Waarom gelijk een SLOT erop ???
deze kast bedoel ik en ik wil daar graag wat CASEMODtips over hebben...
tips zijn voor elke kast hetzelfde, staat in de FAQ en de search...Op woensdag 15 mei 2002 16:09 schreef TheHeLLFiRe het volgende:
doe effe rustig.....als je het netjes vraagt....er zijn miljoenen soorten mods mogelijkOp woensdag 15 mei 2002 16:13 schreef TheHeLLFiRe het volgende:
Ja maar iedere kast valt wel anders te modden... dus graag een paar NUTTIGE tips
Anders ben je zelf ff creatief ofzoOp woensdag 15 mei 2002 16:13 schreef TheHeLLFiRe het volgende:
Ja maar iedere kast valt wel anders te modden... dus graag een paar NUTTIGE tips
Alle proemn in n drek
Verwijderd
Idd..Op woensdag 15 mei 2002 16:14 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Anders ben je zelf ff creatief ofzo
Verwijderd
oke doe ik een nuttige tip in de 1 ne kast heb je meer ruimte als in de andereOp woensdag 15 mei 2002 16:13 schreef TheHeLLFiRe het volgende:
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
Verwijderd
kijk dit zijn nuttige woorden ik ben al 7 maanden op me gemak aan het modden wel onder hand een debiel hoog kosten plaatje maar een mens moet wat te doen hebbenOp woensdag 15 mei 2002 16:18 schreef kutkip het volgende:
Mod wat je niet bevalt totdat het je wel bevalt. Bevalt de kast je al, dan hoef je niet te modde
dat is echt een topmod!! als jij dat kan maken en dat ding op stuurt naar.. ahum.. een vriend van mijOp woensdag 15 mei 2002 16:23 schreef MokerHamer het volgende:
ah die heb ik ook maar ik moet eerst een andere kast kopen
(nog steeds)
want een vriend van me heeft me kast late vlikkeren
en er zit nu een barst ik de voorkant
dus als je die er afhaalt en hem naar mij stuurt
en dan een plexie voorkant er op maakt met cfcl verlichting
ben jij blij en ik ook
ah de vriendOp woensdag 15 mei 2002 16:30 schreef Pixal het volgende:
[..]
dat is echt een topmod!! als jij dat kan maken en dat ding op stuurt naar.. ahum.. een vriend van mij
dan ben ik ook blij
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
sssstOp woensdag 15 mei 2002 16:31 schreef MokerHamer het volgende:
[..]
ah de vriend
|>
Verwijderd
Wow, doe ff relax he, loop ff een rondje buiten, lekker weertje.Op woensdag 15 mei 2002 16:09 schreef TheHeLLFiRe het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Dit topic is gesloten.
![]()