met netman bij zijn moedersjaarclub?
2) netman is hier te oud voor
3) netman is hier te jong voor
nou als er genoeg behoefte is en/of aanvulling op de poll kunnen we wel een poll online gooien
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Ja!Netman!
Iets in de trend van: zullen we de meeting in het laatste weekend van juni plannen? Dan hoef je niet meeWat moet ik hier nu weer van denken
Oud....Zal ik maar en poll opzetten a-la de huiskamer?

punt 1. Hoofdletter1) Gebeuren er vreemde dingen met netman bij zijn moedersjaarclub?
punt 2. Wat heeft dat ivn ermee te maken dat er toevallig in dat weekend een afspraak staat
Punt 1. Hoofdletter2) netman is hier te oud voor
3) netman is hier te jong voor
Punt 2. Waarvoor?
Ik stel de volgende opties voor:nou als er genoeg behoefte is en/of aanvulling op de poll kunnen we wel een poll online gooien
1. Spice heeft te veel melange binnen
2. Is het zand eindelijk bij je hersenen gekomen?
3. The shortning of the way....
4. Waar _HEEFTIE_ het over?
Ik durf te wedden dat punt 1 en 2 wel door de meeste mensen te begrijpen valt, als ze tenminste af en toe een spelletje spelen. Punt 3 zal alleen iemand snappen die recentelijk 'DUNE' in het engels heeft gelezen.
Verwijderd
Als in: hij heeft lekker wat melange gehad en kan nu een beetje voor zich uit (lees: in de toekomst) kijkenOp zaterdag 18 mei 2002 23:47 schreef Netman867 het volgende:
[KNIP BANDBREEDTE]
Punt 3 zal alleen iemand snappen die recentelijk 'DUNE' in het engels heeft gelezen.Punt 4 snapt zelfs mijn neefje van 3
Ik heb het originele Engelse boek gelezen (en nog een deel van deel 2/3 maar dat is lang zo mooi niet) maar ik snap het niet helemaal
Maar goed, door dat stomme virus gedoe is het ook 3 uur 's nachts, dus misschien slaap ik al

Alles wat ik van "Dune" weet is dat het een spel is met veel zand en wormen erin, meer nietOp zondag 19 mei 2002 02:54 schreef Mecallie het volgende:
Vooral als je zot bentOp zondag 19 mei 2002 05:13 schreef Beaves het volgende:
Alles wat ik van "Dune" weet is dat het een spel is met veel zand en wormen erin, meer niet
1. Melange (spice) laat je (indien je er veel van eet) halucineren (en je ogen worden er blauw van).
2. Dune speelt op arakkis, een woestijnplaneet met ontzettend lieve wormpjes (* netman houd van die wormpjes
3. Is een soort waarschuwing
4. Spreekt voor zich
Snap?
nou, nee, het tegendeel zelfs, ik heb sinds dinsdagavond geen sigaret/shaggie meer op en dat gaat niet in de kouwe kleren zitten kan ik jeverzekerenIk stel de volgende opties voor:
1. Spice heeft te veel melange binnen
Vandaar dat ik nu nog vreemder en korter door de bochtr reageer
Spice-girl kan nog leven met deze uitleg khoop dat jullie me ook nog even sparen.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Je moet ook niet stoppen met roken, dat is alleen maar slechtOp zondag 19 mei 2002 14:04 schreef Spice het volgende:
[..]
nou, nee, het tegendeel zelfs, ik heb sinds dinsdagavond geen sigaret/shaggie meer op en dat gaat niet in de kouwe kleren zitten kan ik jeverzekeren
Vandaar dat ik nu nog vreemder en korter door de bochtr reageer
Spice-girl kan nog leven met deze uitleg khoop dat jullie me ook nog even sparen.
Plek lijkt me Nijmegen, als bo nou ff zen tabelletje bijwerkt...
Ik stem voor de 22e, dat is IMO de handigste datum.
grrrr ... ik hoef mijn tabbelletje dus niet meer bij te werken?Op zondag 19 mei 2002 17:10 schreef Netman867 het volgende:
Menschen, hebben we nou al een datum? nee
Plek lijkt me Nijmegen, als bo nou ff zen tabelletje bijwerkt...
Ik stem voor de 22e, dat is IMO de handigste datum.
er zijn op de 29 ste de minste afmeldingen
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Voor mij maakt het niet uit verder maar de 23 kan ik helaas echt niet
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Op zondag 19 mei 2002 21:10 schreef wauske het volgende:
Spook, jouw tabel staat een pagina terug waardoor Nettie em natuurlijk niet zag. Uiteraard geen belediging voor jouw maar volgens mij heeft botoo em over genomen. (of gedeeltelijk).
Voor mij maakt het niet uit verder maar de 23 kan ik helaas echt niet
De laatste stand:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| 22/23 29/30 6/7 13/14* LoWLaNDeR ja nee/ja ja ja Netman867 ja ja ja ja/nee Renegade ja ja nee ja Sundead ja Wauske ja/nee ja ja ja spook ja ja nee ja Robin Vreuls ja ja ja ja Hawks ja GiLeX Beaves ja ja ja ja Jaymz ja ja ja ja Thor-Korenwolf ja ja ja ? Spice nee ja ja ja Botoo nee nee nee nee KexDaFlex Mecallie ja ja ja ja |
* Dit is het begin van de 4 daagse, overnachtingen is dan wat moeilijk om dat er al meerdere mensen bij mij verblijven.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Ligt aan je instellingenOp zondag 19 mei 2002 23:56 schreef spook het volgende:
[..]
Alles staat op 1 pagina hoor
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Op zondag 19 mei 2002 23:56 schreef spook het volgende:
Alles staat op 1 pagina hoor
Ik kan voor zover ik het vooruit kan zien op alle weekenden, waarbij het laatste weekend misschien het lastigste is -> dan begint mijn vakantie en ik weet niet in hoeverre het interfereert met vakantieplannen. Voor de andere weekenden gelden dat zij in de tentamenweken vallen en wellicht heb ik vlak erna een tentamen en dan moet ik op het moment zelf even zien of het verstandig is om te komen...
Never stop seeking what seems unobtainable...
Dan neem je toch gewoon de boeken meeOp maandag 20 mei 2002 11:54 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Hoihoi, 't heeft even geduurd voordat ik reageerde, maar dat ligt aan een lang weekendje Ardennen.
Ik kan voor zover ik het vooruit kan zien op alle weekenden, waarbij het laatste weekend misschien het lastigste is -> dan begint mijn vakantie en ik weet niet in hoeverre het interfereert met vakantieplannen. Voor de andere weekenden gelden dat zij in de tentamenweken vallen en wellicht heb ik vlak erna een tentamen en dan moet ik op het moment zelf even zien of het verstandig is om te komen...
Goh, als je wil mag je komen als het niet kan dan is het (heel) jammerOp maandag 20 mei 2002 11:54 dacht Thor-korenwolf dat ie te laat was

Aan de andere kant hebben we een moraal ridder die toch nog eens iets aan zijn school doet. Zie je ook niet vaak meer
Verwijderd
(dubbel ster
Heej, dat was een if-if-if-if-geval... Geen idee of ik wel tentamens heb. En ook als ik niet màg komen, kom ik tòch gewoon, hoor...Op maandag 20 mei 2002 13:48 schreef wauske het volgende:
Goh, als je wil mag je komen als het niet kan dan is het (heel) jammer![]()
Aan de andere kant hebben we een moraal ridder die toch nog eens iets aan zijn school doet. Zie je ook niet vaak meer![]()
Never stop seeking what seems unobtainable...
wordt vervolgd!
ik kan pas wat bespreken als ik een datum weet
Dus zo gauw er een datum is kan ik ja of nee zeggen.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| 22/23 29/30 6/7 13/14* LoWLaNDeR ja nee/ja ja ja Netman867 ja ja ja ja/nee Renegade ja ja nee ja Sundead ja Wauske ja/nee ja ja ja spook ja ja nee ja Robin Vreuls ja ja ja ja Hawks ja ja ja ja GiLeX (wacht op definitiefe datum) Beaves ja ja ja ja Jaymz ja ja ja ja Thor-Korenwolf ja ja ja ? Spice nee ja ja ja Botoo nee nee nee nee KexDaFlex nee ? ? ? Mecallie ja ja ja ja |
* Dit is het begin van de 4 daagse, overnachtingen is dan wat moeilijk om dat er al meerdere mensen bij mij verblijven.
Ik heb alleen mensen in het lijstje opgenomen die gerageerd hebben in dit draadje. Wil je ook komen geageer dan ff en je komt er bij te staan.
Het lijkt er op dat 29/30 juni de meeste mensen kunnen.
If - if - ifOp dinsdag 21 mei 2002 01:42 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Heej, dat was een if-if-if-if-geval... Geen idee of ik wel tentamens heb. En ook als ik niet màg komen, kom ik tòch gewoon, hoor...![]()
Als je bij alle 4 nu een Z voor zet dan mep ik je neer net als je vriendjes
En wie zegt dat je niet mag komen??? Wil die persoon aub even opstaan zodat ik met mijn * Felicia aan de gang kan
Trouwens, SVdmeer heeft nog niet gereageerd? En Flipz ook niet? Zullen we FF wat M$ nieuws plaatsen zodat die ook weer eens in TMF komt
Noooooooo!Op dinsdag 21 mei 2002 08:32 schreef spook het volgende:
[...]
Het lijkt er op dat 29/30 juni de meeste mensen kunnen.
Ik ga regelen dat m'n moeder d'r verjaardag verzet
De 2e oplossing is 13/14 Juli (ik had beter moeten kijken)Op dinsdag 21 mei 2002 12:03 schreef LoWLaNDeR het volgende:
[..]
Noooooooo!
Ik ga regelen dat m'n moeder d'r verjaardag verzet
met ook 1,5 afmeldingen.
maar dan moet ik gaan kijken naar de overnachtings mogenlijkheden.
het laatste weekend van JULI, niet van de opties
Wat gaan we daar doen (in iedergeval meeten (duh
• Café
• Restaurant
• Modden
• * Robin pesten
• Mij bang maken met pepsi-kola
• PowerMod zelf in elkaar bouwen
• Toch maar iets anders
Zeg het maar
Ikke wil de AI inbouwen!• PowerMod zelf in elkaar bouwen
denk ik
als ie beter is als dat HlpDsk script vind ik het bestOp dinsdag 21 mei 2002 22:21 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Ikke wil de AI inbouwen!
denk ik
als ie beter is als dat HlpDsk script vind ik het best
1
2
3
4
| if (user == "wauske") Run in circles, scream and shout else Let the FP be our domain! |
Das al 1 risicofactor Geisoleerd
Op dinsdag 21 mei 2002 22:28 schreef Netman867 het volgende:
[..]
code:
1 2 3 4 if (user == "wauske") Run in circles, scream and shout else Let the FP be our domain!
1
2
| if user == "netman867" then kill $session-user else then $send.mail subject="Netman no more" and body="Whoooot" |
Vroeger (jaja toen ons pap nog noorman was etc.) ging ik 1st naar Croese, bestaat dat nog Spook?Wat gaan we daar doen
en de: Bijstand, Fuik, Dio en very offtopic de Onderbroek bestaan die nog???
oiei ontopic:
wat gaan we doen???
Voetballen in het goffertpark
Op dinsdag 21 mei 2002 22:28 schreef Netman867 het volgende:
[..]
code:
1 2 3 4 if (user == "wauske") Run in circles, scream and shout else Let the FP be our domain!
Op dinsdag 21 mei 2002 22:32 schreef wauske het volgende:
[..]
code:
1 2 if user == "netman867" then kill $session-user else then $send.mail subject="Netman no more" and body="Whoooot"
1
2
| if $user<>Robin Vreuls then $ping |
LOL, * KeX is vandaag heel relaxed wezen skaten in het goffertpark.Op dinsdag 21 mei 2002 22:34 schreef Spice het volgende:
...
Overigens houdt ik me nog steeds aanbevolen voor ons TMF-meeting ding. Alleen ben ik in die periode zo vreselijk bizzi dat ik met geen fatsoenlijk woord durf te zeggen of ik wel of niet kan.
Jaja, ik weet het, had ik maar een vak moeten leren
Kroese als in cd zaak?Op dinsdag 21 mei 2002 22:34 schreef Spice het volgende:
[..]
Vroeger (jaja toen ons pap nog noorman was etc.) ging ik 1st naar Croese, bestaat dat nog Spook?
en de: Bijstand, Fuik, Dio en very offtopic de Onderbroek bestaan die nog???
oiei ontopic:
wat gaan we doen???
de bijstand en dio bestaan nog de rest zou ik niet weten.
Ik zie optie 1 t/m 4 wel zittenOp dinsdag 21 mei 2002 22:19 schreef Robin Vreuls het volgende:
• Café
• Restaurant
• Modden
• * spook pesten
• Mij bang maken met pepsi-kola
• PowerMod zelf in elkaar bouwen
• Toch maar iets anders
Zeg het maar
optie 5 vind ik niks (dan moet ik die troep zelf gaan drinken
Voor de PM weet ik nix anders als:
If error hit Nettie
Until no error or no Nettie
Gezien jouw icon maakt het niet uit of wij wel zuipen of nietOp woensdag 22 mei 2002 17:12 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Ehh
gingen we niet zuipen?
Op woensdag 22 mei 2002 19:41 schreef wauske het volgende:
[..]
Gezien jouw icon maakt het niet uit of wij wel zuipen of niet![]()

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
/me heeft zich ontzettend netjes gedragen op de crewmeet
Wees maar voorzichtig anders geef ik je dalijk stiekum wat pepsi MAXOp woensdag 22 mei 2002 21:15 schreef Robin Vreuls het volgende:
Stelletje patser-mafketels
Koolaa moet gedronken worden niet en gezopen worden
[edit]
OK die zal ik dan zelf wel opdrinken...
* Felicia rijkt Robin een lekker frisse (echte) kollaa aan
Op woensdag 22 mei 2002 21:27 schreef wauske het volgende:
[..]
Wees maar voorzichtig anders geef ik je dalijk stiekum wat pepsi MAX

Voor de rest vind ik alles qua activiteiten wel goed Tis niet mijn feestje
Verwijderd
tis namelijk zo rustig in dit topic!!
(helemaal in het TMF wel trouwens!!)
ik ben nog steeds voor de 22/23, maar als dat te snel is ben ik voor 13/14.
Ik stel voor dat we stemmen, ik zal de stand bijhouden, tenzij er iemand een poll opzet (wat IMO een risco is: aangezien dan ook mensen die niet komen kunnen kiezen en dus kloten).
oke, ik stem dus 22/23
1
2
3
4
5
6
| 22/23 - III 29/30 - 6/7 - 13/14 - Gestemd: Netman867, Wauske, RobinVreuls |
1
2
3
4
| 22/23 - III 29/30 - 6/7 - 13/14 - |
Ik ga daar ook voor alleen is wel de 23e een beetje een probleem (zoals al aangegeven).
Willen de eindhovense TMF'ers een ritje met mij moeten ze ff mailen dan probeer ik een auto te regelen voor dat weekend
[edit] Robin toegevoegd
* Felicia heeft dan net een week zijn salaris binnenOp zondag 26 mei 2002 14:14 schreef Robin Vreuls het volgende:
* Robin Vreuls is ook voor 22/23 want dan is er een grote kans dat hij zijn salaris binnen heeft
Aan de andere kant ben ik dan net een week terug van vakantie
Nee! ikke doen![edit] Robin toegevoegd
OK jij wintOp zondag 26 mei 2002 17:44 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Nee! ikke doen!
meer als subtiele kick bedoelt
Het gaat o.a. om deze reactie http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=523187
in deze draad http://www.tweakers.net/nieuws/21929
Die staat veel te hoog imho
Ik kan niet zo heel veel nu omdat alles wat op muijn scherm komt vrijwel onleesbaar is (in-siders weten dak nu in Beijing zit) en ik mod gewoon door!
dus ik hoop dat jullie het ff rechttrekken, geheel tegen de FAQ in, doe ik toch de groetjes.
That's the spirt!Op maandag 27 mei 2002 meldde Spice vanuit het verre Beijing:
...(in-siders weten dak nu in Beijing zit) en ik mod gewoon door!
<knip>
geheel tegen de FAQ in, doe ik toch de groetjes.
* botoo Spice
[antifak mode]
* botoo ook de groeten, en veel pleijizier *
[/antifak mode]
owja,
been there...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Als iemand nou gaat zeuren over datie wel eens verder is geweest: 'Meest bereisde modje deze week'
(dan kunnen de meeste mensen)
1
2
3
4
5
6
| 22/23 - III 29/30 - II 6/7 - 13/14 - I Gestemd: Netman867, Wauske, RobinVreuls, spook (2x :o), Sundead |
Verwijderd
Dan zet ik jou neer voor de 22e, K?Op woensdag 29 mei 2002 06:44 schreef Hawks het volgende:
Het maakt mij niet uit, als ik het maar ruim van te voren weet, en voor de 22ste heb ik al een plekje vrij gehouden!!
1
2
3
4
5
6
7
| 22/23 - IIII 29/30 - III 6/7 - 13/14 - II Gestemd: Netman867, Wauske, RobinVreuls, spook(2x :o), Sundead, Hawks, KexDaFlex, Mecallie |
29/30 eventueel.
6/7 possible
13/14 voorkeur
Verwijderd
Alle andere datums zijn goed, waarvan de 13/14 niet mijn voorkeur geniet
Dan zet ik je bij 29 neer, aangezien daar al anderen op gestemd hebben. (meer kans van slagen en meer mensen die het met je eens zijn enzo.)Op woensdag 29 mei 2002 19:39 schreef Mecallie het volgende:
De 22e kan ik _waarschijnlijk_ wel, maar liever niet.
Alle andere datums zijn goed, waarvan de 13/14 niet mijn voorkeur geniet
Kex = Added
Was dat snel, of was dat snel
Ik stel voor dat we het maar definitief op de 22e gooien
Verwijderd
maar ik hou het in de gaten, en wil ook wel weer een keer meeten, twas kei gezellig de vorige keer!!
Ik stel voor dat we op de 22e meeten, maar als we nou nog langer gaan niksdoen dan is dat te vroeg. Verder vraag ik me af of spook het eten e.d. gaat regelen?
Tenzij er nu mensen zijn die zoiets hebben van 'laat nog maar ff zitten'. Die mogen dat IMO dan ook best zeggen
* Robin Vreuls wilt best wel Nijmeegse kost bikken

Of wordt het gewoon McDreck (McDonalds dus
Of gaan we lekker uit eten
Of gaan we niet eten
Of uit elkaars neus eten
U zegt het maar
http://www.nijmegen.com/
http://www.nijmegenonline.nl/
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
McDreck vind ik niksOp donderdag 30 mei 2002 23:39 schreef Robin Vreuls het volgende:
Diner![]()
![]()
* Robin Vreuls wilt best wel Nijmeegse kost bikkenis es wat anders dan dat Limburgs kostje
![]()
Of wordt het gewoon McDreck (McDonalds dus)
Of gaan we lekker uit eten
Of gaan we niet eten
Of uit elkaars neus eten(
![]()
)
U zegt het maar
Lekker uiteten > vele mogenlijkheden
Niet eten
neus

Ik kan wel reserveren als ik weet hoeveel er komen. (ik moet alleen ff naar prijzen gaan kijken, daar let ik meestal niet op).
Als er nou eens een definitieve datum komt, dan kunnen we tellen wie er komt en dan kan spook ergens (dus niet de mcdreck) reserveren. Poging 3: zullen we het op de 22e doen?Op vrijdag 31 mei 2002 09:54 schreef spook iets over eten
Zo ja, dan ben ik iig aanwezig, alleen op 29/30 ben ik er niet zeker van.
Hoi, welkom op TMF. Een goed begin is het halve werk, dus begin eens met het doorlezen van de FAQ. Als je later jezelf nog gaat afvragen wat een PM/LM is, lees dan vooral eens dit draadje eens door.?
Als je na dit leesvoer een beetje doorhebt wat TMF is kan je lekker aan de slag met de Q en ben je van harte welkom bij de club modders @ /16
En om je vraag nog even te beantwoorden: Het groepje vaste modders zijn na een tijdje best goeie vrienden geworden allemaal en willen elkaar elke zoveel tijd een keer ontmoeten. De TMF-meetings ten gevolg
Dit is de 3e meeting, die op de 22 juni gehouden gaat worden, he jongens?
Jij bent sapdrinkenderwijs goed bezig * RobinOp vrijdag 31 mei 2002 19:14 schreef Netman867 het volgende:
Ik nomineer * Robin voor de TMF-awards als beste uitleggend-wat-het-slash-zestien-forum-is-en-wat-het-inhoud-en-de-hoeveelste-meeting-dit-wordt TMF'er
And the winner is.......Op vrijdag 31 mei 2002 21:14 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Jij bent sapdrinkenderwijs goed bezig * Jaymz
Ik nomineer * Jaymz voor de TMF-awards als beste uitleggend-wat-het-slash-zestien-forum-is-en-wat-het-inhoud-en-de-hoeveelste-meeting-dit-wordt TMF'er
Netnietman !
Unaniem overigens
Verwijderd
Phoe dat word pakweg zo'n 5 flesjes per man.... mag wel iets meer heOp woensdag 15 mei 2002 17:41 schreef LoWLaNDeR het volgende:
...een man of 15 + 5 kratten bier ofzo.
Haal mij er maar vanaf, ik drink geen bier (Op vrijdag 31 mei 2002 21:18 schreef PhantomLord het volgende:
[..]
Phoe dat word pakweg zo'n 5 flesjes per man.... mag wel iets meer he

*Kijkt om zich heen*And the winner is.......
Netnietman !
Unaniem overigens
Ohja, dat was ik he!
Danku!
1
2
3
4
5
6
7
| 22/23 - IIIII 29/30 - III 6/7 - 13/14 - II Gestemd: Netman867, Wauske, RobinVreuls, spook(2x :o), Sundead, Hawks, KexDaFlex, Mecallie, Renegade |
* Renegade was een beetje druk vanwege verjaardag en rolstoel verherbouwingswerkzaamheden, maar zal zich vanaf morgen weer volledig op de modq gaan richten
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Vanaf morgen ja... Want vanavond gaatie in de disco hangen met tweakotine taart* Renegade was een beetje druk vanwege verjaardag en rolstoel verherbouwingswerkzaamheden, maar zal zich vanaf morgen weer volledig op de modq gaan richten
Veel plezier
Nu neemt de 22e wel een hele voorsprong, zullen we het maar gewoon beslissen?
Ik hoop dat ie dan al op isOp zaterdag 01 juni 2002 11:44 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Vanaf morgen ja... Want vanavond gaatie in de disco hangen met tweakotine taart![]()
ThanksVeel plezier
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
YW birthday-boyOp zaterdag 01 juni 2002 11:45 schreef Renegade het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie dan al op is
[..]
Thanks
* Netman768 vraagt zich wel af hoe Renegade danst in een disco...?
Dan heeft netman wel erg weinig inbeeldingsvermogenNetman867 vraagt zich wel af hoe Renegade danst in een disco...?
Ahem, stemming/poll??
gewoon hier neer zetten?
29/30 geniet mijn voorkeur en btw het uit de neus eten: altijd warm en lekker vers! voor de niet-kenners onder ons.
* sim-pel *
Rennie doet alsof 'ie op een regenachtige dag op het centraal station is,
gas als de brandweer, en iedereen springt...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Je kent het ideeOp zaterdag 01 juni 2002 17:24 schreef botoo het volgende:
disco dancing Renegade?
* sim-pel *
Rennie doet alsof 'ie op een regenachtige dag op het centraal station is,
gas als de brandweer, en iedereen springt...
BTW, voor de mensen die het zich afvroegen:
De trap:
De oplossing: *klik*
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
1
2
3
4
5
6
7
| 22/23 - IIIII 29/30 - IIII 6/7 - 13/14 - II Gestemd: Netman867, Wauske, RobinVreuls, spook(2x :o), Sundead, Hawks, KexDaFlex, Mecallie, Renegade, Spice |
Go 22! Go 22!
Verwijderd
Ik moet namelijk wel een weekje of 2/3 van te voren zeggen dat ik dat weekend graag vrij wil (gisteren ook gewerkt tot 17.00
Dus als iedereen nu gewoon zegt 22/23 of nog liever 29/30 dan fix ik het even
P.S.:
Ik lust evenals Robin geen bier
Ik heb nu al 3x gevraagd of we nu de 22e zullen doen, maar ik heb nog niet 1 persoon gehad die ja/nee zei...Op zondag 02 juni 2002 09:28 schreef Mecallie het volgende:
Zijn we er al over uit jongens ?
Ik moet namelijk wel een weekje of 2/3 van te voren zeggen dat ik dat weekend graag vrij wil (gisteren ook gewerkt tot 17.00).
nog een keer: Zullen we de 22e doen?
Ik ook nietP.S.:
Ik lust evenals Robin geen bier(althans: vinnut niet lekker) Dus . . .
![]()
Op zondag 02 juni 2002 12:07 schreef Netman867 het volgende:
Ik heb nu al 3x gevraagd of we nu de 22e zullen doen, maar ik heb nog niet 1 persoon gehad die ja/nee zei...

Oke, maar als dan nog een paar mensen dat zouden roepenja
Komop mensen, laten we iets afspreken zodat sjeems een sticky kan maken ofzo