Toon posts:

Tomcat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hopelijk weet een van jullie dit.
Ik heb een opdracht om een servlet te maken die een svg afbeelding omzet naar en jpg afbeelding. Dat is op zich niet zo moeilijk maar ik moet Tomcat gebruiken.
Ik gebruik versie 4.03 en ik weet niet wat ik fout doe maar ik kom er maar niet achter waar ik die classe bestanden moet zetten en hoe ik ze kan aanroepen.

Als ik er iets over op het internet opzoek dan is het meestal een beetje technische geklooi waar ik helemaal niks aan heb en ik kom er gewoon niet uit.

Als een van jullie het weet bedankt.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zoek es een tomcat howto op?
En bekijk de configuratie files es, het plaatsen van classfiles is behoorlijk simpel imho.

Lees ook de documentatie over web.xml files en dergelijke door.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

met behulp van de basisdocumentatie van tomcat zou je toch een heel end moeten komen... daar komt nog bij dat deze vraag wel zo algemeen is, dat ik me afvraag of je uberhaupt de documentatie al eens doorgelezen hebt.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Je kunt het beste het project voorbeeldje in de documentatie even doornemen. Ze bieden daar een prachtige Ant build-file die je voor vrijwel alle servlet-projecten kunt gebruiken. Werken met Tomcat en servlets is dan werkelijk een plezier omdat alles immers perfect wordt geregeld in de build-file.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb die documentatie doorgelezen anders had ik hier geen post gedaan, ik ben niet zo'n mongool die voor elk wissewasje een post doet.
Trouwens die documentatie is nou ook niet zo helder.