Ik heb de klantenservice van O2 gebeld en je kunt dus helemaal niet zien hoeveel je van je belbundel hebt gebruikt. Evenmin sturen ze je een berichtje als ie is opgebruikt.
Lekker is dat.
Klopt dat?
Lekker is dat.
Klopt dat?
Bij Dutchtone kan het iig wel, bij vodafone kan ik het 1,2,3 niet vinden op de website, lijkt me dus dat ze het niet hebbenOp woensdag 15 mei 2002 11:53 schreef .tobbe het volgende:
kan dit bij vodafone wel dan??
no comment
Klopt Ben® loopt wel wat achter (dacht zo''n 2 dagen) maar dan heb je ook overzicht in je belminuten die je nog overhebt, kosten op dat moment, 6 laatste rekeningen + uitgebreid overzicht met alle kostenOp woensdag 15 mei 2002 19:04 schreef VHware het volgende:
Bij Ben alleen via Internet alleen dat loopt altijd erg achter, schiet niet zo op...
en ja bij DT binnen 48 uur recent en verder bij de rest niet direct mogelijk.
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Verwijderd
Verwijderd
GPRS bundel kan je in je toestel gewoon zien hoeveel je aan data hebt gebruikt... Net als je uitgaande gesprekken... kwestie om dit elke maand even te resettenOp woensdag 15 mei 2002 11:50 schreef Klovan het volgende:
ja, klopt helemaal
* Klovan vond dat ook erg vreemd
hetzelfde geldt voor de sms- en GPRS-bundel, erg onhandig vind ik dat, voor nog meer ervaringen met 02
[topic=486867/1/50]
Verwijderd
Ja alleen klopte er geen reet van bij Dutchtone... zo werd mij vaak verteld dat ik nog 200 minuten over had... en ja ik weet het wijkt 24h af... maar als ik vervolgens een rekening krijg waarbij vermeld wordt dat ik 500 minuten over mijn beldundel zitOp woensdag 15 mei 2002 11:57 schreef Klovan het volgende:
[..]
Bij Dutchtone kan het iig wel, bij vodafone kan ik het 1,2,3 niet vinden op de website, lijkt me dus dat ze het niet hebben
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ja, daar kwam ik ook achterOp donderdag 16 mei 2002 00:53 schreef Delete het volgende:
[..]
GPRS bundel kan je in je toestel gewoon zien hoeveel je aan data hebt gebruikt... Net als je uitgaande gesprekken... kwestie om dit elke maand even te resetten
Ja ik mag toch hopen dat je het zelf wel door hebt dat je 500 min boven je belbundel zit, daar heb ik geen helpdesk/hulplijn voor nodig om dat te bedenken.Op donderdag 16 mei 2002 00:54 schreef Delete het volgende:
[..]
Ja alleen klopte er geen reet van bij Dutchtone... zo werd mij vaak verteld dat ik nog 200 minuten over had... en ja ik weet het wijkt 24h af... maar als ik vervolgens een rekening krijg waarbij vermeld wordt dat ik 500 minuten over mijn beldundel zit
En zo heb ik nog wel 1000en slechte ervaring bij NoTone
Verwijderd
gespecificeerde rekening is standaard bij O2BuG2FiX schreef op 16 mei 2002 @ 01:10:
ik weet wel dat de eerste rekening die ik van O2 krijg die me niet aanstaat direct retour afzender gaat. ik heb net een abo afgesloten en kan idd nergens zien hoeveel ik bel of gebeld heb. die klantenservice.... aaaaah die weten al helemaal niets! wat ik dan wel raar vind dat ze aan het eind van de maand wel opeens weten hoeveel ik over/teveel heb... waarom niet tussendoor dan? krijg je trouwens een gespecificeerde rekening? anders valt kun je natuurlijk helemaal niets controleren.
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Jeetje, ervaringen uit de oertijdVerwijderd schreef op 16 mei 2002 @ 00:54:
[...]
Ja alleen klopte er geen reet van bij Dutchtone... zo werd mij vaak verteld dat ik nog 200 minuten over had... en ja ik weet het wijkt 24h af... maar als ik vervolgens een rekening krijg waarbij vermeld wordt dat ik 500 minuten over mijn beldundel zit
En zo heb ik nog wel 1000en slechte ervaring bij NoTone
Dat wil ik ook wel eens weten... Alleen heb ik het wel via Debitel (wel op kpn netwerk)... En op die site kan ik dat nergens vinden. En het contact formuliertje op die site werkt nietHaaZ schreef op 20 september 2002 @ 16:26:
En hoe zit dit bij KPN? Is er enige mogelijkheid om tussendoor te zien hoeveel belminuten ik nog overheb? (Hi Profile 30)
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Nee, alleen bij Dutchtone (telefonisch) en Ben (via Ben-Online) kan je resterende minuten opvragen. Bij vodafone kan je het wel vragen bij de klantenservice (al kost je bij Vodafone wel geld als je een medewerker aan de lijn wilt).HaaZ schreef op 20 september 2002 @ 16:26:
En hoe zit dit bij KPN? Is er enige mogelijkheid om tussendoor te zien hoeveel belminuten ik nog overheb? (Hi Profile 30)
hmmz... das wel jammer... Dan moet ik het zelf maar een beetje gaan bijhouden.VHware schreef op 21 september 2002 @ 00:58:
[...]
Nee, alleen bij Dutchtone (telefonisch) en Ben (via Ben-Online) kan je resterende minuten opvragen. Bij vodafone kan je het wel vragen bij de klantenservice (al kost je bij Vodafone wel geld als je een medewerker aan de lijn wilt).
Bij KPN en O2 kan het op het moment helemaal niet nog.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
dat geld toch alleen voor pre paid? Niet voor abbonomentVerwijderd schreef op 21 september 2002 @ 14:13:
vodafone *101# (verzenden) voor opvragen bel te goed
altijd handig
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Kan bij een Siemens ookginz2002 schreef op 21 september 2002 @ 22:54:
wie een Ericsson (beetje nieuwe) heeft kan zijn sms, belminuten en GPRS bekijken in de telefoon.
Weer een reden waarom Ericsson het best is!
Hehe, KPN Kàn het wel, maar wil t gewoon niet.. stelletje lamers..VHware schreef op 21 september 2002 @ 00:58:
[...]
Nee, alleen bij Dutchtone (telefonisch) en Ben (via Ben-Online) kan je resterende minuten opvragen. Bij vodafone kan je het wel vragen bij de klantenservice (al kost je bij Vodafone wel geld als je een medewerker aan de lijn wilt).
Bij KPN en O2 kan het op het moment helemaal niet nog.
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Ik weet niet bij welke provider dat is maar bij mij (heb kpn prepaid) is het *101# voor beltegoed en een smsje naar 456 (maakt niet uit wat erin staat). Je krijgt dan een smje teruggestuurd met het beltegoed van je smsVerwijderd schreef op 22 september 2002 @ 18:56:
Je kan wel kijken hoor, hoeveel smsjes je nog hebt in je bundel. Kweet alleen nie of da ook voor abbo geldt. Bij prepaid is het *101# ( nee das nie vooor beltegoed, das weer *100#)
Verwijderd
Zo te lezen zijn ze het wel van plan, maar of er echt wat van komt is een andere vraag...Beste ......,
Op onze website (http://www.online.o2.nl/p...abonnement/buitenland/bib) kun je nu ook alle tarieven vergelijken. De kosten voor bellen in het buitenland worden apart verrekend, aan het eind van de maand krijg je een gespecificeerde rekening. Het is momenteel (nog) niet mogelijk je status gedurende de maand op te vragen.
Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende ge鮦formeerd te hebben.
Als je nog vragen en/of suggesties hebt, mail ons dan gerust.
Met vriendelijke groet,
O2 Customer Services