Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Kopen of zelf inmekaar bakken, zijn wel leuke printjes voor te krijgen bij velleman.
Met een simpel verloopje kom je er dus niet...
Met een simpel verloopje kom je er dus niet...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Er zit toch ook zo'n rood en wit tulpstekkers op de standaard kabel?
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Er bestaan geen ps2's zonder digital outOp woensdag 15 mei 2002 16:56 schreef djcrossfire het volgende:
mijn ps2 heb niet eens een digital out.
Er zijn voor optical twee vershillende stekkertjes.
Een korte en een lange.
Waarschijnlijk gebruikt je versterker hetzelfde stekkertje als je ps2, een korte.
Lange stekkertjes:

Korte stekkertjes:

Combo:
Onder andere verkrijgbaar bij Conrad
Prijs is Euro 15,50 per stuk, waarschijnlijk goedkoper te krijgen bij de lokale audioboer.
Een korte en een lange.
Waarschijnlijk gebruikt je versterker hetzelfde stekkertje als je ps2, een korte.
Lange stekkertjes:
Korte stekkertjes:
Combo:
Onder andere verkrijgbaar bij Conrad
Prijs is Euro 15,50 per stuk, waarschijnlijk goedkoper te krijgen bij de lokale audioboer.
nee ps2 heeft alleen optical
Als je de audiostekkertje van de scart-cable pakt is het alleen maar stereo. De enige manier om surround te krijgen is door die digitale uitgang te gebruiken. 
Geschikte sets zijn oa. Creative DTT3500 en de Creative PS2000. Ik ben van plan om de DTT3500 te kopen (al was het alleen al voor dat
bedieningspaneeltje. 
Vraagje: kan je die digital-out naar een aantal tulp-audio uitgangen omzetten?
(Voor aansluiting op bijv. de Creative DTT2500)
Geschikte sets zijn oa. Creative DTT3500 en de Creative PS2000. Ik ben van plan om de DTT3500 te kopen (al was het alleen al voor dat
Vraagje: kan je die digital-out naar een aantal tulp-audio uitgangen omzetten?
Ik ga de oplossing geven!!!
Als je je dolby digital versterker (of hoger, lager heeft geen nut aangezien pro-logic in het stereo signaal verwerkt zit) een coax ingang heeft (precies als een tulp alleen dan digitaal).
Dan heb je dit:

nodig.
Conrad bestelnr. : 350205-60 (kan je zo invoeren bij de search van de conrad site.
Een optisch -> coax converter.
Dan gaat het werken. Wel even nog een optisch en coax kabeltje erbij kopen...
NB. Dit is best wel vaak langsgekomen.
Als je je dolby digital versterker (of hoger, lager heeft geen nut aangezien pro-logic in het stereo signaal verwerkt zit) een coax ingang heeft (precies als een tulp alleen dan digitaal).
Dan heb je dit:
nodig.
Conrad bestelnr. : 350205-60 (kan je zo invoeren bij de search van de conrad site.
Vandaag is het feest en morgen ook.
deze is alleen maar op optical signale te versterken en niet om van optical naar tulp te gaanOp woensdag 15 mei 2002 19:55 schreef GeJe het volgende:
Ik ga de oplossing geven!!!
Dan heb je dit:
[afbeelding]
nodig.
Oplossing a:
steek de toslink (ir) kabel in je minidisc/dat/cd recorder en druk op 'rec'. Hang de stereo aan de line-out
oplossing b:
koop een scartkabel met losse audio uit
oplossing c:
koop een tv met audio uit
steek de toslink (ir) kabel in je minidisc/dat/cd recorder en druk op 'rec'. Hang de stereo aan de line-out
oplossing b:
koop een scartkabel met losse audio uit
oplossing c:
koop een tv met audio uit
Weet je het wel zeker? Bij mij staat de PS 2 ook aangesloten op een dolby prologic set en mijn geluid is ook surround. Voorbeeld is het rijden op curbstones in GT3, ik hoor dan echt het geluid uit mijn achterste boxjes komen.Op woensdag 15 mei 2002 17:58 schreef Juniorrules het volgende:
Als je de audiostekkertje van de scart-cable pakt is het alleen maar stereo. De enige manier om surround te krijgen is door die digitale uitgang te gebruiken.
Geschikte sets zijn oa. Creative DTT3500 en de Creative PS2000. Ik ben van plan om de DTT3500 te kopen (al was het alleen al voor datbedieningspaneeltje.
Vraagje: kan je die digital-out naar een aantal tulp-audio uitgangen omzetten?(Voor aansluiting op bijv. de Creative DTT2500)
Maar geen stereo geluid..Op donderdag 16 mei 2002 17:20 schreef Miki het volgende:
[..]
Weet je het wel zeker? Bij mij staat de PS 2 ook aangesloten op een dolby prologic set en mijn geluid is ook surround. Voorbeeld is het rijden op curbstones in GT3, ik hoor dan echt het geluid uit mijn achterste boxjes komen.
Pagina: 1