Toon posts:

Mogelijke videokaart problemen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wegens een 'overschot' in mijn salaris(net alsof dat ooit bestaat) zit ik er over te denken om een nieuwe PC te kopen.
Daarvoor wil ik als GPU een Matrox G550 DDR AGP DUALHEAD gaan gebruiken en maarliefst twee NEOVE S17 17inch TFT schermen gaan gebruiken(vandaar dualhead kaartje)

Alleen nu hoorde ik een gerucht dat de G550 series niet goed werkt als je twee TFT schermpies erop aansluit -

Weet iemand of dit meer is dan een gerucht? of zal 't altijd een gerucht blijven en werken twee TFT schermpjes ook gewoon goed?

- Wegens slotje(sorry mod(je)) maar ff opnieuw gepost?

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 20:36
als je toch geld over hebt, koop dan zo'n parhelia geval
als ie uitkomt
en 3 TFT schermen

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
[topic=495479] :?

edit: o sorry. Ik dacht dat je aan het crossposten was. Ik heb niks gezegt :X

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 13:12 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:
als je toch geld over hebt, koop dan zo'n parhelia geval
als ie uitkomt
en 3 TFT schermen
zoveel geld heb ik nou ook niet over >:)

Verwijderd

Topicstarter
parhelia is misschien wel de moeite waard..

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 13:16 schreef ThinKGEEk het volgende:
parhelia is misschien wel de moeite waard..
Ik zou iig geen G550 meer kopen, maar nog even het geduld opbrengen voor de Parhelia. Er staan ondertussen al een paar goede previews op het internet. Een beetje verdiepen kan nooit kwaad :)

Verwijderd

Topicstarter
als ik naar die specs kijk ga ik :9~

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 13:29 schreef ThinKGEEk het volgende:
als ik naar die specs kijk ga ik :9~
Nu nog even wachten op de reviews... Maar alles ziet er wel veelbelovend (en boven mijn budget) uit! >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 13:32 schreef Juustem het volgende:

[..]

Nu nog even wachten op de reviews... Maar alles ziet er wel veelbelovend (en boven mijn budget) uit! >:)
700euro ofzo?

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 13:35 schreef ThinKGEEk het volgende:

[..]

700euro ofzo?
Dat weet nog niemand. Een van de uitvoeringen zou ongeveer hetzelfde gaan kosten als een GF4 ti4600. Dit zal wel de langzaamste versie zijn (ben ik bang). Dus voor het topmodel zou er wel eens 700 - 900 € op tafel moeten... komen :'(

Verwijderd

Topicstarter
auw.. :'(

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 15 mei 2002 13:39 schreef Juustem het volgende:

[..]

Dat weet nog niemand. Een van de uitvoeringen zou ongeveer hetzelfde gaan kosten als een GF4 ti4600. Dit zal wel de langzaamste versie zijn (ben ik bang). Dus voor het topmodel zou er wel eens 700 - 900 € op tafel moeten... komen :'(
Maar vertel er dan wel bij, dat de langzaamste versie dan nog steeds wel (als de geruchten kloppen) de Ti4600 ruim voorbij zou moeten stuiven. Dus als je het dan zo bekijkt, zou het niet eens zo'n hele grote investering zijn. (nog steeds een smak geld ja, maar ja, als jij graag twee TFT schermen gebruikt (die ook al niet al te goedkoop zijn) en er hoge eisen aan stelt moet je ook niet moeilijk doen als je daarmee op een dure kaart uitkomt. Dan had je twee CRT monitoren moeten nemen.
Pagina: 1