Toon posts:

Hoe temps van een compaq te meten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een aantal programma's geprobeert maar sommige werken helemaal niet en andere kunnen mijn sensors niet vinden. Nu is deze computer 3 jaar oud en heb ik er een andere fan in gezet en ik wil even kijken wat de temperaturen zijn. Ik ben bang dat er in mijn PIII500mhz geen sensors zitten. Hoe kijk ik wat de temperatuur is?

Uiteraard heb ik gezocht en MBM5 geprobeert.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:46

Rival24

I'll Be Back

zit er in je bios een pagina met speeds en temps? nee? weinig kans dat je hardware monitoring op je mobo hebt zitten....

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 16:04 schreef rival24 het volgende:
zit er in je bios een pagina met speeds en temps? nee? weinig kans dat je hardware monitoring op je mobo hebt zitten....
Nee, ik heb zo'n kut bios waarmee je alleen de printerpoort instellingen kunt veranderen enzo.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 16:04 schreef rival24 het volgende:
..hardware monitoring...
Wat is dat eigenlijk? Sensors ofzo? Het is een compaq AV W/1394 Dual USB + IEEE 1394 + ESS1938S sound ## moederbord.

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Voel gewoon overal met je handen aan (heatsinks/hdd's) en je weet zelf wel ongeveer hoe warm alles wordt :P

Maarja wie gaat er nou ook met een Compraq tweaken :?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 17:38 schreef kutkip het volgende:
Voel gewoon overal met je handen aan (heatsinks/hdd's) en je weet zelf wel ongeveer hoe warm alles wordt :P

Maarja wie gaat er nou ook met een Compraq tweaken :?
Wie zegt dat ik deze computer tweak? :) Ik heb mijn fan op een andere connector aangesloten volgens een tip op een site en maakt "VEEL" minder lawaai. Ik wil even weten of de temperatuur goed is.

Ik heb er al een paar uurtjes op geUT't en nog steeds stabiel. Zegt dat wat over de temperatuur?

Trouwens je kunt ene compaq helemaal niet tweaken... :r

• sMoOhT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
ik heb ook een compaq gehad maar dat kun je niet met een proggie uitlezen.
Pagina: 1