MSI 845-Ultra C of MSI 845 Ultra

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• 4p0c
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:27
Ik heb net nieuwe spullen gekocht namelijk
MSI 845 ultra ( dacht ik )
P4 1.6 a
2x 256 twinmos DDR-2100

Ik kwam erachter dat ik het verkeerde moederbord heb gehad.
Ik had de MSI 845 ultra ( MS-6398) besteld en ik kreeg de MSI Ultra-c (MS-6566)

Ik weet dat de Ultra-C 2 dimm slots heeft en 6 PCI soten en de Ultra heeft 3 dimm slots en 5 PCI sloten. Verder zijn er nog meer verschillen maar ik weet niet was die inhouden

DIt is de link van de MSI Ultra ( MS-6398)
http://www.msi-computer.nl/products/moederborden/845%20Ultra/main.html?model=MS-6398

DIt is de link van de MSI Ultra-c ( MS-6566)
http://www.msi.com.tw/products/mainboard/mainboard.php?model=MS-6566

Ik kan €30 terug krijgen als ik de ultra-c hou, maar ik wil eerst de verschillen weten

Thanx

O ja , boardmaster ik heb al gezocht maar kon niets vonden :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
De verschillen zijn toch duidelijk te lezen, je geeft nota bene zélf nog de links. Ik volg je even niet :?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• 4p0c
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:27
Er zijn meer verschillen dan die DIMM en PCI, bv sound. Maar er staan ook verschillen over het agp slot wat ik niet helemaal kan plaatsen. er zit ook een verschil in de mogelijkheden van de chipset, maar ik weeet niet wat het betekend

Ik zou het dus erg op prijs stellen als iemand mij hier meer duidelijkheid over kan geven

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Ja sorry, maar dan moet je zelf eens wat beter lezen denk ik. Beide borden hebben dezelfde chipset en (dus) AGP implementatie. Ik bedoel, je kunt toch zélf ook wel zien wat de verschillen zijn? Geluid on-board, RAID, het staat er allemaal... Mocht je toch iets onduidelijk zijn, dan ga je toch even op zoek naar zoiets. Verwacht niet hier dat we op verzoek allerlei linkjes doorpluizen en vervolgens jou op een presenteerblaadje diverse simpele zelf makkelijk te achterhalen antwoorden aanreiken.... :{

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.