Toon posts:

Gratis, betrouwbaar online 'opslag'

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het topic is inderdaad niet zo duidelijk nee...
Wat ik bedoel is en site waar je zowel kan emailen, een rijtje bookmarks opslaan, en een persoonlijke agende bij kan houden. Deze site moet bij voorkeur gratis zijn, en betrouwbaar. Het is namelijk niet de bedoeling dat ik na 3 maanden alles kwijt ben omdat de site wordt opgeheven. Netscape biedt iets als dit in beperkte mate.
Ik wil het zo organiseren omdat ik een jaartje naar het buitenland ga, maar wel graag een aantal dingen een beetje wil blijven volgen :)
Kent er iemand toevallig een site die dit biedt?

Verwijderd

http://www.runbox.com

Dit is echter niet gratis, ik heb een tijd gehad toen het nog gratis was. Werkte perfect, 100mb veel functies en betrouwbaar. Nu het een betaalde dienst is is dit helemaal

Verwijderd

http://www.everyday.com

Komt denk ik wel in de buurt van wat je zoekt

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-02 17:14
offtopic:
Waarom moet het altijd gratis zijn? Volgens mij heeft de gemiddelde Nederlander nog niet door dat je voor een (goed) product geld moet neertellen. Software is ook een product... In het ontwikkelen van Windows zit meer tijd en geld dan in het doorontwikkelen van een auto en daar betaald men wel zonder problemen €15000 voor...

[ Voor 4% gewijzigd door et36s op 09-06-2004 00:32 ]

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:52
Kick maar een topic van 2 jaar oud :X

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Doet je dan toch afvragen hoe hij het topic heeft gevonden ;)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

inderdaad, wil je voortaan even rekening houden hoe oud een topic is? In dit geval is de kick nou niet echt nuttig te nomen :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.