CD-ROM 48x Mitsumi -> Wie heeft er ervaring mee?

Pagina: 1
Acties:

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Ik heb een zwarte kast en het is vrij moeilijk om aan zwarte cd-rom/dvd spelers te komen. Nu hebben ze hier wél zwarte onderdelen. De vraag is nu welke er beter en vooral stiller is.
Ik kan kiezen uit een cd-rom speler van Mitsumi 48x, (waarin niets in de search over te vinden is) en een dvd speler van Lite-on 16X 48X. Verder heb ik niet speciaal een dvd afspeel-functie nodig maar het is altijd handig ;)

Welke moet ik nemen :?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:33
DVD die zou ik zeker nemen want :). Lite-on maakt volgens mij betere drives dan Mitsumi. De DVD optie is altijd handig, als je een keer filmpje wil kijken en later misschien ook wel iets wil installeren!

• kutkip
Op woensdag 15 mei 2002 15:59 schreef Termi het volgende:
De DVD optie is altijd handig, als je een keer filmpje wil kijken en later misschien ook wel iets wil installeren!
Maar is die ook stiller? Daar gaat het me voornamelijk om zie je :7 Die dvd'tjes kan ik ook wel op m'n ps2 bekijken ennuh.. dvd gamez..?

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik zou dan toch voor de dvd-speler gaan..
Uit eigen ervaring weet ik dat cd-drives, meer lawaai maken dan dvd spelers.
Althans, dat is zo bij de drives die ik allemaal getest heb. :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• M v Akkeren
  • Laatst online: 10-04 21:39
Op woensdag 15 mei 2002 16:57 schreef Phase-Shifter het volgende:
Ik zou dan toch voor de dvd-speler gaan..
Uit eigen ervaring weet ik dat cd-drives, meer lawaai maken dan dvd spelers.
Althans, dat is zo bij de drives die ik allemaal getest heb. :)
Yep, dat ben ik met je eens. Ik geef ook de voorkeur aan de dvd-speler. Zoals Phase-Shifter al zei, ze zijn over het algemeen stiller. Dat is ook mijn ervaring.

• kutkip
Maar zijn die Lite-on's ook een beetje stil. Ik heb nl een heel stil systeem en dan wil ik er natuurlijk niet zo'n straaljager doorheen hebben he :D

• M v Akkeren
  • Laatst online: 10-04 21:39
Op woensdag 15 mei 2002 17:03 schreef kutkip het volgende:
Maar zijn die Lite-on's ook een beetje stil. Ik heb nl een heel stil systeem en dan wil ik er natuurlijk niet zo'n straaljager doorheen hebben he :D
Sorry, ik heb geen ervaring met Lite-on's. Helaas, ik hoop dat anderen je hier verder mee kunnen helpen. Zoek anders eens via google naar reviews van deze spelers. Meestal wordt het wel in een review neergezet of ie luidruchtig is of niet. Succes ermee, maar vooralsnog denk ik dat je het beste voor de dvd-speler kan gaan.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

die lite-ons zijn niet echt stil.

die 48x mitsumi cdrom (die ik zelf gehad heb) voldeed voor mij perfect, was stil en las alles goed. dus dat is geen probleem.

• kutkip
*KICK* 8-)

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-04 22:22
Volgens mij moet die kutkip :P gewoon een DVD-rom van Lite-on kopen.
Pagina: 1