belbundel niet zichtbaar bij O2

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Topicstarter
Ik heb de klantenservice van O2 gebeld en je kunt dus helemaal niet zien hoeveel je van je belbundel hebt gebruikt. Evenmin sturen ze je een berichtje als ie is opgebruikt.
Lekker is dat.
Klopt dat?

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:29
ja, klopt helemaal ;(

* Klovan vond dat ook erg vreemd

hetzelfde geld voor de sms- en GPRS-bundel, erg onhandig vind ik dat, voor nog meer ervaringen met 02

[topic=486867/1/50]

Verwijderd

kan dit bij vodafone wel dan??

• Klovan
Op woensdag 15 mei 2002 11:53 schreef .tobbe het volgende:
kan dit bij vodafone wel dan??
Bij Dutchtone kan het iig wel, bij vodafone kan ik het 1,2,3 niet vinden op de website, lijkt me dus dat ze het niet hebben

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 23:46
vodafone moet je een nummer bellen en weten ze het wel, kan ook via klantenserviice die verbinden je dan door met je provider(van het abbo)

no comment

Verwijderd

En bij ben? Alleen via het internet?

• VHware
  • Laatst online: 18:49
Bij Ben alleen via Internet alleen dat loopt altijd erg achter, schiet niet zo op...
en ja bij DT binnen 48 uur recent en verder bij de rest niet direct mogelijk.

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06-2025
Op woensdag 15 mei 2002 19:04 schreef VHware het volgende:
Bij Ben alleen via Internet alleen dat loopt altijd erg achter, schiet niet zo op...
en ja bij DT binnen 48 uur recent en verder bij de rest niet direct mogelijk.
Klopt Ben® loopt wel wat achter (dacht zo''n 2 dagen) maar dan heb je ook overzicht in je belminuten die je nog overhebt, kosten op dat moment, 6 laatste rekeningen + uitgebreid overzicht met alle kosten

Voor zover ik weet is Ben® de enige die het zo uitgebreid heeft

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Verwijderd

Bij mij loopt Ben 2 maanden achter zoals gewoonlijk

veel telecomprovider gaan de kant op die banken op gaan en dat is geen service verlenen jammer :(

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 11:50 schreef Klovan het volgende:
ja, klopt helemaal ;(

* Klovan vond dat ook erg vreemd

hetzelfde geldt voor de sms- en GPRS-bundel, erg onhandig vind ik dat, voor nog meer ervaringen met 02

[topic=486867/1/50]
GPRS bundel kan je in je toestel gewoon zien hoeveel je aan data hebt gebruikt... Net als je uitgaande gesprekken... kwestie om dit elke maand even te resetten

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 11:57 schreef Klovan het volgende:

[..]

Bij Dutchtone kan het iig wel, bij vodafone kan ik het 1,2,3 niet vinden op de website, lijkt me dus dat ze het niet hebben
Ja alleen klopte er geen reet van bij Dutchtone... zo werd mij vaak verteld dat ik nog 200 minuten over had... en ja ik weet het wijkt 24h af... maar als ik vervolgens een rekening krijg waarbij vermeld wordt dat ik 500 minuten over mijn beldundel zit |:(

En zo heb ik nog wel 1000en slechte ervaring bij NoTone

• BuG2FiX
  • Laatst online: 07-07 13:27
ik weet wel dat de eerste rekening die ik van O2 krijg die me niet aanstaat direct retour afzender gaat. ik heb net een abo afgesloten en kan idd nergens zien hoeveel ik bel of gebeld heb. die klantenservice.... aaaaah die weten al helemaal niets! wat ik dan wel raar vind dat ze aan het eind van de maand wel opeens weten hoeveel ik over/teveel heb... waarom niet tussendoor dan? krijg je trouwens een gespecificeerde rekening? anders valt kun je natuurlijk helemaal niets controleren.

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ja je krijgt gespecificeerde rekeningen per gesprek. Die zijn best uitgebreid. Het is inderdaad wel lastig dat je dat niet kan zien. Maar dat was ik al gewend bij ben. Want daar liep het altijd 2 maanden achter dus daar had je ook niet zoveel aan om te kijken hoeveel je nog over had als je de rekening van die maand al gehad hebt.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Klovan
Op donderdag 16 mei 2002 00:53 schreef Delete het volgende:

[..]

GPRS bundel kan je in je toestel gewoon zien hoeveel je aan data hebt gebruikt... Net als je uitgaande gesprekken... kwestie om dit elke maand even te resetten
Ja, daar kwam ik ook achter ;) voor GPRS data

Maar toch jammer dat ze het niet doen.. ;(

En voor bellen, als je belt met een gratis nummer dan loopt de tijd ook gewoon op, dus echt betrouwbaar is het ook weer niet, meer wel een indicatie. :9

En voor SMS, gewoon alle smsjes die je stuurt bewaren in je telefoon en die elke maand leeggooien 8-)

• waslijn
  • Laatst online: 09:53
Op donderdag 16 mei 2002 00:54 schreef Delete het volgende:

[..]

Ja alleen klopte er geen reet van bij Dutchtone... zo werd mij vaak verteld dat ik nog 200 minuten over had... en ja ik weet het wijkt 24h af... maar als ik vervolgens een rekening krijg waarbij vermeld wordt dat ik 500 minuten over mijn beldundel zit |:(

Ja ik mag toch hopen dat je het zelf wel door hebt dat je 500 min boven je belbundel zit, daar heb ik geen helpdesk/hulplijn voor nodig om dat te bedenken.

Heb zelf talkline/vodafone en gebruik de minutenteller in mijn telefoon. Elke 15e van de maand reset ik hem ff.

Verwijderd

BuG2FiX schreef op 16 mei 2002 @ 01:10:
ik weet wel dat de eerste rekening die ik van O2 krijg die me niet aanstaat direct retour afzender gaat. ik heb net een abo afgesloten en kan idd nergens zien hoeveel ik bel of gebeld heb. die klantenservice.... aaaaah die weten al helemaal niets! wat ik dan wel raar vind dat ze aan het eind van de maand wel opeens weten hoeveel ik over/teveel heb... waarom niet tussendoor dan? krijg je trouwens een gespecificeerde rekening? anders valt kun je natuurlijk helemaal niets controleren.
gespecificeerde rekening is standaard bij O2

heb er eigenlijk nog nooit problemen mee gehad... alleen bij veel hout in de buurt heb ik geen ontvangst verder eigenlijk altijd

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-08 22:39

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

En hoe zit dit bij KPN? Is er enige mogelijkheid om tussendoor te zien hoeveel belminuten ik nog overheb? (Hi Profile 30)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 mei 2002 @ 00:54:
[...]

Jeetje, ervaringen uit de oertijd :+ :Z (747 in minuten ipv euro's)

Ik krijg bij Dutchtone altijd netjes via rekeninginfoservice mijn actuele (bijgewerkt tot op 24 uur) belbundelbedrag en komende factuur te horen. Ook de waarschuwings sms is een uitkomst!

Unieke en zeer goede services van Dutchtone!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:10

Phydomir

Dennis

HaaZ schreef op 20 september 2002 @ 16:26:
En hoe zit dit bij KPN? Is er enige mogelijkheid om tussendoor te zien hoeveel belminuten ik nog overheb? (Hi Profile 30)
Dat wil ik ook wel eens weten... Alleen heb ik het wel via Debitel (wel op kpn netwerk)... En op die site kan ik dat nergens vinden. En het contact formuliertje op die site werkt niet :P

Weet iemand trouwens ook hoe het zit met sms-jes via je debitel bundel... Gaan die daar gewoon vanaf (1 sms is 2 belbundel min. ofzow?) of moet je die achteraf betalen?

* Phydomir is een gsm abbo n00b :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• VHware
  • Laatst online: 18:49
HaaZ schreef op 20 september 2002 @ 16:26:
Nee, alleen bij Dutchtone (telefonisch) en Ben (via Ben-Online) kan je resterende minuten opvragen. Bij vodafone kan je het wel vragen bij de klantenservice (al kost je bij Vodafone wel geld als je een medewerker aan de lijn wilt).

Bij KPN en O2 kan het op het moment helemaal niet nog.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:10

Phydomir

Dennis

VHware schreef op 21 september 2002 @ 00:58:
[...]

Nee, alleen bij Dutchtone (telefonisch) en Ben (via Ben-Online) kan je resterende minuten opvragen. Bij vodafone kan je het wel vragen bij de klantenservice (al kost je bij Vodafone wel geld als je een medewerker aan de lijn wilt).

hmmz... das wel jammer... Dan moet ik het zelf maar een beetje gaan bijhouden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Dit is echt zeer irritant. Is het dan zo lastig om zon service aantebieden ????

Verwijderd

vodafone *101# (verzenden) voor opvragen bel te goed
altijd handig

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 14:13:
vodafone *101# (verzenden) voor opvragen bel te goed
altijd handig
dat geld toch alleen voor pre paid? Niet voor abbonoment

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:36

Ginz

Trek Superfly 5 powered

wie een Ericsson (beetje nieuwe) heeft kan zijn sms, belminuten en GPRS bekijken in de telefoon.
Weer een reden waarom Ericsson het best is!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

jah ok. maar toch vind ik het irritant. het moet gewoon op te vragen zijn!!!!

Verwijderd

Je kan wel kijken hoor, hoeveel smsjes je nog hebt in je bundel. Kweet alleen nie of da ook voor abbo geldt. Bij prepaid is het *101# ( nee das nie vooor beltegoed, das weer *100#)

• ludo
  • Laatst online: 01-03 18:17
ginz2002 schreef op 21 september 2002 @ 22:54:
wie een Ericsson (beetje nieuwe) heeft kan zijn sms, belminuten en GPRS bekijken in de telefoon.
Weer een reden waarom Ericsson het best is!
Kan bij een Siemens ook ;)

• HaaZ
  • Laatst online: 10-08 22:39

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

VHware schreef op 21 september 2002 @ 00:58:
[...]

Hehe, KPN Kàn het wel, maar wil t gewoon niet.. stelletje lamers..
Jajoh, laat iedereen maar lekker over de bundel heen gaan zonder dat ze het weten, hebben ze weer extra centjes :(

Als ik dat eerder had geweten..

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• buxx
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Topicstarter
Heb gebeld met O2 en ze zijn er wel mee bezig werdt me verteld.
Zullen wel gek worden van al dat gevraag hierover op de helpdesk.

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:15
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 18:56:
Je kan wel kijken hoor, hoeveel smsjes je nog hebt in je bundel. Kweet alleen nie of da ook voor abbo geldt. Bij prepaid is het *101# ( nee das nie vooor beltegoed, das weer *100#)
Ik weet niet bij welke provider dat is maar bij mij (heb kpn prepaid) is het *101# voor beltegoed en een smsje naar 456 (maakt niet uit wat erin staat). Je krijgt dan een smje teruggestuurd met het beltegoed van je sms ;)

• StanTheMan
  • Laatst online: 12-07 07:48
opvallend dat mensen het hier vaak over prepaid hebben, terwijl het om abo gaat..
bij prepaid heb je het toch vanzelf wel door als het op is.

Verwijderd

ooit een keer o2 erover gemaild:
Beste ......,

Op onze website (http://www.online.o2.nl/p...abonnement/buitenland/bib) kun je nu ook alle tarieven vergelijken. De kosten voor bellen in het buitenland worden apart verrekend, aan het eind van de maand krijg je een gespecificeerde rekening. Het is momenteel (nog) niet mogelijk je status gedurende de maand op te vragen.

Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende ge鮦formeerd te hebben.

Als je nog vragen en/of suggesties hebt, mail ons dan gerust.

Met vriendelijke groet,

O2 Customer Services
Zo te lezen zijn ze het wel van plan, maar of er echt wat van komt is een andere vraag...
Pagina: 1