Op mijn Windows 2000 machine heb ik regelmatig IRC aanstaan, en heb heel vaak last van een heel irritant probleem. Ik heb een linux (clarkconnect 1.0beta, maar vorige versie's gaven hetzelfde probleem) server staan waar het internet verkeer geroutert wordt. Heel onregelmatig, maar wel erg vaak wordt er een soort buffer opgebouwd waarin alles wordt verzameld wat anderen tikken, en die wordt de ene keer na 45 sec. in een keer vertoond, de andere keer na 40 minuten, en verschillende tijden daar tussen in. Naja, lag zou je denken, waare het niet dat anderen dus wel zien wat ik tik. Dus ze reageren op mij, en ik zie het soms pas een kwartier later. Ik zoeken waar het probleem lag, omdat ik dacht dat het aan het script lag, maar ook bij diverse anderen hetzelfde probleem. Toen kwam ik dit topic tegen waarin iemand hetzelfde probleem beschrijft, maar een oplossing is er nog niet. Wie herkent dit en/of weet een oplossing?
Mij maak je er heel blij mee, en dan kan ik op dat andere forum ook een uitleg geven.
Mij maak je er heel blij mee, en dan kan ik op dat andere forum ook een uitleg geven.