Ik vind RPGs saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Verwijderd
mee eens! ik heb baldur's gate en diablo 2 gekocht allebei een halfuur na gekeken en toen ik de hoek geflikkerd.
Verwijderd
Als het maar een goed spel is, vind ik alles leuk. Van Diablo tot UT tot Starcraft tot Daggerfall enz...
ps Diablo is geen echte RPG.
ps Diablo is geen echte RPG.
Ik vind RPG's errug tof en verslavend.
Als er even geen leuke RPG's te spelen zijn, dan breng ik mijn tijd met UT door
Als er even geen leuke RPG's te spelen zijn, dan breng ik mijn tijd met UT door
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
I like 'em BOTH....
Een goede RPG zuigt je echt in het verhaal (Torment of BG bijv.) maar een lekker FPS is ook nooit weg
Een goede RPG zuigt je echt in het verhaal (Torment of BG bijv.) maar een lekker FPS is ook nooit weg
Verwijderd
Zit niet zo te zeuren, de een houd van het ene spel en de ander van het ander... Doe niet zo zielig man!
kent iemand het spel Eye of The Beholder 2: Darkmoon (westwood)? da was een soort FP(S)-RPG da was wel heel cewl. In de tijd van de 386/486's (toen pasten spelletjes nog op floppy's, 2 ofzo)
* actieman maakt het verder niet zo uit, als ik uren de tijd heb speel ik RTS of RPG, heb ik maar ff dan FPS of een Arcade Racer.
* actieman maakt het verder niet zo uit, als ik uren de tijd heb speel ik RTS of RPG, heb ik maar ff dan FPS of een Arcade Racer.
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Voor single player vind FPS spellen niks... dan is Diablo II, Baldur's Gate of Fallout toch veel leuker 
Multiplayer is FPS echt het beste!!
Multiplayer is FPS echt het beste!!
If nothing is written below, I was the last to reply...
Verwijderd
Daar verschillen de meningen over, waarom zit iedereen nou zo te zeuren, ieder z'n eigen smaak toch? Je kunt wel VINDEN dat RPG zuigt enzo. Maar dat wil nog niet zeggen dat het ook slecht is. De ene heeft de voorkeur aan het een en de ander aan het ander (of allebei). Ik VIND fps (meestal) maar een beetje slap "brainless" gesciet enz. enz. En ik geef dus de voorkeur aan bv. RPG's en RTS... Dat is mijn mening... Maar om nou zo'n topic te beginnen waar iedereen elkaar gaat zitten afkraken, dat vind ik echt onzin
. Ik snap trouwens al waarom er alleen mensen reageren die van FPS spellen houden... Die zijn gewoon niet SLIM genoeg om te bedenken dat meningen wel eens zouden kunnen verschillen, en daarom vinden ze spellen als RPG en RTS zo stom, omdat ze niet de hersens hebben om het te kunnnen...
edit:
Niet iedereen hier is trouwens zo... De meesten zeggen gewoon dat zij dat VINDEN, maar dan heb je altijd van die gastjes als die Freak, die het weer beter denken te weten
. En dan heb ik het nog niet over degene die deze topic uberhaupt is begonnen.
Niet iedereen hier is trouwens zo... De meesten zeggen gewoon dat zij dat VINDEN, maar dan heb je altijd van die gastjes als die Freak, die het weer beter denken te weten
Ik snap jou dan niet ^@cer.
Jij bent degene die meteen een ander gaat afkafferen. (Doe niet zo zielig man)
Terwijl er gewoon meningen waren gegeven.
Ik zie ook niet wat de gene die dit topic gestart heeft fout heeft gedaan, maar dit zullen wel gebreken aan mij zijn ofzo..
Jij bent degene die meteen een ander gaat afkafferen. (Doe niet zo zielig man)
Terwijl er gewoon meningen waren gegeven.
Ik zie ook niet wat de gene die dit topic gestart heeft fout heeft gedaan, maar dit zullen wel gebreken aan mij zijn ofzo..
Verwijderd
Ok, ik bedoel gewoon dat het nergens op slaat om twee verschillende typen spellen tegen elkaar te gaan afwegen, het is altijd van, de een is slecht, of de ander is slecht. Maar wat wil je er dan mee bereiken? Dat een van de twee speltypen wordt afgeschaft. *sorry, voor mijn laatste reactie, was wel een beetje erg agressief :)*. Zal wel chagrijnig zijn vandaag
.
rpgees zijn de klootse soort spellen die er bestaan als er een speelt heb je ze eigelijk allemaal gespeelt
hehe
waar ik met m'n topic op doelde is om te kijken wat bijv de hardcore First Person Shootsers nou eens van Role playing games vinden... en andersom. dus ik heb het niet over 2 spellen tegen elkaar afwegen. moge dat duidelijk zijn
Verwijderd
Er zijn ook mensen die verschillende genres leuk vinden. Dus voor mij is het niet de een is goed en de ander zuigt. Als het een goed gemaakt spel is, maakt het mij niet uit welk genre het is.
Ik ben dan ook geen die-hard fps'er of rpg'er.
En dat er zulke figuren als jaaoie17 doorheen fietsen die alleen maar lopen te flamen doe je niks tegen. Die gast kan niet eens fatsoenlijk spellen, laat staan dat er een zinnige reactie uit komt
Ik ben dan ook geen die-hard fps'er of rpg'er.
En dat er zulke figuren als jaaoie17 doorheen fietsen die alleen maar lopen te flamen doe je niks tegen. Die gast kan niet eens fatsoenlijk spellen, laat staan dat er een zinnige reactie uit komt
Ik geef de voorkeur aan FPS ala Q3:A en UT, maar als mensen RPG'S willen kan ik me dat wel voorstellen, alhoewel ik het zelf zwaar vind zuigen
rpg=top
fps=top
Ik vind ze allebei wel tof, unreal,quake,shining force, bla bla bla
fps=top
Ik vind ze allebei wel tof, unreal,quake,shining force, bla bla bla
39
Verwijderd
RPG's zijn leuk...maar je moet je wel kunnen inleven in de hoofdfiguur. Het is geen game die je af en toe ff speelt. Zomaar voor een uurtje. Je gaat er voor zitten om er na 10 urr achter te komen dat je 9 uur geleden iets had moeten doen...:)
BG roeleert gewoon...en BGII gaat nog meer roeleren.:)
Maar een FPS is gewoon puur voor het vermaak. Heerlijk Online knallen. Puur fun.
BG roeleert gewoon...en BGII gaat nog meer roeleren.:)
Maar een FPS is gewoon puur voor het vermaak. Heerlijk Online knallen. Puur fun.
Verwijderd
FPS -> als ik ff frustratie enz kwijt moet of gewoon ff wat mensen wil irriteren
RPG -> misschien voordat ik dood ga nog een keer
HL rulez
UT ook wel *beetje
*
RPG -> misschien voordat ik dood ga nog een keer
HL rulez
UT ook wel *beetje
EVERQUEST!!!!!!
baldurs gate
mijn broer had bijna eye of the beholder uitgespeeld op de amiga. gaf een error toen hij heel erg ver was.
Halflife
en counterstrike
quake X
baldurs gate
mijn broer had bijna eye of the beholder uitgespeeld op de amiga. gaf een error toen hij heel erg ver was.
Halflife
en counterstrike
quake X
Verwijderd
kan allebei
single player vond ik alleen HL top (omdat er verhaal in zit)
maar multiplay rulez een lekkere fps game
maar in je eentje beetje diablo ofso zeker goed
single player vond ik alleen HL top (omdat er verhaal in zit)
maar multiplay rulez een lekkere fps game
maar in je eentje beetje diablo ofso zeker goed
Kijk:
Als ik wil knokku neem ik Q3 / Unreal.
Als ik een vet verhaal wil neem ik Diablo 2 / Baldurs Gate.
Ik vind allebei de genre's wat hebben...
Als ik wil knokku neem ik Q3 / Unreal.
Als ik een vet verhaal wil neem ik Diablo 2 / Baldurs Gate.
Ik vind allebei de genre's wat hebben...
Pagina: 1