VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
Verwijderd
T gaat om .NLOp woensdag 15 mei 2002 14:08 schreef The Source het volgende:
Tuurlijk mag dat. Een .TV domein mag iedereen registreren
En waarom zou t btw niet mogen? Ik denk aan dat bedrijfje die 10.000 domeinnamen bezat, maar failliet ging...
Hoe heette dat nog maar weer?
Hun bezaten ook bedrijfsnamen e.d.
waar kun je dat doen? zijn daar registers voor?Op woensdag 15 mei 2002 14:06 schreef Kertje het volgende:
dat moet je ff uitzoeken of ze deze naamals geregistreerd handelsmerk hebben
Zucmantaks, nu 💰 !
Stom, niet gezien... dacht dat in topic .TV stond, maar ging om TV serie.Op woensdag 15 mei 2002 14:14 schreef m0_oh het volgende:
[..]
T gaat om .NL
Zijn er zoveel geweest. Maar jij bedoelde Namespace van Gijs?Hoe heette dat nog maar weer?
Verwijderd
waarom denk je dat ze failliet zijn gegaan? door de vele procedures tegen hun en de geringe verkoopOp woensdag 15 mei 2002 14:14 schreef m0_oh het volgende:
[..]
T gaat om .NL
En waarom zou t btw niet mogen? Ik denk aan dat bedrijfje die 10.000 domeinnamen bezat, maar failliet ging...
Hoe heette dat nog maar weer?
Zucmantaks, nu 💰 !
Verwijderd
zorg dat je dan een goede overeenkomst hebt met dat bedrijf, er zijn maar weinig bedrijven die je echt garanderen volgens contractuele normen dat je al het recht op de domeinnaam hebt. Waar ik zit had ik dit toen ik nog particulier was wel, en nee ik ga hier niet zeggen welk bedrijfOp woensdag 15 mei 2002 19:58 schreef Major_Kusanagi het volgende:
het gaat om een tekenfilmserie bij yorin volgend seizoen (straks regt iemand anders 'm). maar ik heb ook al gehoord dat een .nl bij een hosting provider leasen niet te vertrouwen is ofzo. het lijkt me toch zolang je daar klant bent, dat zolang je domein niet door iemand voor grof geld wordt gekocht je het kunt gebruiken?
Verwijderd
nah the source das geen goede vergelijkingOp woensdag 15 mei 2002 22:22 schreef The Source het volgende:
een goed contact kan niemand je aanbieden omdat het volgens de regel geving van SIDN niet mag. Dat is het zelfde als een bankoverval plegen met een briefje op zak dat het voor een rapportage in de krant is.
Nee je bent dan zeker niet de eigenaar. Het enige wat je goed in het contract zou kunnen regelen is dat hun niet het recht hebben om het domein door te verkopen en dat jij de enige bent die het van hun mag huren voor een bepaald bedrag totdat jij het contract opzecht of iets dergelijks. Als het bedrijf falliet zou gaan ben je nog steeds je domein kwijt op dat momentOp donderdag 16 mei 2002 01:06 schreef Kertje het volgende:
[..]
nah the source das geen goede vergelijkingje kunt met overeenkomsten prima een .nl domeinnaam onderverhuren waarbij je de onderverhuurder het volledige recht om dat domeinnaam geeft. Natuurlijk is de deelnemer van de sidn de officiele eigenaar bij de SIDN, maar volgens de overeenkomst tussen de deelnemer en de particulier is dan de particulier weer de eigenaar
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Verwijderd
dat zeg ik ook, dat faillier gaan klopt, lijkt me daarom slim iig een bedrijf uit te zoeken die al ff bezig is en niet door een studentje word gedraaitOp donderdag 16 mei 2002 09:12 schreef rwb het volgende:
[..]
Nee je bent dan zeker niet de eigenaar. Het enige wat je goed in het contract zou kunnen regelen is dat hun niet het recht hebben om het domein door te verkopen en dat jij de enige bent die het van hun mag huren voor een bepaald bedrag totdat jij het contract opzecht of iets dergelijks. Als het bedrijf falliet zou gaan ben je nog steeds je domein kwijt op dat moment
ja wat je zei klopt inderdaad maar ik wou even benadrukken dat je niet de eigenaar was maar dat de eigenaar alleen niet het recht heeft om hem aan iemand anders te verkopen/verhuren als die dat wil. Tenminste dat is zo als je een goed contract hebt.Op donderdag 16 mei 2002 13:10 schreef Kertje het volgende:
[..]
dat zeg ik ook, dat faillier gaan klopt, lijkt me daarom slim iig een bedrijf uit te zoeken die al ff bezig is en niet door een studentje word gedraait
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
klanten leken er op webhosters.nl (oid) wel tevreden over. maar volgens mij is het wel 1 persoon die het meeste werk doet. ondertekent alle mails die ik stuur enzo...
is zo'n bedrijf betrouwbaar genoeg, denken jullie?
Zucmantaks, nu 💰 !
Maar daarom zijn ze niet per definitie slecht. Bel ze even op, dan kun je wel een goede indruk krijgen
Verwijderd
lees hosting.pagina.nl het forum is na, daar is tikenklik nogal bezig geweest met zijn eigen spampraktijkenOp donderdag 16 mei 2002 18:00 schreef Major_Kusanagi het volgende:
hmmm, ik wilde www.tikklik.nl nemen...
klanten leken er op webhosters.nl (oid) wel tevreden over. maar volgens mij is het wel 1 persoon die het meeste werk doet. ondertekent alle mails die ik stuur enzo...
is zo'n bedrijf betrouwbaar genoeg, denken jullie?