Wie weet waar ik cd track list's kan vinden/downloaden? ik heb dus complete cd's gedownload in mp3 formaat. Deze wil ik knippen in de juiste tracklengte en tracklist. Iemand??
Op cdnow.com staat meestal wel hoe lang elk liedje duurt (in seconden).
Je kan ze ook net zo goed op gehoor knippen.
Je kan ze ook net zo goed op gehoor knippen.
Siditamentis astuentis pactum.
hmm, ik bedoel eigenlijk muziekcd's van nederlandse bodem. kan daar niet echt veel vinden. Ik wil ook graag weten hoe de tracks heten, dus daarom knip ik ze niet op gehoor.
das al een stuk beter! zou ik ik die database nu kunnen rippen naar een eigen database acces of oracle sql??
je kan ook gewoon eens zoeken op Amazon.com
AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR
Verwijderd
Ik maak altijd gebruik van CDRWin in combinatie met een cue-file waardoor ik de mp3-file in 1 keer kan branden als audio-cd met bijbehorende pauzes, dus niet eerst naar wav converteren/knippen van tracks etc. De cue-file kan je gewoon aanpassen met wordpad/editor. Ik brand op deze manier vaak (trance-)live-sets op cdr met pauzes om de 5 minuten om te voorkomen dat ik constant moet doorspoelen op mijn cdspeler. Gebruik search (cue mp3 branden livesets...)om in GOT een goeie cue-file te zoeken, als het goed is zijn er aantal posting waarin voorbeelden van cue's staan.
Kan je beter gewoon naar http://www.cddb.com gaan..Op woensdag 15 mei 2002 15:21 schreef the_master het volgende:
Probeer www.cdcovers.cc anders
Of naar www.mega-search.net.Op woensdag 15 mei 2002 15:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kan je beter gewoon naar http://www.cddb.com gaan..
Die zoekt op alle cover site's
Dit type programma is al regelmatig besproken en is goed te vinden met de search.
Voor de tracklists zelf kan je de al gegeven links volgen of zelf op onderzoek uitgaan.
Ik doe hem dicht, want het is me net wat te illegaal.
Voor de tracklists zelf kan je de al gegeven links volgen of zelf op onderzoek uitgaan.
Ik doe hem dicht, want het is me net wat te illegaal.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()