Toon posts:

Samsung monitor, garantie ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met de garantieregeling van samsung.

De garantie van de winkel (norrod) is al verstreken maar de garantie van Samsung nog lang niet.

Maar als ik hun nu opbel, vervangen zij dan meteen de monitor of moet ik hem zelf opsturen (op eigen kosten) en krijg ik hem dan na 3 weken een keer terug ofzo?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderd

Tja, bel Samsung even, die kunnen je het toch het beste vertellen ?

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Of bel Norrod ff, en vertel wat je probleem is..

Wat is je probleem trouwens?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is al behandeld.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1261180#1261180

Norrod zegt dat ik het met samsung moet afhandelen, dus die zal ik wel even opbellen.

Maar misschien weet iemand hoe samsung omgaat met garanties.

Houden ze de monitor 3 weken ter reperatie of ruilen ze hem om?

Moet je hem zelf opsturen incl. kosten of halen ze hem op?

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Op woensdag 15 mei 2002 13:13 schreef Courage het volgende:
Tja, bel Samsung even, die kunnen je het toch het beste vertellen ?
deze reply was toch wel duidelijk?

Verwijderd

Vriend, ik heb echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht nieuws voor je: De garantie voor Samsung wordt afgehandeld door..........inderdaad ja........Teleplan!!!!!
:(

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op woensdag 15 mei 2002 14:46 schreef Eizo het volgende:
: De garantie voor Samsung wordt afgehandeld door..........inderdaad ja........Teleplan!!!!!
Axion monitoren ook, en wat hebben we daar veel elende van gehad :(, met teleplan dan ... en dus ook met die monitoren, gezien zij de oorzaak waren van teleplan. >:)

Sterkte..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

gewoon even met samsung bellen,
die sturen de melding door naar teleplan en zij komen je monitor omruilen

Verwijderd

OW leuk Teleplan, ze komen redelijk vlot omruilen hoor ( als de monitor bij hun in voorraad is ). Paar nadelen, je levert een "als nieuwe" monitor in en krijgt vervolgens een vieze/met nicotine aangeslagen monitor weer terug. Maar na een paar keer bellen brengen ze wel weer een andere.

Tip : lever je monitor KAAL in ( zonder draaivoet, boekje en kabel voor zover mogelijk) Je krijgt nl. ook een kale terug, dit wist ik eerst niet en heb eens 4 maanden op een draaivoet voor een daewoo monitor moeten wachten.

Verwijderd

Reken maar niet dat je snel een nieuwe hebt. Bij samsung gaat heel weinig defect, maar als het defect gaat zit je met een samenwerking van Teleplan en Samsung :).
Pagina: 1