hallo
ik zie wel het themaforum examens maar ik kan er niet in posten, ik heb geen recht?
Wie kan me dat uitleggen>
ik zie wel het themaforum examens maar ik kan er niet in posten, ik heb geen recht?
Wie kan me dat uitleggen>
Graag nodigen we je uit om deel te nemen aan het Tweakers halfjaaronderzoek. Via deze enquête willen we een beeld krijgen van hoe je Tweakers ervaart en de verschillende onderdelen waardeert. Invullen duurt ongeveer vijf tot tien minuten.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dan hebben we een instellingsfout gemaakt, want dat forum hoor je niet te kunnen zienOp woensdag 15 mei 2002 17:22 schreef Air het volgende:
Ben ingelogd
Zie geen SG en HK wel themaforum Examens
wil ik posten krijg je dit:
Je hebt niet de rechten om hier te posten, voor vragen kun je mailen naar gathering@tweakers.net
Ik zie hem al niet meerOp woensdag 15 mei 2002 17:23 schreef JvS het volgende:
[..]
Dan hebben we een instellingsfout gemaakt, want dat forum hoor je niet te kunnen zien.
Dit topic is gesloten.
![]()