Toon posts:

Nummerbehoud van oude verlopen prepaid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oude Libertel Prepaid, die verlopen is.

Ik kan hem niet meer opwaarderen :(
Ik belde er zelf nooit mee, ik werd alleen gebeld / ge-SMS't.

Nu wil ik graag dat nummer behouden. Kan ik een nieuw abonnement nemen met datzelfde telefoon-nummer? Of is er een andere manier om dat nummer weer te activeren?

• VDL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-12-2021

VDL

Ben daar of ben vierkant

Als het nummer niet meer actief is, dus als je er niet meer mee kunt bellen/gebeld worden of opwaarderen, dan ben je het nummer kwijt en staat het nu vast in de nummer-database van Vodafone.

Je kan het dan ook niet meer meenemen.

BVD MVG VDL

Verwijderd

Topicstarter
Dat is wel vreselijk %$&*$^&*(#%#&*(#&!!!

Wat hebben ze daar nou aan? Alleen om mij te etteren?

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:05
nee zo kunnen ze de nummers opnieuw uitgeven......

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Verwijderd

Misschien als je je aanbieder heel liev aankijkt, en heel liev vraagt activeren ze hem weer... Heeft mijn opa ook gehad, die werd ook alleen maar gebeld.

Officieel moet een nummer 1 jaar inactief zijn om weer uitgegeven te mogen worden.

[edit]typo

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
hmm, worden oude nummers opnieuw uitgegeven? Lijkt me eigenlijk best sterk, want dan krijg je mischien opeens een heleboel wild vreemden aan de lijn, omdat je een oud nummer hebt gekregen?

Een periode van 1 jaar is vrij kort.

Verwijderd

Ze worden zeker opnieuw uitgegeven...
En, ik vind een jaar vrij lang hoor.

Verwijderd

er is idd een overbruggings periode, en het is nogal burocratisch allemaal, ik heb nl ook zoiets meegemaakt. Ze kunnen het nr zo terug geven, echter moet iemand dit nr ff "unlocken" maar om dat voor elkaar te krijgen was ik 4 maanden verder (waarbij de meeste tijd zat om die mensen telkens weer opnieuw uit te leggen dat ik het nr gewoon terug wilde omdat dit door een foutje was opgeheven (gelockt))

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 23:37 schreef Kertje het volgende:
Ze kunnen het nr zo terug geven, echter moet iemand dit nr ff "unlocken" maar om dat voor elkaar te krijgen was ik 4 maanden verder
Hoe heb je dit dan voor mekaar gekregen? Door weer een abbonnement bij dezelfde provider te nemen?

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 00:07 schreef tweakerrrr het volgende:

[..]

Hoe heb je dit dan voor mekaar gekregen? Door weer een abbonnement bij dezelfde provider te nemen?
nee, ik moet eerlijk zeggen dat ik inmiddels ben vergeten hoe het precies zat, maar ik had een abbo (toen bestond prepaid nog niet) bij een of ander bedrijf, ik had abbo opgezeg en laten weten da tik het nr wilde behouden; dat laatste hadden ze niet gedaan en konnen ze bij de kpn dit niet activeren omdat ie gelockt stond ofzo, ik heb toen veeeel brieven en telefoontjes moeten doen om dat oude bedrijf hem te laten unlocken en dat de kpn hem kon gebruiken voor mijn toenmalige prepaid

(en ja het was toen mogelijk je nr te behouden als je van abbo naar prepaid ging)
Pagina: 1