Mijn proc wordt te heet, plz help.

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 11:06

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb een AMD 1333 proc, en als ik een spel speel(in een venster) dan gebruikt mijn computer optimaal de proc.

De proc wordt dan 62 graden, en dit vind ik nogal heet.Ik heb zelf nog een AMD 1000 comp, en deze bereikt de 51 graden maximaal.

Ik heb de OCZ gladiator cooler(kopere heatsink) en een standaard 4500rpm fan van een cheap merk.

Ik heb hiervoor een 7000rpm fan erop gehad, maar die was na 4 maanden al op. Is er een Fan die jullie mij kunnen aanraden? Eentje die Heel goed coolt, en niet al te veel herrie maakt en een lange levensduur.

Ik heb gekeken bij de FAQ's maar ik kan helaas geen info vinden over mijn probleem.

[EDIT] BTW, ik heb 4 x 80mm casefans in mijn kast zitten, deze moeten toch ook ervoor zorgen dat mijn proc niet zo heet wordt?[EDIT]

• Nono_home
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12-2021
zucht, systeem stabiel?
Ja, dan niet zeuren, temp is goed!

"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:57
zet er een goede koeler op helpt een hoop

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-06 19:40
Was een heel domme opmerking had iet goed gelezen.

Hoe heb je trouwens je fans in je kast zitten en welkeblaast en welke zuigt??

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45
Ook hier zijn al veel topics overgeweest, dat het de moeite eigenlijk niet meer waard is om te reageren. Via de search zijn tientalle recente topics te vinden, waar je kunt zien of je temp normaal is en hoe je die eventueel kan laten dalen. :)

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:37

Zjemm

...

zoekkuhhhh

opensecure.nl

• Jimanez
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 07:10
misschien gaat t hem er niet om of ze temp normaal is maar wil die t zelf gewoon omlaag krijgen, want 60 graden is best hoog zeker icm 4 systeemkoelers. Maar goed het is allemaal weer betrekkelijk :)

proggie kan wellicht iets afwijken, een andere fan kan helpen, staan je 4 fans wel effiecient opgesteld etc....

Naja als die stabiel is zou ik me niet druk maken iig.

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:38
Probeer eens de Tweakers.net Best Buy Guide II, daar staat wel een goeie proc. koeler tussen. Die van 60mmx60mm.

edit:
Thermalright SK6 (Delta AFB-60MP) € 68,-

Deze ga ik binnenkort ook eens kopen.