Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
ej,

'k heb dus een Nomad 2C, maar de software, playcenter 2, bevalt me niet zo. Als ik het extra smartmedia kaartje probeer aan te spreken loopt playcenter vast....
Nouja, via M$ mediaplayer lukt het wel om hem vol te pompen etc, maar echt lekker werkt dat ook niet :(

Nu schijnt het zo te zijn dat er een programma/driver is die ervoor zorgt dat de nomad gewoon via explorer etc als extra drive te benaderen is :)
Maar ik kan deze software dus totaal niet vinden...

Weet iemand hier de preciese naam van, of evt een linkje?

thnx already :)

Verwijderd

Hmm, als dat er is zou dat heel kewl zijn.

Playcenter werkt niet echt lekker en ik twijfel nog steeds of ik wel NetMD wil :)

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:36

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Misschien is dit wat:
http://www.redchairsoftware.com/notmad.html

Ik zou het trouwens niet weten want ik heb geen Nomad, maar gewoon even simpel gegoogled met nomad+explorer :)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Xandrios
Op woensdag 15 mei 2002 17:44 schreef B_O_S_S het volgende:
Misschien is dit wat:
http://www.redchairsoftware.com/notmad.html

Ik zou het trouwens niet weten want ik heb geen Nomad, maar gewoon even simpel gegoogled met nomad+explorer :)
thnx m8 !!!

dat is precies wat ik zoek !!

ff nog een beetje mee experimenteren, maar tot nu toe werkt het heeeeel erg oke :9

Verwijderd

Wow, dit is zeer kewl!
Bedankt hiervoor, ook de topicstarter om dit te bedenken :P

• Xandrios
Op woensdag 15 mei 2002 18:03 schreef Sinterklaas het volgende:
Wow, dit is zeer kewl!
Bedankt hiervoor, ook de topicstarter om dit te bedenken :P
haha, np :P

Bij mij werkt het erg goed, lekker mp3s naar het window slepen, direct vanuit de explorer etc etc :9
Enigste nadeeltje dat ik ben tegengekomen is, dat als de nomad folder openstaat, en je disconnect de speler, dat het prog vastloopt :(
Dus eerst altijd netjes even het prog afsluiten voordat je de speler loskoppeld *D

[edit]
The trial version does not support non-mp3 transfers :(
Helaas geen WMA dus :(

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:36

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op woensdag 15 mei 2002 18:23 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

haha, np :P

Bij mij werkt het erg goed, lekker mp3s naar het window slepen, direct vanuit de explorer etc etc :9
Enigste nadeeltje dat ik ben tegengekomen is, dat als de nomad folder openstaat, en je disconnect de speler, dat het prog vastloopt :(
Dus eerst altijd netjes even het prog afsluiten voordat je de speler loskoppeld *D

[edit]
The trial version does not support non-mp3 transfers :(
Helaas geen WMA dus :(
Ach, 't is tenminste iets zoals ik nu hoor *D :)
En anders koop je het toch gewoon, $15 voor een heel goed werkend programma is toch niet téveel?

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Xandrios
Op woensdag 15 mei 2002 19:03 schreef B_O_S_S het volgende:

[..]

Ach, 't is tenminste iets zoals ik nu hoor *D :)
En anders koop je het toch gewoon, $15 voor een heel goed werkend programma is toch niet téveel?
Dat is zeker zo :)

't probleem is een beetje dat ik zelf niet zomaar over een credit card kan beschikken :{
Maar 'k denk dat ik wel een licentie ga kopen als 'k iemand vind die hem voor mij wil betalen via CC :)
Pagina: 1