Extra feature op GoT

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Ik weet niet of dit de goede plek is en of het mogelijk is, maar mijn verzoek/voorstel is het volgende:

Is het mogelijk om onder de user en boven je icon (al dan niet in de plaats van je subtekst of hoe heet dat ding officieel) neer te zetten waar je vandaan komt en hoeveel posts je hebt (net als bij bv Anandtech en vele andere fora).

Voordelen:
- Je ziet in één opslag of iemand 'recht van spreken' heeft c.q. newbie is zonder op profile te hoeven klikken.
- Als je ziet waar iemand vandaan komt (mits eerlijk ingevuld) is het makkelijker bv met meetings / social talk (HK) / handel etc.

Nadelen:
- Ik ben bang dat die door jullie wel ingevuld worden.

Wat vinden jullie ervan?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Aantal posts zie ik zelf al helemaal niet zitten :)

En dat andere, tsjah, ik snap het nut ervan niet om eerlijk te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

niet rendabel, ik heb laatst iets voorgesteld, wat helemaal geen prog werk koste en dat was al niet haalbaar.. duss ik geef je weinig kans..

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:24
Op woensdag 15 mei 2002 16:46 schreef Mobster het volgende:
Ik weet niet of dit de goede plek is en of het mogelijk is, maar mijn verzoek/voorstel is het volgende:

Is het mogelijk om onder de user en boven je icon (al dan niet in de plaats van je subtekst of hoe heet dat ding officieel) neer te zetten waar je vandaan komt en hoeveel posts je hebt (net als bij bv Anandtech en vele andere fora).

Voordelen:
- Je ziet in één opslag of iemand 'recht van spreken' heeft c.q. newbie is zonder op profile te hoeven klikken.
- Als je ziet waar iemand vandaan komt (mits eerlijk ingevuld) is het makkelijker bv met meetings / social talk (HK) / handel etc.

Nadelen:
- Ik ben bang dat die door jullie wel ingevuld worden.

Wat vinden jullie ervan?
Het aantal post (bij veel posts) hoeft niet altijd tot een correcte of volgens-de-regels post te leiden, als je snapt wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op woensdag 15 mei 2002 16:47 schreef Diaboluzzz het volgende:
niet rendabel, ik heb laatst iets voorgesteld, wat helemaal geen prg werk koste en dat was al niet haalbaar.. duss ik geef je weinig kans..
In een volgend forum zou het kunnen, maar dan nog zie ik het echte voordeel er niet van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Niet gewenst, dit stuurt aan op kwantiteit, niet op kwaliteit.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Niet met huidige topix.. Misschien kan het in het nieuwe forum mee genomen worden als het idee goed gevonden wordt.. Maar eerlijk gezegd zie ik er het nut niet echt van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

En nog veel belangrijker:

Het verne*kt de layout een beetje (zie www.beginnersweb.nl) en maakt het een beetje errug druk :X >:)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 16:48 schreef justmental het volgende:
Precies ja.

Woonplaats kan op zich wel leuk zijn, maar niet echt nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
[insert Traag / Webgoodie plaatje hier ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 15 mei 2002 16:52 schreef Lampie het volgende:
[insert Traag / Webgoodie plaatje hier ]
damn.. je was me voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Coppens
  • Laatst online: 25-11-2021
Als ik me niet vergis hebben ze dat vroeger, lang geleden, ook nog gehad, maar dat is destijds afgeschaft omdat mensen nutteloos postten om hun postcount te verhogen (iets zoals met de HK eigenlijk ;))

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:27
Volgens mij krijg je allenmaar gezeik omdat de een '3' posts meer heeft dan de ander en de een niet in Wieringen aan de kleine dijk woont maar in een 'rijke' buurt ;).

Als je het zo graag wil weten moet je op profile drukken... :P.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 14:54

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Op woensdag 15 mei 2002 16:49 schreef devv05 het volgende:
Niet met huidige topix.. Misschien kan het in het nieuwe forum mee genomen worden als het idee goed gevonden wordt.. Maar eerlijk gezegd zie ik er het nut niet echt van in.
Voor een keer is Topix niet het probleem, want een tijdje geleden hadden alle mods een countertje achter hun status staan.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Dus nog niemand die echt met nadelen komt.

De reacties tot nu toe zijn dat het overbodig is of niet nuttig. OK. Als iedereen dat vindt dan blijf ik wel elke keer op profile drukken als iemand wartaal uitslaat of vraagt of ik een vga-kaart kan afgooien...

En denk je echt dat als het makkelijker zichtbaar is (want het is nu ook al zichtbaar) dat mensen onnutige posts gaan zetten.
Goh. Wat heb ik nog een hoge pet op van mijn mede-tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
We kunnen beter het geslacht erneer zetten, weten we meteen of de reply van kwalitatief gehalte is :+

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 16:57 schreef Juniorrules het volgende:
We kunnen beter het geslacht erneer zetten, weten we meteen of de reply van kwalitatief gehalte is :+
Kan interessant zijn zeker in combinatie met woonplaats :P

Of komen jullie wel eens uit huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-10 20:41

Exterazzo

Qeasy

Op woensdag 15 mei 2002 16:54 schreef Bart Coppens het volgende:
Als ik me niet vergis hebben ze dat vroeger, lang geleden, ook nog gehad, maar dat is destijds afgeschaft omdat mensen nutteloos postten om hun postcount te verhogen (iets zoals met de HK eigenlijk ;))
idd (heel vroeger was dat), toen er nog een Tweakers over Tweakers.net onzin forum was
( :z ik leef nog in dromenland.... die goede oude tijd :P ), maar toen draaiden 'we' nog UBB en toen stond er idd ook een postcount achter je naam. En als je meer als 100 had veranderd je je subnaam in member ipv van newbie oid :)
Maar dat is indertijd afgeschaft omdat mensen gingen posten om van die newbie status af te komen

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Laatst online: 18:44
Op woensdag 15 mei 2002 16:57 schreef Juniorrules het volgende:
Er zijn ook vrouw-modjes hier dacht ik, dus ik zou je e-mailbox de komende tijd maar in de gaten houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 16:57 schreef Mobster het volgende:
Dus nog niemand die echt met nadelen komt.

De reacties tot nu toe zijn dat het overbodig is of niet nuttig. OK. Als iedereen dat vindt dan blijf ik wel elke keer op profile drukken als iemand wartaal uitslaat of vraagt of ik een vga-kaart kan afgooien...
Op woensdag 15 mei 2002 16:48 schreef justmental het volgende:
Lijkt me duidelijk een nadeel? Ideeen die kwaliteit nastreven horen we heel graag. Themaforum is een voorbeeld daarvan ;)

Aantal post zegt NIETS over de kwaliteit van de user.
Beide items: aantal posts en woonplaats staan trouwens al onder de userinfo en zijn toch redelijk snel te vinden indien iemand het nodig heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:42

GaMeOvEr

Is een hork.

Mwoah. We willen niet echt de nadruk leggen op de postcount, omdat

- Veel posts niet wil zeggen dat iemand daadwerkelijk goede dingen zegt. (Kijk maar naar mijn posts. ;) )
- Stimuleert losse flodder posts, zodat mensen meer hebben dan hun buurman/vrouw

Woonplaats kun je wel zien in het profile, is niet nuttig om dat groot bij de posts neer te zetten, want hoe vaak is het relevant?

Kortom, het maakt het alleen maar drukker, postcount heeft alleen maar nadelen.

edit:

Sjeez, ben echt traag vandaag. :P

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G_O: ik heb ge-edit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Op woensdag 15 mei 2002 17:00 schreef ItSnows het volgende:
Aantal post zegt NIETS over de kwaliteit van de user.
Idd ik heb ook 668 posts en ben een n00b :) maw. het zegt NIETS

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joror
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03-2017

Joror

the eternal lurker

Misschien is een regeltje met iets als 1222/23/123/2/0 leuk, waar de eerste eengeeft hoeveel posts van meer dan zeg 100 chars, tweede tot 250, derde tot 400 enz..

Optioneel misschien dat alles onder 40 chars niet getelt wordt :)

Probleempje wordt het weer dat mensen dan even losse 'garbage' bij posts gaan zetten om net bij het volgende niveau te komen ;)

En eigenlijk moet dat ook weer op forum niveau :P

nada aka zilch, formerly known as zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*kuch* junior member *kuch*

jaja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 17:11 schreef Juniorrules het volgende:

[..]

Idd ik heb ook 668 posts en ben een n00b :) maw. het zegt NIETS
JUIST. Ander voorbeeld: bijna al mijn posts staan in het ub3r3l1t3 forum Spielerij. Als je dat vergelijkt met al die zooi die HlpDsK post in [HK] en [SG]. Terwijl hij veeeeeeel meer posts heeft dan ikke.

<rofl>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:17

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 15 mei 2002 19:02 schreef HlpDsK het volgende:

Hmm, opa spreekt :+

Maar ik vind het prima zo. Lekker basic, geen wild knipperende plaatjes in de sig en niet al teveel dingen die afleiden waar het nu eigenlijk om gaat: de inhoud.

Ik hoop dat het nieuwe forum net zo basic is. Extra opties prima, maar dan achter een 'show extra opties' knop ;)

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

De moraal van het verhaal is dat alle statsgeile tweakers (en dat zijn er een boel) alleen maar gaan posten om hun postcount op te voeren.
Dan kun je er voor kiezen om alleen de techposts te laten verschijnen, maar volgens mij wordt dat weer een ontzettende load op de servers.

Als je dus informatie over iemand wilt hebben, dan is het dus gewoon een kwestie van de profielknop van die poster aanklikken.

Tenminste zo denk ik erover...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Laatst online: 12-10 20:41

Exterazzo

Qeasy

Op woensdag 15 mei 2002 19:02 schreef HlpDsK het volgende:

idd junior member, dat was de term die ik bedoelde jah :) ach jah.

[oldschoolmode]
ik kan me nog een topic herinneren (onzin, en ik dacht dat het van HlpDsk was) over dat zijn kontharen geklit waren oid en dat alles er dan in bleef hangen als je naar de wc ging :)
[/oldschoolmode]

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Op woensdag 15 mei 2002 19:17 schreef Exterazzo het volgende:
[oldschoolmode]
ik kan me nog een topic herinneren (onzin, en ik dacht dat het van HlpDsk was) over dat zijn kontharen geklit waren oid en dat alles er dan in bleef hangen als je naar de wc ging :)
[/oldschoolmode]
:r

:?

Is dit ontopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:38

Cyphax

Moderator LNX
Op woensdag 15 mei 2002 19:23 schreef BreadFan het volgende:

[..]

:r

:?

Is dit ontopic?
:D
Min of meer *D

Ik hoop dat het zoals eerder gezegd een beetje basic blijft allemaal. Extra opties en gimmicks kunnen wel leuk zijn, maar er moet wel overzicht blijven.
In dat opzicht is Topix wel sterk imo.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Normaal in dit soort topics is nelske altijd heel snel ter plaatste, aangezien hij de grootste voorstander is van het beleid: "Ik heb liever iemand met 100 posts die een goed (overdacht) antwoord geeft dan iemand met 2500 posts die een beetje off-topic lult".

Maar helaas zijn er al twee collega's hem voor.

Ik ben het wel helemaal met ze eens. Als mensen gaan kijken naar het aantal posts en ze zien dat iemand 10 posts heeft denken ze meteen dat ze hem mogen uitlachen (n00b). Terwijl zo iemand net zoveel/meer kan weten als iemand die 100 keer zo veel posts heeft. Vandaar dat ik ook liever niet heb dat je snel kunt zien hoeveel posts diegene heeft.

Tuurlijk, ik gebruik ook regelmatig het profielknopje, maar dit is vooral als ik een topic zie waarvan ik denk: "Dit is een FAQ/Search-vraag". Als je dan ziet dat het iemands eerste post is kun je hem wijzen op de betreffende FAQ/search.

[Edit] Overal waar hem staat kan natuurlijk ook haar worden gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Op woensdag 15 mei 2002 19:17 schreef Exterazzo het volgende:

[..]

idd junior member, dat was de term die ik bedoelde jah :) ach jah.

[oldschoolmode]
[/oldschoolmode]
LOL, die kan ik me ook nog herinneren :P

En verder ook nog die countdown topics om van junior member-status af te komen :P

Ik zou niet willen weten wat er gebeurt als ze nou weer eens zoiets zouden invoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op woensdag 15 mei 2002 18:30 schreef Joror het volgende:
Misschien is een regeltje met iets als 1222/23/123/2/0 leuk, waar de eerste eengeeft hoeveel posts van meer dan zeg 100 chars, tweede tot 250, derde tot 400 enz..

Optioneel misschien dat alles onder 40 chars niet getelt wordt :)
Weet je hoeveel serverload dat kost... :(

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joror

Joror

the eternal lurker

Op woensdag 15 mei 2002 22:19 schreef blackd het volgende:

[..]

Weet je hoeveel serverload dat kost... :(
Hehe dat soort dingen ga je natuurlijk niet on-the-fly berekenen, nee die ga de DB bijhouden op userniveau, net als nu al telkens de user upgedate wordt met een nieuwe postcount nadat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op woensdag 15 mei 2002 22:29 schreef Joror het volgende:

[..]

Hehe dat soort dingen ga je natuurlijk niet on-the-fly berekenen, nee die ga de DB bijhouden op userniveau, net als nu al telkens de user upgedate wordt met een nieuwe postcount nadat je iets post.
Dat is waar, maargoed dan krijg je weer onnauwkeurigheden e.d. (bij de trashcan bijv.)
Een postcount onder je username vind ik sowieso niet echt nuttig. Kijk naar de inhoud van de post om te beoordelen of iemand 'recht heeft van spreken', en niet naar hoe lang hij hier zit, of hoeveel posts hij heeft.

Iedereen maakt wel eens fouten, en nieuwe users kunnen ook een heleboel weten, als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joror

Joror

the eternal lurker

Op woensdag 15 mei 2002 22:46 schreef blackd het volgende:

[..]

Dat is waar, maargoed dan krijg je weer onnauwkeurigheden e.d. (bij de trashcan bijv.)
Een postcount onder je username vind ik sowieso niet echt nuttig. Kijk naar de inhoud van de post om te beoordelen of iemand 'recht heeft van spreken', en niet naar hoe lang hij hier zit, of hoeveel posts hij heeft.

Iedereen maakt wel eens fouten, en nieuwe users kunnen ook een heleboel weten, als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Geheel met je eens dat kwantiteit niet kwaliteit is.. enkel stats zijn altijd leuk om te zien. :)
'senioriteit' of 'kwaliteit' zijn dingen die nooit echt te definieren zijn in cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op woensdag 15 mei 2002 22:53 schreef Joror het volgende:

[..]

Geheel met je eens dat kwantiteit niet kwaliteit is.. enkel stats zijn altijd leuk om te zien. :)
'senioriteit' of 'kwaliteit' zijn dingen die nooit echt te definieren zijn in cijfers.
Stats zijn best leuk om te zien, maar die stats bij elke post lijkt me dus overbodig. Je postcount in je profiel vind ik eigenlijk wel prima. Toch toegankelijk, maar niet overduidelijk aanwezig.
Stats: http://gathering.tweakers.net/~kees/top100/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik zou het wel mooi vinden als GoT qua user gegevens wat op de Gamingforce Forums zou lijken. Zij hebben een RPG-achtige stijl.

Ook vind ik de grotere user icons "Avatars" beter.
Enkel de afbeeldingen in signatures daar vind ik wat hinderlijk.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op woensdag 05 juni 2002 12:34 schreef Tyrian het volgende:
Ik zou het wel mooi vinden als GoT qua user gegevens wat op de Gamingforce Forums zou lijken. Zij hebben een RPG-achtige stijl.
Maar zij hebben daar duidelijk een functie aan hangen? Wat heeft GoT (een techforum) met een RPG te maken?
Die avatars vind ik zelf nogal groot.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Ik zou 't geen slecht idee vinden als je zelf kan instellen of je iemands woonplaats (en evt postcount, maar dat zie ik ook niet zo zitten) bij z'n naam wil kunnen zien.

Die opties staan natuurlijk standaard disabled :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 11-10 21:26

ThaHandy

Discovery Channel

je 1e post van topic kunnen blijven aanpassen
en dat je in SM de topic starter kan replyen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Op woensdag 15 mei 2002 22:57 schreef blackd het volgende:

[..]

Stats zijn best leuk om te zien, maar die stats bij elke post lijkt me dus overbodig. Je postcount in je profiel vind ik eigenlijk wel prima. Toch toegankelijk, maar niet overduidelijk aanwezig.
Stats: http://gathering.tweakers.net/~kees/top100/
Ik sta er niet bij :'( :( >:)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:55

Floor-is

5.2

Ziet er wel goed uit idd, maar het streeft voorbij aan ons doel.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:03
Kvind het maar niets.
Doet iemand een posting van 1 regel, is de posting 300 a 400 pixels hoog.

Afbeeldingslocatie: http://www.parse.nl/~jasper/temp/gamingforce.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuNnaH
  • Laatst online: 05-05 11:29
[..]
(Dit sluit aan op Jasper's reply)
Ik zie het niet zitten.
Laten we als voorbeeld de forum van ffonline.com nemen.
Je hebt van die users die het leuk vinden om hun sig te stuffen met icoontjes en banners, zodat je een hele pagina omlaag moet scrollen om de volgende reply te zien.

Afbeeldingslocatie: http://www.runnah.com/tnet/495832/ffonline.jpg
Klik op de afbeelding voor een vergrote versie.

Die eerste icon had met gemak linksboven, onder de nick kunnen staan. Die banner daarentegen is gewoon overbodig. Alsof ze niet kunnen zien wie je bent.
De huidige layout van GoT bespaart gewoon ruimte, waardoor het prettiger leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 20:06 schreef Compubiter het volgende:
Normaal in dit soort topics is nelske altijd heel snel ter plaatste, aangezien hij de grootste voorstander is van het beleid: "Ik heb liever iemand met 100 posts die een goed (overdacht) antwoord geeft dan iemand met 2500 posts die een beetje off-topic lult".
Kan jij gedachten lezen? :+

Tja, je slaat de spijker aardig op zijn kop. Ik heb liever 200 users die 3 posts op een dag doen. Posts waaraan iemand anders iets heeft en waar men iets van kan leren. Als je soms kijkt naar hoeveel tijd iemand in een reply steekt dan kan ik dat alleen maar waarderen :)

Dat zie ik veel liever dan 10 mensen die 30 posts op een dag maken en waarbij de opmerkingen niet veel verder komen, als herhaling van het eerder gezegde of volkomen verkeerde korte replies. (Een reply hoeft en kan niet altijd in de juiste richting zitten ;) ). Om nog maar niet te spreken over mensen die posts aan het "scoren" zijn :{
Maar helaas zijn er al twee collega's hem voor.
:? :o

Helaas voor mij, helaas voor hen of helaas voor jullie? :+
Ik ben het wel helemaal met ze eens. Als mensen gaan kijken naar het aantal posts en ze zien dat iemand 10 posts heeft denken ze meteen dat ze hem mogen uitlachen (n00b). Terwijl zo iemand net zoveel/meer kan weten als iemand die 100 keer zo veel posts heeft. Vandaar dat ik ook liever niet heb dat je snel kunt zien hoeveel posts diegene heeft.
De enige reden waarom ik niet voor afschaffing van die postcount ben, is dat je voor mensen die veel posts hebben wel af kunt lezen, dat hij/zij het klappen van de zweep op het forum kent. Daarom is het dus ook goed dat HK posts niet mee tellen, aangezien daar posten veel makkelijker gaat, dan ergens anders posten. Helaas geldt het omgekeerde helaas niet, zoals je al terecht opmerkt ;) Iemand met weinig posts op GoT, hoeft absoluut geen newbie of n00b te zijn. Sterker nog, het kan iemand zijn die veel gelurkt heeft en professional is :)

Om terug te komen op de originele vraag. Op zich vind ik woonplaats wel geinig om te zien in het topic zelf, hoewel ik aan de andere kant absoluut iemand ben die voor een zo strak en overzichtelijk mogelijk forum is. Posts verhaal hebben anderen al voor mij uitgelegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 15:28
Op woensdag 15 mei 2002 19:04 schreef ItSnows het volgende:

[..]

JUIST. Ander voorbeeld: bijna al mijn posts staan in het ub3r3l1t3 forum Spielerij.
* kuch * Post in Spielerij zouden juist van je postcount afgehaald moeten worden :+

Maar die postcount vind ik zowiezo al overbodig hoor.
Pagina: 1