toch bedankt
voor de kleinzielige uitleg!
voor de kleinzielige uitleg!
Who is John Galt?
Verwijderd
Dan ga je toch fijn daar naartoe.Op woensdag 15 mei 2002 14:12 schreef Anthrax het volgende:
ps , op een ander forum ben ik ook mod , en er is meeeeer overleg met de gebruikers
Op woensdag 15 mei 2002 14:12 schreef Anthrax het volgende:
ps , op een ander forum ben ik ook mod , en er is meeeeer overleg met de gebruikers
Dit leek mij heel erg duidelijk en als je hier weg wilt "veel plezier"...Je topic is gemoved. Is de move terecht? JA Dus: einde discussie...
14.000Op woensdag 15 mei 2002 14:13 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:
ja vast geen forum met 49000+ gebruikers he
Welke dan?Op woensdag 15 mei 2002 14:15 schreef Anthrax het volgende:
[..]
14.000
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
En ik waar de duidelijkheid wel ligt!Op woensdag 15 mei 2002 14:15 schreef IceStorm het volgende:
Ik zie niet in waar de onduidelijkheid hem ligt?
Jan, piet, klaas, ..Op woensdag 15 mei 2002 14:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Welke dan?
Verwijderd
Wil ik ook weten. Dan kan ik dat IP blokken op mijn PCOp woensdag 15 mei 2002 14:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Welke dan?
Omdat ik wel wil weten wat er precies onduidelijk isOp woensdag 15 mei 2002 14:17 schreef Merely het volgende:
Ik zie niet in waarom dit draadje nog open is
Sorry?Op woensdag 15 mei 2002 14:18 schreef Anthrax het volgende:
En ik waar de duidelijkheid wel ligt!
Je had een vraag "waar is mijn topic". Er wordt verteld dat die verplaatst is en er worden redenen gegeven. Probleem opgelost toch?ik had een vraag/opmerking met argumenten , en als wat het beheer doet is bannen en topics sluiten als antwoord!
Ik snap hemm wederom niet?zie dit als vb : Ik zie niet in waarom dit draadje nog open is
Vooruit, 2x op een dag een lap tekst voor niks tikken is wel zieligOp woensdag 15 mei 2002 14:20 schreef obsidian het volgende:
Wacht even met slotje, dan kan ik even een lap tekst tiepen
vanwege zijn profile, vermoed ik www.dvd.nl Maar dat is een gokOp woensdag 15 mei 2002 14:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Welke dan?
Niet zo uitsloven jij!Op woensdag 15 mei 2002 14:20 schreef obsidian het volgende:
Wacht even met slotje, dan kan ik even een lap tekst tiepen
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Jij wil weten waarom je het draadje niet kan zien, antwoord is "door een terechte move" en dat is in combinatie met een stukje uit de FAQ een afgesloten verhaal... Wat wil je dan verder nogOp woensdag 15 mei 2002 14:18 schreef Anthrax het volgende:
[..]
En ik waar de duidelijkheid wel ligt!
---
ik had een vraag/opmerking met argumenten , en als wat het beheer doet is bannen en topics sluiten als antwoord!
uit de FAQ, gewoon einde verhaal.Goed, zoals gezegd, zet je thread in het juiste forum! De moderators en admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat, maar we zijn niet je moeder die de rotzooi achter je opruimt. Gewoon goed opletten waar je het neerzet. Soms kan het zijn dat je je topic niet meer kan zien. Dat kan gebeuren als het gemoved is naar een van de General Chat fora, waar je nog geen leesrechten hebt (zie verderop). Simpel gezegd heb je dan pech gehad. Het is niet mogelijk om de topicstarter alleen toegang tot zijn/haar topic te geven. Probeer in het juiste forum te posten, het constant moeten verhuizen van topics kost veel tijd.
Aantal leden: 2,481 - Mh, denk het niet als hij het over 14.000 heeft.Op woensdag 15 mei 2002 14:21 schreef Lampje het volgende:
[..]
vanwege zijn profile, vermoed ik www.dvd.nl Maar dat is een gok
Helemaal niet, jij bent gebruiker, jij hebt een probleem, dan willen wij dat graag horen.Op woensdag 15 mei 2002 14:22 schreef Anthrax het volgende:
laat maar zitten !!!!!!!!!!!!!!!!!
Je zit te zeggen dat alles maar wordt gesloten, maar je doet het er gewoon om. Je zit in dit draadje nu alleen maar onzin te posten zonder een duidelijke uitleg van je probleem.Op woensdag 15 mei 2002 14:22 schreef Anthrax het volgende:
op dit topic krijgen ze straks weer een premie! let op mijn woorden!
Ja maar dat is het probleem niet!Op woensdag 15 mei 2002 14:23 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:
Je topic van AV verplaatst naar LA omdat klachten daar horen.
Daar is ie gesloten omdat je probleem duidelijk is uitgelegd.
Show je desktop is traditie in SA, de rest van de opsomtopics gaan naar de HK, als je daar nog niet inkunt heb je pech
Snap je het nu??
ik probeer maar mijn mond word continue gesnoerd door de modsOp woensdag 15 mei 2002 14:23 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij bent gebruiker, jij hebt een probleem, dan willen wij dat graag horen.
Sorry, maar ik moet. Komt door mijn goede bui.Op woensdag 15 mei 2002 14:22 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Niet zo uitsloven jij!
Neem dan eens rustig de tijd om een uitgebreid en logisch verhaal te typen.Op woensdag 15 mei 2002 14:26 schreef Anthrax het volgende:
[..]
ik probeer maar mijn mond word continue gesnoerd door de mods
Niemand houd je tegen om je hele verhaal neer te zetten hoor?Op woensdag 15 mei 2002 14:26 schreef Anthrax het volgende:
HERHALING:Op woensdag 15 mei 2002 14:25 schreef Anthrax het volgende:
Ja maar dat is het probleem niet!
Deze wel :
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/494980
Who is John Galt?
D0h dat zeg ik toch heOp woensdag 15 mei 2002 14:25 schreef Anthrax het volgende:
[..]
Ja maar dat is het probleem niet!
Deze wel :
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/494980
Misschien moet je dan es naar jezelf kijken. Of ben jij perfect?Op woensdag 15 mei 2002 14:26 schreef Anthrax het volgende:
[..]
Dat duurt ook al 30 min! kon allang opgelost zijn , ...Op woensdag 15 mei 2002 14:26 schreef obsidian het volgende:
Waarom de crew geen uitzondering voor jou/jullie kan maken? Omdat ze er dan een dagtaak bijkrijgen aan iedereen te woord staan die ook vinden dat hun topic voldoet aan zo'n uitzonderingsregel die toegepast is op een ander topic die er misschien veel op lijkt.
Op woensdag 15 mei 2002 14:13 schreef Anthrax het volgende:
want : geen gebruikers , geen forum !
Nu zwijg ik!
Hmmmz hou je us aan je belofte joh, en breek die ajb alleen als er iets genuanceerds/interessants/gegronds uit kan komenOp woensdag 15 mei 2002 14:22 schreef Anthrax het volgende:
op dit topic krijgen ze straks weer een premie! let op mijn woorden!
Op woensdag 15 mei 2002 14:31 schreef Anthrax het volgende:
ik ben niet perfekt , maar ik sta altijd open voor dialoog!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
<font size=3>Het hoort NIET in SG maar in de HK!!!!!!</font>Op woensdag 15 mei 2002 14:30 schreef Anthrax het volgende:
[..]
Dat duurt ook al 30 min! kon allang opgelost zijn , ...
Ze maken er een groot drama van voor iets van in 60seconden terug is geplaatst!
Nu hebben de mods samen wel 20reakties gegeven en 1 slotje !
Hebben ze nu overbodig werk gedaan in de dagtaak?
Effecient werken en open staan tot dialoog is al 50% van het werk!
Opgelost voor JOU. Nou is het niet dat ik JOU niet wil helpen maar het is wel zo dat het handig is als een forum een beetje overzichtelijk blijft.Op woensdag 15 mei 2002 14:30 schreef Anthrax het volgende:
Kan in 1 seconde hoor. Nadeel, als we dat bij jou doen wil iedereen zijn topic overal neergooein.Ze maken er een groot drama van voor iets van in 60seconden terug is geplaatst!
Klopt.Nu hebben de mods samen wel 20reakties gegeven en 1 slotje !
Nee hoor, die dagtaak bestaat uit het 'sturen' van het forum, dit hoort er dus ook bij.Hebben ze nu overbodig werk gedaan in de dagtaak?
Ik gok dat jij geen idee hebt hoe we werken dus ook niks kan zeggen over de efficientie.Effecient werken en open staan tot dialoog is al 50% van het werk!
Geef dan antwoord op de aan jou gestelde vragen!!!Op woensdag 15 mei 2002 14:31 schreef Anthrax het volgende:
[..]
ik ben niet perfekt , maar ik sta altijd open voor dialoog!
Nee, jij maakt er een groot drama van door te eisen dat de crew iets doet wat tegen de regels is. Dat topic hoort in de HK, en daarom staat ie er dus ook. Simpel toch?Op woensdag 15 mei 2002 14:30 schreef Anthrax het volgende:
[..]
Ze maken er een groot drama van voor iets van in 60seconden terug is geplaatst!
Nu hebben de mods samen wel 20reakties gegeven en 1 slotje !
Hebben ze nu overbodig werk gedaan in de dagtaak?
Effecient werken en open staan tot dialoog is al 50% van het werk!
Ik geloof dat hier onder dialoog verstaan word:Op woensdag 15 mei 2002 14:32 schreef Merely het volgende:
[..]
Hoe kun je dan een dialoog voeren zonder 20 reacties van de moderators betreffende een probleem met het beleid van een forum?
Verwijderd
Ja ik schat 20 reakties maar geen enkele was ' to -the-piont'.Op woensdag 15 mei 2002 14:32 schreef Merely het volgende:
[..]
Hoe kun je dan een dialoog voeren zonder 20 reacties van de moderators betreffende een probleem met het beleid van een forum?
Grappig dat je wel weet wat je zou moeten doen, maar het niet doet [lees: je antwoord staat in de faq!]Op woensdag 15 mei 2002 14:38 schreef Anthrax het volgende:
Alle 20 in de trand van : Ban , gedraag je , lees de faq , je zevert , tijd-voor-een slotje.......
Ik weet niet waar je je conclusies uit trekt.Op woensdag 15 mei 2002 14:38 schreef Anthrax het volgende:
Maar goed , ik,trek mijn conclusies wel , ik ben maar 1 van de 50.000 , maar de mods zijn er van 13 in een dozijn!
Hehehe, in jouw geval is het.. ow nee, laat maar, dat zou een flame worden.Op woensdag 15 mei 2002 14:38 schreef Anthrax het volgende:
[..]
Ja ik schat 20 reakties maar geen enkele was ' to -the-piont'.
Alle 20 in de trand van : Ban , gedraag je , lees de faq , je zevert , tijd-voor-een slotje.......
Maar goed , ik,trek mijn conclusies wel , ik ben maar 1 van de 50.000 , maar de mods zijn er van 13 in een dozijn!
CheckOp woensdag 15 mei 2002 14:44 schreef Anthrax het volgende:
Jullie zijn de baas
Check, en ik ben een gebruiker,
Samengevat, jij wil je topic terug zodat je hem kan lezen.ik heb mijn argumenten al gegeven...
CheckJullie beslissen!
Blijkbaar niet, anders zou je geen topics openen.En daar leg ik me bij neer
Dat heb je toch gekregen?, maar als ik iets vraag wil ik wel een duidelijk antwoord!!
Jammer, nou weet ik nog niet wat je precies dwarszit/waar ik wat kan verhelderen.Nu moet ik zeker weg!!!!!!!!!!!!!!!Daaaaaag
Dat staat toch al een aantal keren hier in het topic hoor. Hij wil de FAQ niet lezen en vind dat de regels die voor iedereen hier gelden, niet voor hem zouden moeten gelden. En voor het gemak negeerd ie mijn vraag dus ook maar.Op woensdag 15 mei 2002 14:47 schreef IceStorm het volgende:
Jammer, nou weet ik nog niet wat je precies dwarszit/waar ik wat kan verhelderen.
Spemmert! Hoest met je Ti4400?Op woensdag 15 mei 2002 15:00 schreef Juggernaut het volgende:
slotjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhh
* mvds always wanted to do that
nog steeds lopend als een tiet... met mhz'en hoger dan een ti4600Op woensdag 15 mei 2002 15:05 schreef obsidian het volgende:
[..]
Spemmert! Hoest met je Ti4400?
Nou in de tijd dat ik hier wel eens rondhang op got is dat mod's hier zeker naar je luisteren.Op woensdag 15 mei 2002 14:44 schreef Anthrax het volgende:
Jullie zijn de baas , en ik ben een gebruiker, ik heb mijn argumenten al gegeven...
Jullie beslissen! En daar leg ik me bij neer , maar als ik iets vraag wil ik wel een duidelijk antwoord!!
Nu moet ik zeker weg!!!!!!!!!!!!!!!Daaaaaag
Aannames zijn fataal.
Jaja, zo makkelijk kom je er niet vanaf.Op woensdag 15 mei 2002 16:21 schreef GaMeOvEr het volgende:
Nou, ik hoef hier in ieder geval geen argumentatie te geven, want dat komt toch niet over.
Ik denk dat ook voornamelijk de wat kribbige reacties meespelen.Op woensdag 15 mei 2002 14:47 schreef IceStorm het volgende:
Samengevat, jij wil je topic terug zodat je hem kan lezen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Geef je e-mailadres maar.. ik C&P zo dat hele topic naar je toe...Op woensdag 15 mei 2002 18:15 schreef Anthrax het volgende:
Ten 4e ik ben echt beniewd hoe de uitslag is/was van mijn topic (over de startpagina)
🌞🍃
Op woensdag 15 mei 2002 18:15 schreef Anthrax het volgende:
Nee ik ben zeker niet boos , maar enkel in de laatste reply's komt men "to-the-point'.
detail, doet verder niks af aan de situatieTen 2e stond het origineel topic NIET in AV maar in SG (stuff generam)
Heeft wel ergens iets met software te maken maar is in overleg met mods daar gebleven, het is een klassieker waar bijna elk forum er wel van heeft. Vaak ook puur om heel veel topics over een bepaald onderwerp te vermijden.Ten 3e in SA staat ook zo een 'opsom'titel!
zul je over een tijdje wel lezen als je eenmaal toegang tot de HK krijgtTen 4e ik ben echt beniewd hoe de uitslag is/was van mijn topic (over de startpagina)
Beetje dingen als opsomtopics en onzintopics die in serieuze fora als SG en NSTM, en techfora niet mogenTen 5e , voor jullie is HK het 'heilige der heilige' , maar ik weet niet wat ik daar kan verwachten , dus schiet niet naar de pianist als mijn topic in die 'HK' daar 100%zou passen. Want ik ken die HK niet! Het is me niet te doen om die toegang tot jullie 'heiligdom' .Want de andere categorieen zijn voor mij ook zeer goed !
ThnxTen 6e ...Dat was het!
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ben ik niet met je eens.Op woensdag 15 mei 2002 18:15 schreef Anthrax het volgende:
Nee ik ben zeker niet boos , maar enkel in de laatste reply's komt men "to-the-point'.
Text tussen de quotesOp woensdag 15 mei 2002 14:14 schreef OProg het volgende:
[..]
[..]
Dit leek mij heel erg duidelijk en als je hier weg wilt "veel plezier"...
En als tegenargument hebben dat in SA wel het desktopdraadje staat; dat tie daar al tijden mag staan is geen reden om soortgelijke topics in de techfora te zetten.
Nog meer txt tussen quotesOp woensdag 15 mei 2002 14:26 schreef obsidian het volgende:
Dude, een groot forum als dit heeft altijd problemen veroorzaakt door het grote aantal users, om een beetje alles in de hand te kunnen houden moeten er regels opgesteld worden. Bij die regels horen dan meteen een paar dingen zoals, waar trek je de grens als het gaat om...
Over dingen zoals onzin topics (die best leuk kunnen zijn) is er al heel veel gepraat (en gescholden) en liggen de regels inmiddels gewoon vast. Niks aan te doen, en ook niet nodig.
Waarom de crew geen uitzondering voor jou/jullie kan maken? Omdat ze er dan een dagtaak bijkrijgen aan iedereen te woord staan die ook vinden dat hun topic voldoet aan zo'n uitzonderingsregel die toegepast is op een ander topic die er misschien veel op lijkt.
Dus om een lang verhaal kort te maken.
Het topic waar het over ging hoort thuis in de HK. En daar gaat ie ook naartoe. Daar kan je over gaan huilen, zeiken, schelden en weet ik veel nog meer. Maar daar staat ie, daar hoort ie, en daar blijft ie dus.
Niks persoonlijks, maar wel heel simpel
Nogmaals dat is geen excuus toch? "Maar hij deed het ook werkt toch ook niet bij de plisie?" Maar de desktopthread hoort nu eenmaal bij SA, maarja hierdoor kun je je natuurlijk wel vergissen. Echter het staat wel in de faq.Ten 2e stond het origineel topic NIET in AV maar in SG (stuff generam)
Ten 3e in SA staat ook zo een 'opsom'titel!
Ten 4e ik ben echt beniewd hoe de uitslag is/was van mijn topic (over de startpagina)
Dat is denk ook helemaal niet erg. Maar blijven zeuren dat ie uit de HK moet naar SG wel.Ten 5e , voor jullie is HK het 'heilige der heilige' , maar ik weet niet wat ik daar kan verwachten , dus schiet niet naar de pianist als mijn topic in die 'HK' daar 100%zou passen. Want ik ken die HK niet! Het is me niet te doen om die toegang tot jullie 'heiligdom' .Want de andere categorieen zijn voor mij ook zeer goed !
Niet echt relevant. Ik vroeg het me gewoon af.Op woensdag 15 mei 2002 18:15 schreef Anthrax het volgende:
Ten 2e stond het origineel topic NIET in AV maar in SG (stuff generam)
Dat er ergens een topic staat wat er al tijden staat geeft geen recht om overal zulke topics neer te zetten. dat hebben we al duidelijk gemaakt.Ten 3e in SA staat ook zo een 'opsom'titel!
Dan moet je toch wachten tot je acces krijgt.Ten 4e ik ben echt beniewd hoe de uitslag is/was van mijn topic (over de startpagina)
Nou niet echt hoor. Het is maar een subforumpje en nog het onzinnigste ook. Het is de 'ontspanplek' voor de wat simpelere topics. Sommige kicken daarop en anderen vinden dat wel ok, maar worden er niet warm van.Ten 5e , voor jullie is HK het 'heilige der heilige'
Hier een sneak peak:, maar ik weet niet wat ik daar kan verwachten ,
Nou prima, lees anders de algemene forumFAQ eens door. Daar staat perfect wat de huiskamer is en welk topic waar hoort. SG is in ieder geval voor serieuze discussies bedoeld. Niet voor opsomtopics...dus schiet niet naar de pianist als mijn topic in die 'HK' daar 100%zou passen. Want ik ken die HK niet! Het is me niet te doen om die toegang tot jullie 'heiligdom' .Want de andere categorieen zijn voor mij ook zeer goed !
Prima, dit ook.Ten 6e ...Dat was het!
Ik heb me al lang bij de situatie neergelegd!Op woensdag 15 mei 2002 18:29 schreef JvS het volgende:
Aangezien je het er toch niet mee eens bent en je onze argumenten is discussie verder zinloos.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq