Toon posts:

CBuilder exporteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben nu bezig met een project in CBuilder 5. Nu heb ik 1 probleem, namelijk dat ik het gemaakte programma niet op andere systemen kan runnen.

Ik heb al veel geprobeerd maar het ligt volgens mij aan activeX controls die blijkbaar niet worden meegeexporteerd.

Verwijderd

Topicstarter
niemand die er een antwoord op heeft??

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Hoi,
[topic=392390/1/25]
Policy mbt het omhoogschoppen van threads. Wacht minstens 24 uur voor je je topic omhoog schopt. Doe dit dan ook alleen met een zinnige opmerking en dus niet met "Waarom antwoord er nou niemand" nadat je 5 minuten geen antwoord hebt gehad. Sommigen van ons hebben een leven :+

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:05
Met Installshield of iets dergelijks een installatie-scriptje maken.
Dan worden alle .ocx en .dll die je nodig hebt meegepacked. Je kan ook opgeven welke registry-keys er moeten gemaakt worden als het pakket geinstalleerd wordt, en welke BDE-aliasen er moeten gemaakt worden. Handig voor databases.

Als je geen gebruikt maakt van databanken of 3rd party ActiveX controls, maar enkel de standaard VCL objecten gebruikt hebt, dan moet je uw project eens builden zonder runtime-packages (of was het nu weer met?). (In Project Options, build with runtime packages aan of afzetten). Dan heb je wel een grotere exe, maar die moet je dan wel zonder problemen kunnen draaien op een ander systeem.

https://fgheysels.github.io/