Toon posts:

Dell Precision 530 en Pinacle tv-kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

We hebben hier een Dell Precision 530 met een Gerforce 4 Quadro videokaart. Voor het eerste opgestart = perfect.
Daarna tv-kaartje van Pinacle ingebouwd en opgestart. Het beeld vertoonde vervolgens direct allerlei soorten strepen, zowel in Dos als in Windows 2000 pro.
Dell helpdesk zegt meteen dat de Pinacle de Geforce heeft doen opblazen, dus geen garantie en maar een nieuwe videokaart kopen.

Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad? Zo ja, wat is de oplossing?

• Mickos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07-2015
Hm, ben ook wel benieuwd hoe dat zou kunnen. Lijkt me zelf vrij onlogisch, de GeForce 4's verbruiken volgens mij wel meer stroom dan een standaardkaartje, dan zou ik me kunnen voorstellen dat hij het niet trok met videokaart ook erin. Alleen, dan zou die kaart gewoon te weinig stroom krijgen en dan blaas je dat ding toch niet op :? Naja, ff blijven volgens dit.

Verwijderd

Dell aanklagen :)

Wat dat bullshit een extra kaart pci kan geen agp bus waarin de g-force zit opblazen, zowel hadden ze dit moeten vermelden!

Oftewel hun moet de kosten betalen

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik vond Dell dus ook al uit hun nek lullen, ongelofelijk.
Die pc is vet duur en dan ook nog zo'n lulreaktie geven, waar gaat de wereld heen.
Weet iemand een goede reden waarom deze dure Dell niet overweg kan met deze kaartjes en wat een eventuele oplossing is?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Misschien hardware fout in de mobo.
Ik zou zegguh stuur ff een emailje naar dell, en leg het ff goed uit wat je hebt gedaan en wat er gebeurde.