LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
gewoon hetzelfde alleen van het merk hercules
mooi dan kan ik deze kaart gewoon bij computerland gaan halen
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ik heb Hercules Radeon 8500 kaarten gezien die by default op 250/238 lopen ipv 250/250 .. er zitten gewoon dezelfde onderdelen op (meestal 4ns geheugen van Hynix) dus als je gaat overclocken zal het weinig uitmaken.
Verwijderd
Wat voor soort geheugen chips zitten erop? Ik heb een retail 8500 van ATI en zaten andere geheugen chips op dan mijn powercolour (maar dat was een LE) op de ATI zitten kleine vierkantjes op de powercolour zaten "normale" rechthoekige geheugen chips.
Kijk ook eens naar de mogelijkheden van de ATi voor multi-monitor... hier zitten wat verschillen ten opzichte van de Hercules, en kijk ook naar de RAMDAC die op allebei de kaartjes zit.... deze twee zijn absoluut niet te vergelijken.
Dat geheugen op de meeste built by ATi OEM-kaartjes is trouwens 3,6 ns, terwijl de Hercules altijd 4 ns heeft
Dat geheugen op de meeste built by ATi OEM-kaartjes is trouwens 3,6 ns, terwijl de Hercules altijd 4 ns heeft
Pagina: 1