Toon posts:

Beatman I <> Beatman II zichtbaar verschil?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vraag. Kep net m'n beatman binnen gekregen van www.mp3cdspeler.nl. K'had een beatman II besteld maar ik twijfel of het wel een II is en niet de eerste versie. Tis namelijk zo dat de doos waar hij in kwam net zo goed van een I zou kunnen zijn (alle herkenningspunten zijn afgestickerd) en er een handleiding voor een beatman I bij zit.
De schokprotectie vind ik te twijfelachtig om het na te gaan. Dus is mijn vraag of ik aan de "hardware" kan zien dat het om een beatman II gaat.

Verwijderd

Topicstarter
:? Niemand :?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:55
staat het niet ergens in de speler op een sticker ofzo ?

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-03 13:26
Hoe lang gaat ie met zun batterijen mee, want de I was zo leeg :(

sensei_d.fpv channel

Verwijderd

Topicstarter
Met de batterijen heb ik voorlopig nog geen probleem al moet ik zeggen dat ik het ding nog niet echt lang heb laten spelen. En stickers kun je er op plakken.
edit:
in de speler.. kebbum nog nie opengekregen. hij zit vastgeschroefd, naast de 3 standaardschroefjes die onderop de speler zitten

Verwijderd

Topicstarter
^^kick^^

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 12:08
kdenk dat je toch effe maar de afspeeltijd moet checken.. heb de beatman 1 gehad en dat ding was na uurtje of 2 uitgespeeld.. en als je maar even een stukje ging lopen met speler in jaszak stopte die..

als ut goed is moet dat bij jou veel beter zijn..

================================

The new Beatman II now features 480 seconds Mega Anti Shock protection and an operation time of up to 12 hours on two AA alkaline batteries.

http://www.freecom.com/ecCategory_one.asp?ID=8009&type=DRIVE%5FIN

======================

alleen ut grootste nadeel van deze speler t.o.v andere spelers is de missing "remote in cord" ennuh id3tag en digital volume regeling..

maar t voordeel is wel de lange speeltijd.. als dit tenminste echt klopt.. heb zelf de napa mcd380.. en die speelt maar 4/5 uurtjes op 2 aaa batterijtjes.. :7
Pagina: 1